D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Welke raden jullie mij aan?
\
ik had deze gevonden:
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/s ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/s ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/j ... tails.html

staan op volgorde van lief naar stout..

andere suggesties ook welkom.. ik zou graag rond de 25 euro willen uitgeven...

thanks alvast
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

Stanton DJ pro 2000 is goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
_dp_ wrote:Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

okee thanks voor de tip :D

en de sennheiser dan? ik heb erreg goede ervaring met sennheiser oordopjes :D zijn de headphones van goede kwaliteit?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!
Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
Daarom, koop iets fatsoenlijks! Je oren zijn meer waard als 15 euro :)
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
_dp_ wrote:Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
Een hoofdtelefoon is (net als een microfoon) een eenmalige investering. Een goede hoofdtelefoon gaat je leven lang mee (als je er tenminste een beetje normaal mee omgaat…). Daarnaast zijn je oren zo ongeveer het belangrijkste dat je hebt. Bezuinig dus niet op een hoofdtelefoon en gebruik (als de geluidsdruk in de DJ booth te hoog is) oordoppen!
Het gaat ook om de demping. Als de demping niet goed genoeg is moet je koptelefoon veel harder zetten waardoor je oren sneller slijten.
dat snapt ik, maar het is voor aleen thuisgebruik om de periode met weinig geld te overbruggen.. van de lente krijg ik weer ene paar hunderd euro te besteden dan koop ik wel pioneer hoofdtelefoon :D
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
dj-rico01 wrote:
_dp_ wrote:Het gaat niet alleen om geluidskwaliteit. Hier een stukje van new-line afgehaald:
dat snapt ik, maar het is voor aleen thuisgebruik om de periode met weinig geld te overbruggen.. van de lente krijg ik weer ene paar hunderd euro te besteden dan koop ik wel pioneer hoofdtelefoon :D
Wacht er dan even mee ;) Heb zelf een HD 215 is een top ding zit fijn enzo sluit perfect af. Alleen waar wil je m voor gebruiken gwn om muziek te luisteren of om te draaien ofzo?
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
SoundTunerZ wrote:
dj-rico01 wrote:
Wacht er dan even mee ;) Heb zelf een HD 215 is een top ding zit fijn enzo sluit perfect af. Alleen waar wil je m voor gebruiken gwn om muziek te luisteren of om te draaien ofzo?[/quote]
eigenlijk alleen draaien :D

gewoon ene simpel dingetje, maar wel goed geluid om 3 maanden te overbruggen... want die ik nu heb valt bijna uit elkaar (pro.2 PH-s560)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Achja voor 15 euro zal het allemaal niet zo veel verschil maken wat je nou precies haalt. Sennheiser zal denk ik wel je beste optie zijn.
Donateur
1973 posts member since 2008
Als je straks meer geld hebt, ga dan voor de HD25 ;)
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
heb de
Sennheiser HD 202 hoofdtelefoon
besteld :D morgen in huis
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
_dp_ wrote:Ik zou zeggen geef iets meer uit want heb je ook wat en dat gaat niet meteen kapot bij de eerste keer dat je het opzet. -.-

Mijn Technics RP/DH/1200 Headphone (zo eentje met speigelende oorschelpen) was na een half jaar kapot, voor de helft van de prijs heb je de Stanton DJ Pro 2000, dat is inderdaad een erg goeie, heb hem zelf, vind hem beter dan de technics.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Headphones ligt ook gwn een beetje aan je smaak. Ik heb wel eens technics enzo op mn kop gehad, maar ik ben gwn zo gewend aan mn eigen headphone dat die ook gwn het lekkerst zit :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
SoundTunerZ wrote:Headphones ligt ook gwn een beetje aan je smaak. Ik heb wel eens technics enzo op mn kop gehad, maar ik ben gwn zo gewend aan mn eigen headphone dat die ook gwn het lekkerst zit :)
heb ik ook,, Reloop 3500 heb ik dan. Ook andere koptelefonen opgehad maar mijn budget lag niet boven de 100 euro,, en deze zat gewoon meteen lekker. :thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
ik heb hem binnen :D

lekker geluidje aleen wel een beetje kleine schelpen :P
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik denk dat ik ook maar is ga voor Technics ofzo, want ik heb nu de Reloop RH 3500 MK 2, maar die is nu al stuk en eerst proberen nieuwe te krijgen, anders maar Technics oid kopen :)
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
die HD 202 ofso (iig bovenste) heb ik voor muziek luisteren in trein enzo, erg fijn ding!

zelf is mijn Stanton 2000 DJ PRO in 2 stukken gebroken nadat hij op de grond viel :( ..

nu deze besteld :D :

Image
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/t ... tails.html
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Jesper-HardBeatz wrote:

Image
join the club! Die heb ik ook :) Fijn ding! Gaat inmiddels al weer half jaartje mee.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
lol vind dat echt een kutding :P Zit me van geen kant :P Maar ieder zn smaak he :thumbup:
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ik heb de HD 202, erg laag budget, daarvoor krijg je goed geluid (en erg goede bass)!! ik vind het een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
_dp_ wrote:
Jesper-HardBeatz wrote:

Image
join the club! Die heb ik ook :) Fijn ding! Gaat inmiddels al weer half jaartje mee.
En ik ook. Denk alweer 3 a 4 maand. Wat een heerlijk ding trouwens. Moet alleen een beetje oppassen dat ik hem niet te hard zet, want dat klinkt zo lekker. :lol:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik heb de Technics RP DH-1200 gekocht, 1 van de beste op de markt denk ik ^^ Echt een vet ding.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
TakkU wrote:Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:
ik heb hem in het zwart, fijn ding. Een minder punt is dat de houder van de schelp zover van je hoofd af zitten, lijkt het net of je een vierkante kop hebt :D
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Timmer wrote:
TakkU wrote:Ik heb vandaag de Reloop RH 3500 Pro White besteld, heb hm al is uit kunnen proberen, en vind t een erg fijn koptelefoontje, komt morgen binnen :woot:
ik heb hem in het zwart, fijn ding. Een minder punt is dat de houder van de schelp zover van je hoofd af zitten, lijkt het net of je een vierkante kop hebt :D
Ach dat boeit me dus echt geen donder :P Als ie maar een beetje fatsoenlijk zit, en goed geluid geeft ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
TakkU wrote: Ach dat boeit me dus echt geen donder :P Als ie maar een beetje fatsoenlijk zit, en goed geluid geeft ;)
Het is alleen zo jammer dat dat ding zo hughe is... >.< Verders is het echt een goede HP :)