Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mischien een beetje een onzig topic maar ik vond het wel leuk:

Wat heeft er voor gezorgd dat jij bent begonnen met draaien en/of produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxxer

ik vindt het wel leuk. :thumbup: zal ik dan maar beginne :)

mijn neef lied is paar nummers horen toen ik 12 was, ik gelyk helemaal verkocht aan hardstyle, dus ik boxen gekocht met versteker en van me neef de DJ console gekregen,
dus steeds meer gaan uitbreiden. en nu zit ik hiet met me studio speakers van: behringer en me mix track pro.

zo goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

op een feest staan en mindere tracklisten horen. Dan gaat men denken, als ik dat nou is zelf gewoon kon.... Toen wat geld onder het matras gevonden en gaan hobbyen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanhardstyle schreef:
ik vindt het wel leuk. :thumbup: zal ik dan maar beginne :)

mijn neef lied is paar nummers horen toen ik 12 was, ik gelyk helemaal verkocht aan hardstyle, dus ik boxen gekocht met versteker en van me neef de DJ console gekregen,
dus steeds meer gaan uitbreiden. en nu zit ik hiet met me studio speakers van: behringer en me mix track pro.

zo goed :thumbup:

Vet :thumbsup:
Timmer schreef:
op een feest staan en mindere tracklisten horen. Dan gaat men denken, als ik dat nou is zelf gewoon kon.... Toen wat geld onder het matras gevonden en gaan hobbyen.

Heeft goed uitgepakt dus :D

Mijn verhaal:
Ik speelde piano, omdat ik het heel leuk vond om met muziek bezig te zijn. Maar ik verloor een beetje de interesse in muziek die ik toen luisterde. Toen ontdekte ik hardstyle en hardcore. En daar wou ik ook wel mee bezig zijn. Dan zijn er dus 2 keuzes: draaien of produceren en ik ben begonnen met draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als klein kindje stond ik op "feestjes" altijd al naar de dj te kijken, sinds toen al geboeid in dj's.
toen stond er in een speelgoed winkel een dj set voor weinig geld te koop was heb ik dat gekocht, toen was het niet mixen maar gewoon muziek opzetten en van die dingen xd
tijdje later heb ik hardstyle en hardcore leren kennen door een maat van me, helemaal verslaafd. :innocent:
maar omdat het dj setje naar de Ql*** was heb ik maar een beginner set gekocht met een mixer en 2 table tops.
en na lange tijd oefenen en oefenen gaat het nu toch al goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:19 
 

Sinds 2007-2008 volledig verkocht aan hardstyle! (daarvoor jump :x )
Vorig jaar een 'oud' setje van m'n neef gekregen die een nieuwe pioneer had gekocht.
Mee staan kullen maar de mixer werkte niet goed meer etc.
Werkte als jobstudent toen in de supermarkt tegen 7,5/u en kon van dat geld toch echt geen draaitafel gaan kopen dacht ik, nu in een rusthuis (ook als jobstudent!) verdien ik meer dan't dubbele en gelijk een reloop setje gaan halen :D! Sinds kort dus mee aan't oefenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeger op de locale kinderdisco mocht ik altijd "draaien", omdat ik de mensen die het organiseerden kende. Via mijn zus ben ik in aanraking gekomen met hardstyle en hardcore en de liefde voor het draaien is er altijd in blijven zitten. Toen ben ik op mijn 13e of 14e begonnen met mixen via Virtual Dj. Dit doe ik nu nog steeds uit gebrek aan gear, waar ik nu voor aan het sparen ben. Alleen moet ik best wat geld bij elkaar sparen omdat ik direct voor een beetje fatsoenlijk spul wil gaan. Heb nu een setje CDJ800mk2's op het oog :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner