Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
A2BNixke wrote:Bedankt voor de reacties :) Ik zal een downloadlinkje plaatsen als ie af is

Heb 'm trouwens nog wat aangepast een soort van anti-climax geprobeerd bij Crump
View on SoundCloud

of toch maar beter niet ?
Dat is nou toevallig. toen die afliep dacht ik van gvd daar moet een anticlimax achter. :thumbup:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
E-Q-Lizer wrote:1. D-Block & S-te-Fan Album Intro Gebruikt
:sick: :thumbdown: :thumbdown:
E-Q-Lizer wrote:2. Bioweapon - Cosmic Destination (Mix In)
:thumbsup:
E-Q-Lizer wrote:3. Met verschillende nummers een Intro gemaakt
zeer vet :thumbsup:
E-Q-Lizer wrote:4. Met verschillende nummers een Intro gemaakt
nice gedaan, maar hij was nog vetter geweest als ie dan de vocals had gebruikt met: YES I AM!!! [van zon hc nr :P weet de titel niet][/quote]

Haha , dat had ik inderdaad nog kunnen doen , en die dbstf intro was een probeersel , daardoor ben ik wle gaan denken naar een vette intro , stapje in de goede richting :P
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
ben benieuwd wat iedereen hier van vind, maar ik vind het heerlijk als intro!:
View on YouTube
vooral omdat dat zinnetje er in zit: op naar de volgende! xd
laidback luke heeft er een bootleg van, die fade uit naar de climax, met een beetje creativiteit kun je dat goed verwerken in hardstyle :)
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Edwinn wrote:
A2BNixke wrote:Bedankt voor de reacties :) Ik zal een downloadlinkje plaatsen als ie af is

Heb 'm trouwens nog wat aangepast een soort van anti-climax geprobeerd bij Crump
View on SoundCloud

Ook leuk. :)
er staat een downloadlinkje op SoundCloud nu :)
L
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2009
last seen Oct 2011
A2BNixke : zou je deze mashup willen uploaden zodat je hem kan downloaden ?
het gaat om deze mashup : Back to the Oldschool Mashup erg goed gemaakt kerel!
Hardtraxxer
last seen Mar 2020
LS_AjaCied wrote:A2BNixke : zou je deze mashup willen uploaden zodat je hem kan downloaden ?
het gaat om deze mashup : Back to the Oldschool Mashup erg goed gemaakt kerel!
Bedankt :) de downloadlink staat erbij
View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020

View on SoundCloud

Die anti climax klinkt echt super vet :bomb:
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik zal er vanavond even een paar uploaden voor jullie! K hou altijd wel van een leuke intro! :)
Hardtraxxer
last seen Mar 2020
Heb laatst nog 2 introotjes gemaakt.

Een iets vluggere intro, met een kleine mashup van Clubjumper, Beat Conductor en Crump met een breakbeat
om uiteindelijk met Smack te openen.
View on SoundCloud

Iets langere intro. mid-intro van Trigger, uiteindelijke melodie is van Sky Rocket. en omdat ik sommige platen van The Pitcher erg druk vind heb ik het outro van Start Rocking
View on SoundCloud

Wat vinden jullie ervan ? :/
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
*Kuch* *kuch* stoffig.

Zat ineens met een vraag: Welke programma kun je het best gebruiken als je een intro in elkaar wilt plakken? Ik heb een aantal losse stukken/sounds waarmee ik een intro wil maken. Met losse stukken/sounds bedoel ik een aantal seconde uit bestaande nummers.

Ik heb al wel eens iets in elkaar geknutseld met Avid Mediacomposer maar daar is het programma niet voor bedoeld ;) Werkt opzich wel maar iets precies gelijk op elkaar leggen lukt je niet.

Iemand tips?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Fruity Loops, en anders Audacity, gebruik ik.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
verveelde me dus wou me ff vermaken.
Wou een simpel iets in elkaar zetten, simpel, maar verrassend. Is imo voor de donkere setjes.
Gedachte erachter is rust en vrede (met de violen etc.) dat omslaat in drama en opeens houdt het op en hoor je de stem van Doomsday. Dan komt DOTN, wat ingekort en een passend einde.

lekker filosofisch...

http://www63.zippyshare.com/v/50690200/file.html
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
maarten1410 wrote:*Kuch* *kuch* stoffig.

Zat ineens met een vraag: Welke programma kun je het best gebruiken als je een intro in elkaar wilt plakken? Ik heb een aantal losse stukken/sounds waarmee ik een intro wil maken. Met losse stukken/sounds bedoel ik een aantal seconde uit bestaande nummers.

Ik heb al wel eens iets in elkaar geknutseld met Avid Mediacomposer maar daar is het programma niet voor bedoeld ;) Werkt opzich wel maar iets precies gelijk op elkaar leggen lukt je niet.

Iemand tips?
cubase -.-
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
maarten1410 wrote:*Kuch* *kuch* stoffig.

Iemand tips?
Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ik ga ook maar eens kijken om een leuke intro te maken. outro heb ik niet en hoef ik ook neit. wel eindig ik meestal met een speedcore of erg hard hardcore nummer
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
marsiascout wrote:Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.
Nou ja kijk, ik wil kunnen schuiven met de blokjes muziek die ik heb. Als ik zoiets in Audacity zou willen doen dan kom je al niet ver omdat je niks kunt "oppakken en verslepen". De rest ben ik niet bekend mee (nooit mee gewerkt) en ik ben dan wel benieuwd welke je aan zou raden.

Het zou ook in Adobe Premiere kunnen, daar kun je wel met losse blokjes schuiven én in-out faden.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Dan zou ik Fruity Loops gebruiken.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Skedoedelefloeps wrote:verveelde me dus wou me ff vermaken.
Wou een simpel iets in elkaar zetten, simpel, maar verrassend. Is imo voor de donkere setjes.
Gedachte erachter is rust en vrede (met de violen etc.) dat omslaat in drama en opeens houdt het op en hoor je de stem van Doomsday. Dan komt DOTN, wat ingekort en een passend einde.

lekker filosofisch...

http://www63.zippyshare.com/v/50690200/file.html
Deze vind ik echt dik:D
Hardtraxxer
305 posts member since 2010
last seen Jan 2012
ligt eraan welke track,

ik begin vaak gewoon in het begin van de climax of gebruik lange vocals.

af en toe ook een climax laten afspelen en dan bij de actuele climax naar intro springen :)
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
maarten1410 wrote:
marsiascout wrote:Een beste programma is er niet. Je moet met het programma werken dat jij fijn vind. Dit kan Cubase, FL Studio, Logic, Ableton en zelfs Audacity zijn.
Nou ja kijk, ik wil kunnen schuiven met de blokjes muziek die ik heb. Als ik zoiets in Audacity zou willen doen dan kom je al niet ver omdat je niks kunt "oppakken en verslepen". De rest ben ik niet bekend mee (nooit mee gewerkt) en ik ben dan wel benieuwd welke je aan zou raden.

Het zou ook in Adobe Premiere kunnen, daar kun je wel met losse blokjes schuiven én in-out faden.
Met audacity kan je wel slepen hoor ;) Gewoon iets selecteren en dan het pijltje met 2 uiteinden linksbovenin kiezen.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Met Mixmeister kom je ook aan een flink eind.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Je moet er van houden, maar als je wat later draait is dit vanaf 0:45 seconde een hele gave intro als je het mij vraagt.

View on YouTube
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Guido wrote:The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) :yes:
Zekerrrr vet maar al te vaak gehoord... Stukjes eruit halen is dan wel weer een goed idee.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Pure verveling weer.
Zit wel weer gedachtegang achter zoals de eerdere.
Creatures break, wat bedoeld is als de dj die een lachertje is. Dan Robin's Revenge stem, die bedoeld is als de MC die niet eens weet wie er draait en dan Ran-D en Adaro die het nog eens even duidelijk uitleggen. :lol:

http://www63.zippyshare.com/v/49471958/file.html