RAW-vizion wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Dan heb ik al 1 iemand die van harder houdt, hoe was het publiek daar eigenlijk, anders sta ik dalijk in men eentje te springen xDDraidy wrote:Kom ik kijken
Publiek beweeg niet zo heel veel. MAar bij ons stond de jury wel te hakken 
Haha, achja, het gaat toch om het mixen zelf uiteindelijk neem ik aan.Draidy wrote:Publiek beweeg niet zo heel veel. MAar bij ons stond de jury wel te hakken
Klopt.
Je kan trouwens met elk genre meedoen. Maar let er wel op dat als je echt ''onbekende'' muziek gaat draaien zoals wij deden. Dat ze dan de platenkeuze soms wat minder goed vinden.
Wij kregen in ieder geval later nog het juryverslag op gestuurd en daar stond in dat alle platen op elkaar leken en dat het alleen maar hard, hard en hard was en geen variatie. Wat natuurlijk wel jammer is want ik vond het een best gevarieerd setje.
Je kan trouwens met elk genre meedoen. Maar let er wel op dat als je echt ''onbekende'' muziek gaat draaien zoals wij deden. Dat ze dan de platenkeuze soms wat minder goed vinden.
Wij kregen in ieder geval later nog het juryverslag op gestuurd en daar stond in dat alle platen op elkaar leken en dat het alleen maar hard, hard en hard was en geen variatie. Wat natuurlijk wel jammer is want ik vond het een best gevarieerd setje.
Das het probleem als je geen echte kenners als jury hebt, die horen de tracks niet zoals wij ze horen maar alleen maar rengdengdeng...Draidy wrote:Klopt.
Ja dat klopt.
En ik denk dat de jury dan nog het makkelijkst is. Want in de 2de ronde tellen publieksstemmen ook mee. En die kijken nog minder objectief.
En ik denk dat de jury dan nog het makkelijkst is. Want in de 2de ronde tellen publieksstemmen ook mee. En die kijken nog minder objectief.
Inderdaad, die zeggen dan: Ooh das hardcore (mijn geval dan hardstyle), hou ik niet van; tegenstemmen.
Afgelopen vrijdag, DJ Contest in Metropool Aszeszment.
View on YouTube
Ook nog 1ste plek geworden btw
. Meer volgt nog 
View on YouTube
Ook nog 1ste plek geworden btw
Ah, zo ja.. Dacht dat ik m wel goed had maarja 
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Hierbij wat filmpjes van Project Q-Day Outdoor 2012
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
-
XHardtraxxer
- 221 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
@dj's, als jullie de eerste keer moesten optreden, waren jullie toen niet kei zenuwachtig
?
@Znayzer, hoe noemt die eerste track ook alweer :O?
gr xypes
@Znayzer, hoe noemt die eerste track ook alweer :O?
gr xypes
Is dat niet audiometric van Brennan Heart?
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Klopt!SpaceRazr wrote:Is dat niet audiometric van Brennan Heart?
@knefiejjj super vet man! Ben jaloers, heb zelf op koninginnennacht gedraait maar dat was dance/hands-up..... xD
Maar is je openingsnummer niet beter geschikt als afsluiter?
Maar is je openingsnummer niet beter geschikt als afsluiter?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2012
- last seen Jan 2013
Ziet er heel vet uitDeenite wrote:View on YouTube
Toch vind ik die douchekop-koptelefoon er vaag uit zien
Technoboy is gewoon een held met wat goede nummertje paar jaar geleden. Super vet dat je met hem mocht staan!
Foto's van afgelopen weekend + bijhorend filmpje

The "aftermovie"
http://www.youtube.com/watch?v=PAZiGczt ... ture=g-upl

The "aftermovie"
http://www.youtube.com/watch?v=PAZiGczt ... ture=g-upl