Vet! hoe ging het?TakkU wrote:Vorige week vrijdag @ DJ Contest De Lier:
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
was gezellig avondje
alleen neem ik morgen avond die plek in beslag:P mag jij lekker toekijken @takku
@draidy takku was helaas niet door omdat die volges jury niet commercieel genoeg draaide
sloeg nerges op maarja want raw vizion draaide een complete theracords zet zowat en die was wel door 
@draidy takku was helaas niet door omdat die volges jury niet commercieel genoeg draaide
Nja, Jury's he! Als ze de tracks kennen heb je al meer geluk denk ik. Alhoewel ik naar orginaliteit zou kijken ipv commercieel.
ye same, maar iig gefeliciteerd alle mensen die door zijn! helaas voor degene die neit doorzijn.
PS: klein vraagje; ik probeer ook aan zoveel mogelijk dj contests mee te doen maar hoe weten jullie dat er eentje is. want ik heb totaal geen idee waar ik moet kijken.
PS: klein vraagje; ik probeer ook aan zoveel mogelijk dj contests mee te doen maar hoe weten jullie dat er eentje is. want ik heb totaal geen idee waar ik moet kijken.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
tnxDraidy wrote:ye same, maar iig gefeliciteerd alle mensen die door zijn! helaas voor degene die neit doorzijn.
veel dj contests kan je vinden op partyflock
Lol waar heb jij het nou weer over? volgens mij word ze set gewoon opgenomen. en heeft hij niks met de laptop te maken!DJ ShaG wrote:welk programma gebruik je?G-Talks wrote:Ik @ Frightnight
Ready for some more action!
Nice Takku actie foto,s zij altijd vaag maar tering bruut:D
ok cool. ga ik partyflock eens rond zoekenRAW-vizion wrote:tnxDraidy wrote:ye same, maar iig gefeliciteerd alle mensen die door zijn! helaas voor degene die neit doorzijn.
PS: klein vraagje; ik probeer ook aan zoveel mogelijk dj contests mee te doen maar hoe weten jullie dat er eentje is. want ik heb totaal geen idee waar ik moet kijken.![]()
veel dj contests kan je vinden op partyflockdeze toevallig niet. hier kwam ik achter via via zeg maar
ja dan gebruikt hij toch nog een programma of niet dan...Delcone wrote:Lol waar heb jij het nou weer over? volgens mij word ze set gewoon opgenomen. en heeft hij niks met de laptop te maken!DJ ShaG wrote:welk programma gebruik je?G-Talks wrote:Ik @ Frightnight
Nice Takku actie foto,s zij altijd vaag maar tering bruut:D
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat is Audacity
In Klup, Groningen

En hier nog wat meer foto's van Hardattack samen met Double Dutch
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1697487563

En hier nog wat meer foto's van Hardattack samen met Double Dutch
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1697487563
Dat ziet eruit als audacity, wss om het setje op te nemenDJ ShaG wrote:welk programma gebruik je?G-Talks wrote:Ik @ Frightnight
idd, dat is audacitywildenberg wrote:Dat ziet eruit als audacity, wss om het setje op te nemenDJ ShaG wrote:welk programma gebruik je?G-Talks wrote:Ik @ Frightnight
& Dit was tijdens LAST WORLD Festival Lommel 2011 ook voor op podium:D

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
De Paashaas!
je draaide overigens ook netjes! 
-
RHardtraxx Veteran
Paashaas is baasbRt_ wrote:De Paashaas!je draaide overigens ook netjes!
Anna Peters wrote:& Dit was tijdens LAST WORLD Festival Lommel 2011 ook voor op podium:D
Zag op je site dat je ook produceert heb ff op youtube gezorg maar niks gevonden:(
Mar heb je ook al volledige nummers?
Groetjess
dankje! vond echt super leuk last world wat een sfeer niet?!
Hoe het met mijn producties zit?
Hou het nog even spannend haha!
komt goed! Ga er maar vanuit dat je dit jaar iig wat van mij horen gaat
Echt BaAs Was dIe!RAW-vizion wrote:Paashaas is baasbRt_ wrote:
-
RHardtraxx Veteran
Ben benieuwdAnna Peters wrote:dankje! vond echt super leuk last world wat een sfeer niet?!
-
E
Peter staat erbij en weet niet wat ie moet zeggen. zo verbaasd is ie over jouw en de beunhaas!Anna Peters wrote:& Dit was tijdens LAST WORLD Festival Lommel 2011 ook voor op podium:D
de beunhaas!biscuit wrote:
En hakkuh dat hij kon! en warm dat hij het had. Maar wel sexy pak hoor
-
E
En hakkuh dat hij kon! en warm dat hij het had. Maar wel sexy pak hoorAnna Peters wrote:de beunhaas!biscuit wrote:
dat vind ik van U ook!
Had ik ook gezegd met zoon beroep als jou
Beroep: vanalles met geluid en licht, koeling, verwarming, auto sleutelen, vrouwen
Beroep: vanalles met geluid en licht, koeling, verwarming, auto sleutelen, vrouwen
-
E
Anna Peters wrote:Had ik ook gezegd met zoon beroep als jou![]()