En nog van een tijdje terug:

Ik weet dat je Julian bent maar ik krijg je gezicht echt niet meer geplaatstbiscuit wrote:was idd een mooie set die je de laatste keer in eindje afleverde.....
Weet je nog wie ik ben
Ja ik ben er ook maar aan begonnenChris Two wrote:Hoi Yvonne...
Lekkahbiscuit wrote: volle bak 275 man

Dat jij die krat zegt ipv dat krat, doet t hem ookSpaceRazr wrote:Die krat doet t hem gewoon
Respect voor jou! geweldig voor zo'n best groot publiekRAW-vizion wrote:Lierse feestweek dinsdag:
Dj's point of view:
Dat jij hem nu "verbeterd" terwijl hij het gewoon goed had doet t hem ookDestination wrote:Dat jij die krat zegt ipv dat krat, doet t hem ookSpaceRazr wrote:Die krat doet t hem gewoon

Jammer dat ie voor tweede jaar op rij pech had met de indeling.Dylan-E wrote:@Infirium Ging best hard zeker die van Alphaverb & Hoorde nog een mash-up?
Dat er hierdoor nu een hele discussie onstaat doet t hem ookmarsiascout wrote:Dat jij hem nu "verbeterd" terwijl hij het gewoon goed had doet t hem ookDestination wrote:Dat jij die krat zegt ipv dat krat, doet t hem ookSpaceRazr wrote:Die krat doet t hem gewoon
Ja zeker, maar wel passend bij de tijd dat ik stondAsylum wrote:@Gijs lekker bezig man ! je deed wel gewoon echt je eigen ding daarzo?
Ja hij ging wel aardig ja. En een mashup idd, wou nog 2 eigen tracks draaien, maar dat liet de timetable echt niet toe. Die tracks gaan veel te hardDylan-E wrote:@Infirium Ging best hard zeker die van Alphaverb & Hoorde nog een mash-up?
Tja.. Je kan niet overal geluk hebben.chicken wrote:Jammer dat ie voor tweede jaar op rij pech had met de indeling.