Beste Hardtraxxers,
Ik werd laatst gevraagd door een persoon hoe het nou precies werkt om te draaien.
Ik had niet de tijd om iemand met nul verstand van draaien dat helemaal uit te leggen dus had hem belooft een video te maken hoe ik nou draai zodat hij het thuis rustig eens kon bekijken.
Nu weet ik dat de meesten van jullie goed weten hoe het in elkaar steekt en wou ik graag eens feedback van jullie horen, Tips en tricks?
Er zitten wel een paar kleine foutjes in heb ik zelf opgemerkt die jullie ongetwijfeld ook zullen opmerken.
Set:
Reloop RMP3 Alpha 2x
Reloop Blackfire RMX 30
Tracklist:
1. Zatox - Fuck You Up
2. Noisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker
3. DJ Duro - Cocaine MF (Alpha2 Remix)
4. Pavo - Communicate
5. Slim SHore - King Of The Stage
6. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 rmx)
7. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (Re-Amp)
8. Jack Of Sound - Showtime (Mashup)
9. Williams Syndrome - Emotions
Tijd: 31:45
View on YouTube
Alvast bedankt.
Ik werd laatst gevraagd door een persoon hoe het nou precies werkt om te draaien.
Ik had niet de tijd om iemand met nul verstand van draaien dat helemaal uit te leggen dus had hem belooft een video te maken hoe ik nou draai zodat hij het thuis rustig eens kon bekijken.
Nu weet ik dat de meesten van jullie goed weten hoe het in elkaar steekt en wou ik graag eens feedback van jullie horen, Tips en tricks?
Er zitten wel een paar kleine foutjes in heb ik zelf opgemerkt die jullie ongetwijfeld ook zullen opmerken.
Set:
Reloop RMP3 Alpha 2x
Reloop Blackfire RMX 30
Tracklist:
1. Zatox - Fuck You Up
2. Noisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker
3. DJ Duro - Cocaine MF (Alpha2 Remix)
4. Pavo - Communicate
5. Slim SHore - King Of The Stage
6. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha2 rmx)
7. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (Re-Amp)
8. Jack Of Sound - Showtime (Mashup)
9. Williams Syndrome - Emotions
Tijd: 31:45
View on YouTube
Alvast bedankt.