En wie daagt mij uit voor een battle? 
Ik wil daarna wel tegen jouZenda wrote:Die van Steffnov en mij komt hopelijk vanavond online, anders morgen
Ik wil daarna wel tegen jouZenda wrote:Die van Steffnov en mij komt hopelijk vanavond online, anders morgen
Oeh, ik ben gewildpatrickjeb wrote:Ik wil daarna wel tegen jouZenda wrote:Die van Steffnov en mij komt hopelijk vanavond online, anders morgen
Ik wil wel een battle doen, ik draai op een pioneer 350 setje. Jij wou graag RAW toch?SiweZ wrote:En wie daagt mij uit voor een battle?
PM komt eraanSiweZ wrote:Nice, ik ook op djm 350 en pioneer cdj1000 en 800mk2.
Laten we lekker raw doen ja:) pm jij over de tracklist/max tijd etc? of willekeurig een tracklist?
Denk dat minder mensen in die Radio Shows sectie kijken, hoop dat het ooit nog wat wordt iigFRArnold wrote:Dan word het dus geen LionStyle battleshow zie ik!
LionStyle Battleshow (PART II) Doe en denk mee...
Veel succes heren!
Ready Patje? Wat zullen we doen?patrickjeb wrote:Ik wil daarna wel tegen jouZenda wrote:Die van Steffnov en mij komt hopelijk vanavond online, anders morgen
PBZenda wrote:Ready Patje? Wat zullen we doen?
Ik wel, ben alleen nog bezig met een battle tegen Siwez. Die wordt RAW dus een euforische doen?ThreatofAdverse wrote:Who Wants!!????
ik vind het primaNightbreaker wrote:Ik ook wel, ben alleen nog bezig met een battle tegen Siwez. Die wordt RAW dus een euforische doen?ThreatofAdverse wrote:Who Wants!!????
Moest nog een set maken en heb niet vreselijk veel tijd gehad, ik doe m'n best om hem van het weekend te makenZenda wrote:Patrick, jongen, schiet onderhand eens op