Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A2BNixke schreef:
Bedankt voor de reacties :) Ik zal een downloadlinkje plaatsen als ie af is

Heb 'm trouwens nog wat aangepast een soort van anti-climax geprobeerd bij Crump
http://soundcloud.com/a2bnixke/journey- ... limax-edit

of toch maar beter niet ?

Dat is nou toevallig. toen die afliep dacht ik van gvd daar moet een anticlimax achter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
1. D-Block & S-te-Fan Album Intro Gebruikt

:sick: :thumbdown: :thumbdown:

E-Q-Lizer schreef:
2. Bioweapon - Cosmic Destination (Mix In)

:thumbsup:

E-Q-Lizer schreef:
3. Met verschillende nummers een Intro gemaakt

zeer vet :thumbsup:

E-Q-Lizer schreef:
4. Met verschillende nummers een Intro gemaakt

nice gedaan, maar hij was nog vetter geweest als ie dan de vocals had gebruikt met: YES I AM!!! [van zon hc nr :P weet de titel niet][/quote]

Haha , dat had ik inderdaad nog kunnen doen , en die dbstf intro was een probeersel , daardoor ben ik wle gaan denken naar een vette intro , stapje in de goede richting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben benieuwd wat iedereen hier van vind, maar ik vind het heerlijk als intro!:

vooral omdat dat zinnetje er in zit: op naar de volgende! xd
laidback luke heeft er een bootleg van, die fade uit naar de climax, met een beetje creativiteit kun je dat goed verwerken in hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
A2BNixke schreef:
Bedankt voor de reacties :) Ik zal een downloadlinkje plaatsen als ie af is

Heb 'm trouwens nog wat aangepast een soort van anti-climax geprobeerd bij Crump
http://soundcloud.com/a2bnixke/journey- ... limax-edit

of toch maar beter niet ?


Ook leuk. :)


er staat een downloadlinkje op SoundCloud nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

A2BNixke : zou je deze mashup willen uploaden zodat je hem kan downloaden ?
het gaat om deze mashup : Back to the Oldschool Mashup erg goed gemaakt kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LS_AjaCied schreef:
A2BNixke : zou je deze mashup willen uploaden zodat je hem kan downloaden ?
het gaat om deze mashup : Back to the Oldschool Mashup erg goed gemaakt kerel!


Bedankt :) de downloadlink staat erbij
http://soundcloud.com/a2bnixke/back-to- ... -mashup-v2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A2BNixke schreef:
Bedankt voor de reacties :) Ik zal een downloadlinkje plaatsen als ie af is

Heb 'm trouwens nog wat aangepast een soort van anti-climax geprobeerd bij Crump
http://soundcloud.com/a2bnixke/journey- ... limax-edit

of toch maar beter niet ?

Die anti climax klinkt echt super vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal er vanavond even een paar uploaden voor jullie! K hou altijd wel van een leuke intro! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb laatst nog 2 introotjes gemaakt.

Een iets vluggere intro, met een kleine mashup van Clubjumper, Beat Conductor en Crump met een breakbeat
om uiteindelijk met Smack te openen.
http://soundcloud.com/a2bnixke/the-pitc ... intro-tool

Iets langere intro. mid-intro van Trigger, uiteindelijke melodie is van Sky Rocket. en omdat ik sommige platen van The Pitcher erg druk vind heb ik het outro van Start Rocking
http://soundcloud.com/a2bnixke/trigger- ... ket-mash-1

Wat vinden jullie ervan ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Kuch* *kuch* stoffig.

Zat ineens met een vraag: Welke programma kun je het best gebruiken als je een intro in elkaar wilt plakken? Ik heb een aantal losse stukken/sounds waarmee ik een intro wil maken. Met losse stukken/sounds bedoel ik een aantal seconde uit bestaande nummers.

Ik heb al wel eens iets in elkaar geknutseld met Avid Mediacomposer maar daar is het programma niet voor bedoeld ;) Werkt opzich wel maar iets precies gelijk op elkaar leggen lukt je niet.

Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fruity Loops, en anders Audacity, gebruik ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:06 
 
Artiest

verveelde me dus wou me ff vermaken.
Wou een simpel iets in elkaar zetten, simpel, maar verrassend. Is imo voor de donkere setjes.
Gedachte erachter is rust en vrede (met de violen etc.) dat omslaat in drama en opeens houdt het op en hoor je de stem van Doomsday. Dan komt DOTN, wat ingekort en een passend einde.

lekker filosofisch...

http://www63.zippyshare.com/v/50690200/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
*Kuch* *kuch* stoffig.

Zat ineens met een vraag: Welke programma kun je het best gebruiken als je een intro in elkaar wilt plakken? Ik heb een aantal losse stukken/sounds waarmee ik een intro wil maken. Met losse stukken/sounds bedoel ik een aantal seconde uit bestaande nummers.

Ik heb al wel eens iets in elkaar geknutseld met Avid Mediacomposer maar daar is het programma niet voor bedoeld ;) Werkt opzich wel maar iets precies gelijk op elkaar leggen lukt je niet.

Iemand tips?

cubase -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
*Kuch* *kuch* stoffig.

Zat ineens met een vraag: Welke programma kun je het best gebruiken als je een intro in elkaar wilt plakken? Ik heb een aantal losse stukken/sounds waarmee ik een intro wil maken. Met losse stukken/sounds bedoel ik een aantal seconde uit bestaande nummers.

Ik heb al wel eens iets in elkaar geknutseld met Avid Mediacomposer maar daar is het programma niet voor bedoeld ;) Werkt opzich wel maar iets precies gelijk op elkaar leggen lukt je niet.

Iemand tips?


Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga ook maar eens kijken om een leuke intro te maken. outro heb ik niet en hoef ik ook neit. wel eindig ik meestal met een speedcore of erg hard hardcore nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.

Nou ja kijk, ik wil kunnen schuiven met de blokjes muziek die ik heb. Als ik zoiets in Audacity zou willen doen dan kom je al niet ver omdat je niks kunt "oppakken en verslepen". De rest ben ik niet bekend mee (nooit mee gewerkt) en ik ben dan wel benieuwd welke je aan zou raden.

Het zou ook in Adobe Premiere kunnen, daar kun je wel met losse blokjes schuiven én in-out faden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik Fruity Loops gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 07:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
verveelde me dus wou me ff vermaken.
Wou een simpel iets in elkaar zetten, simpel, maar verrassend. Is imo voor de donkere setjes.
Gedachte erachter is rust en vrede (met de violen etc.) dat omslaat in drama en opeens houdt het op en hoor je de stem van Doomsday. Dan komt DOTN, wat ingekort en een passend einde.

lekker filosofisch...

http://www63.zippyshare.com/v/50690200/file.html


Deze vind ik echt dik:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ligt eraan welke track,

ik begin vaak gewoon in het begin van de climax of gebruik lange vocals.

af en toe ook een climax laten afspelen en dan bij de actuele climax naar intro springen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
marsiascout schreef:
Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.

Nou ja kijk, ik wil kunnen schuiven met de blokjes muziek die ik heb. Als ik zoiets in Audacity zou willen doen dan kom je al niet ver omdat je niks kunt "oppakken en verslepen". De rest ben ik niet bekend mee (nooit mee gewerkt) en ik ben dan wel benieuwd welke je aan zou raden.

Het zou ook in Adobe Premiere kunnen, daar kun je wel met losse blokjes schuiven én in-out faden.

Met audacity kan je wel slepen hoor ;) Gewoon iets selecteren en dan het pijltje met 2 uiteinden linksbovenin kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met Mixmeister kom je ook aan een flink eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je moet er van houden, maar als je wat later draait is dit vanaf 0:45 seconde een hele gave intro als je het mij vraagt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) :yes:

Zekerrrr vet maar al te vaak gehoord... Stukjes eruit halen is dan wel weer een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:41 
 
Artiest

Pure verveling weer.
Zit wel weer gedachtegang achter zoals de eerdere.
Creatures break, wat bedoeld is als de dj die een lachertje is. Dan Robin's Revenge stem, die bedoeld is als de MC die niet eens weet wie er draait en dan Ran-D en Adaro die het nog eens even duidelijk uitleggen. :lol:

http://www63.zippyshare.com/v/49471958/file.html
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner