Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:38 
 
Hardtraxxer

kheb een Ikey maar ik krijg hem op 1 of andere manier niet aan het opnemen via mn pc of andere usb-devices.. heeft Iemand anders ook deze problemen gehad? en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Boelie-beatz schreef:
kheb een Ikey maar ik krijg hem op 1 of andere manier niet aan het opnemen via mn pc of andere usb-devices.. heeft Iemand anders ook deze problemen gehad? en hoe hebben jullie dit opgelost?

Heb je al gekeken op de website van de leverancier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:09 
 
Hardtraxxer

ja maar daar werd ik HELEMAAL niks wijzer uit, die stelt dat ik m gewoon moet aanpluggen op een usb-achtig ding en dan alleen maar de bitrate in hoef te stellen en dan op record kan drukken. dit werkt allemaal wel hoor, maar hij slaat dan niks op ...

ik kan echt wel janken wat dat betreft, gisteren dacht ik het namelijk aan de praat te hebben gekregen en dus een werelds setje gedraaid (vind ik zelf dan hea :P ) en kwam ik er na de tijd achter dat ie helemaal niks had opgeslagen :S ik begin bijna te denken dat t zonde van mn geld is geweest xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Kijk even bij problemen/hulp met je gear topic. Heb ik wat gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 08:21 
 
Hardtraxxer

problem solved :D thanks voor alle hulp, had er niet veel aan maar hij werkt nu :D
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner