Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

omdat iedereen zo leuk op het andere forum er over bezig was, open ik gewoon een topic.

wat vind je van het gebruik van hardkick 10?
waar komt die sample eigenlijk vandaan?
wie heeft hem gemaakt.

ben gewoon benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardkick 10 komt oorspronkelijk uit een oude Angerfist track volgens mij.
Toen heeft Blutonium Boy hem een keer in een sample pack gedropt onder de naam 'Hardkick10' Die kick sloeg blijkbaar zo aan in de hardstyle scene, dat vele producers hem nu gebruiken.

Het is geen ramp als je hardkick10 gebruikt, zolang je hem maar goed in layers zet en veel effecten en EQ's erop zet zodat je het originele geluid van de sample niet kan herkennen.
Zelf gebruik ik geen sample packs, ik vind dat je veel beter je eigen kicks kan maken. Je leert er super veel van, je maakt iets wat van jezelf is, en je kan alles veranderen en zit niet vast aan een .wav bestandje waar je mee begon :)

oja, check wat ik tegen kwam: voor de fanboyZ:
http://hardkick10.hyves.nl/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar kun je dit niet gewoon hier of hier vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:46 
 
Artiest

Hardkick 10 = no go zone
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardkick10 komt oorspronkelijk uit Chronic Disorder. Tenminste die kick lijkt er erg veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar kun je dit niet gewoon hier of hier vragen?


ik heb dit topic aangemaakt op verzoek van een crewmember.
op een ander topic hadden we het er over en vroeg hij of we er een appart topic van wouden maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hardkick10 komt oorspronkelijk uit Chronic Disorder. Tenminste die kick lijkt er erg veel op.


klinkt wel zo, maar toch is die van angerfist een stuk voller.
de echte hardkick10 is heel magertjes, dus denk niet dat ie daar uit geript is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RuffBinn schreef:
G1LL schreef:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar kun je dit niet gewoon hier of hier vragen?


ik heb dit topic aangemaakt op verzoek van een crewmember.
op een ander topic hadden we het er over en vroeg hij of we er een appart topic van wouden maken.


Naja, hardkick10 heeft iets te maken met produceren neem ik aan, dus ik heb het liefst dat je dat gewoon in het eigen producties topic vraagt. Anders kan ik ook wel een topic aanmaken voor hardkick9 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:28 
 
Artiest

G1LL schreef:
RuffBinn schreef:
G1LL schreef:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar kun je dit niet gewoon hier of hier vragen?


ik heb dit topic aangemaakt op verzoek van een crewmember.
op een ander topic hadden we het er over en vroeg hij of we er een appart topic van wouden maken.


Naja, hardkick10 heeft iets te maken met produceren neem ik aan, dus ik heb het liefst dat je dat gewoon in het eigen producties topic vraagt. Anders kan ik ook wel een topic aanmaken voor hardkick9 ofzo?


Hardkick 10 is famous man, let it be!
Nee ik stem voor vraag verzetten naar hoe/wat produceren topic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, ik ook en discussieer er daar maar verder over :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner