Kan zijn, zal nog eens kijken
Nu komt er inderdaad 150bpm op, raar. Achja als die track al 150 bpm is, moet je al zeker niet zeggen dat je niet hard kan draaien.
Related topics
- View the latest post: A-Lusion & Scope DJ - Scantraxx Yearmix 2010 (@ Scantraxx Radioshow #6)
- View the latest post: Scantraxx Special 027 - Sampler (Scantraxx/Scantraxx Special 027)
- View the latest post: E-force @ Scantraxx Radioshow 12 (2011)
- View the latest post: Scantraxx Radioshow 38 (A2 special)
- View the latest post: MC Da Syndrome @ Scantraxx Radioshow #35
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik zie geen enkel probleem wegens het feit dat het maar 154bpm is?
Gewoon doen 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
of early setje, dat kan je tog niet boven de 150 pitchenbRt_ wrote:Ik zie geen enkel probleem wegens het feit dat het maar 154bpm is?Gewoon doen
Hmm, deadline is 12 mei.. Kijken of ik nog tijd heb 
nop
geprobeert meer met scantraxx tracks te mixen is nog steeds 75% Fusion/Thera
en de rest a2 records
hmmmm
dat gaat um niet worden
geprobeert meer met scantraxx tracks te mixen is nog steeds 75% Fusion/Thera
en de rest a2 records
hmmmm
dat gaat um niet worden
Zal wel wat A² erin draaien, met From Within, Househeads,... Misschien wat Wasted Penguinz. Zou wel graag eens in die gastmix komen ookal is het Scantraxx 
Alusion had vorige week toch al 2.9 gb aan inzendingen ofzo? Vrij kansloos dus 
hoe wil je 320 kbps opnemen haal er max 128 uit
-
A
Rippies draaien?Abstractorz wrote:From Within
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
als je audacity gebruikt moet je gewoon effe bij instellingen kijkenhdhessel wrote:hoe wil je 320 kbps opnemen haal er max 128 uit
Is die nog niet uit? Zou hem gekocht hebben. Achja, op de reverze cd staat ie ookAlmighty wrote:Rippies draaien?Abstractorz wrote:From Within
er is net pas een verbeterde versie vanAbstractorz wrote:Is die nog niet uit?Almighty wrote:Rippies draaien?Abstractorz wrote:From Within
Que? Hou me niet zo op de hoogte van Scantraxx.Hard Twins wrote: er is net pas een verbeterde versie van
Duuusssss....Abstractorz wrote:Que? Hou me niet zo op de hoogte van Scantraxx.Hard Twins wrote: er is net pas een verbeterde versie van