Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:14 
 
Hardtraxx Newbie

Beste harddance dj’s van de toekomst!

Door de vele aanbiedingen van verschillende artiesten uit het hardere genre organiseert discotheek ’t Fortuin op vrijdag 16 september 2011 een heuse dj contest.
Je kan kiezen tussen een jump/tek, hardstyle of hardcore set. Gelieve wel een duidelijke keuze te maken zodat we je in het juiste blok kunnen programmeren. Voor elk subgenre nodigen we een gekende dj uit die deel uit zal maken van de jury en ook even een set komt draaien.
Om deel te kunnen nemen aan de contest wordt er gevraagd om eerst een demo van een dj set van jezelf op te sturen (minimum 20 min.). Deze moet ten laatste op vrijdag 22 juli zijn ingediend. De demo’s kunnen gestuurd worden naar [email protected] of naar Discotheek ’t Fortuin, Meerdorp 13, 2321 Meer, Belgium. Gelieve je bij deze inzendingen ook even kort voor te stellen (naam, leeftijd, woonplaats, ervaring, …).
De winnaar zal een mooi plaatsje krijgen op de volgende editie van Hardbeatzz.
Voor meer info kijk op http://www.hetfortuin.be, http://www.hardbeatzz.be of mail naar [email protected].

Tot snel!

Mvg

Het Hardbeatzz team
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe wordt er over Hardtrance en Early Hardstyle gedacht? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Hoe wordt er over Hardtrance en Early Hardstyle gedacht? :)

Achja het is in Belgie, daar is hardstyle pas een paar jaar doorgebroken en hardtrance kennen ze daar niet (ofwel?) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:52 
 
Donateur

In België gaan ze hardtrance en early hardstyle niet echt appreciëren, dus als je een kans wilt maken moet je lekker commercieel gaan draaien denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
In België gaan ze hardtrance en early hardstyle niet echt appreciëren, dus als je een kans wilt maken moet je lekker commercieel gaan draaien denk ik :P

Dan niet. Ik ga mijn sets niet aanpassen om op een feest te kunnen draaien, dan liever niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opened.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga zo een mailtje sturen :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
In België gaan ze hardtrance en early hardstyle niet echt appreciëren, dus als je een kans wilt maken moet je lekker commercieel gaan draaien denk ik :P

DWX is vooral heel populair hier dus dat kan wel kloppen ja :D

Edwinn schreef:
Dan niet. Ik ga mijn sets niet aanpassen om op een feest te kunnen draaien, dan liever niet. ;)

Je draait nog altijd wat je zelf wilt hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Edwinn schreef:
Dan niet. Ik ga mijn sets niet aanpassen om op een feest te kunnen draaien, dan liever niet. ;)

Je draait nog altijd wat je zelf wilt hé ;)


Precies, gewoon draaien wat je zelf leuk vindt en wat anderen er van vinden maakt me niet uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kryptica schreef:
In België gaan ze hardtrance en early hardstyle niet echt appreciëren, dus als je een kans wilt maken moet je lekker commercieel gaan draaien denk ik :P

Dan niet. Ik ga mijn sets niet aanpassen om op een feest te kunnen draaien, dan liever niet. ;)

Niemand zegt dat jij je set moet aanpassen :P. Misschien kijken ze ook naar orginaliteit. Dat sowiso! Dus waarom geen poging wagen? Misschien geven ze liever iemand zoals jou een kans ipv iemand die alle hitjes achter elkaar mixt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Edwinn schreef:
Kryptica schreef:
In België gaan ze hardtrance en early hardstyle niet echt appreciëren, dus als je een kans wilt maken moet je lekker commercieel gaan draaien denk ik :P

Dan niet. Ik ga mijn sets niet aanpassen om op een feest te kunnen draaien, dan liever niet. ;)

Niemand zegt dat jij je set moet aanpassen :P. Misschien kijken ze ook naar orginaliteit. Dat sowiso! Dus waarom geen poging wagen? Misschien geven ze liever iemand zoals jou een kans ipv iemand die alle hitjes achter elkaar mixt ;)

Daarom ga ik d'r waarschijnlijk ook eentje inzenden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo mag ik t horen :thumbsup:. Wie niet probeert niet wint. Of hoe zeggen ze dat :P. Ik heb zelf ook een inzending gestuurd. Zou wel leuk zijn daar te mogen draaien. Al een hele hoop keren geweest. Gezellige keet :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

te ver voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik woon in eindhoven dus ga het proberen
Maar ben van 11 tot 27 juli op vakantie, als ik mijn mix vantevoren inzend levert dit dan problemen op?
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner