Ik was mijn oude externe hardeschijf aan het doorpluizen en kwam sets tegen met DJ Battle, Lionstyle Battle en andere battle dingen. toen kwam ik op het idee om misschien met de huidige forum dj's ook een soortgelijke battle te doen. een soort HC (Hardtraxx Championship). 2 dj's strijden tegen elkaar met ieder een set van een half uur en de winnaar gaat door. de winnaar word gekozen door stemmen, knockout vanaf het begin. aanmeldingen en aanmerkingen mogen in de comments.
Related topics
- View the latest post: Hardtraxx DJ Battles 2018
- View the latest post: HALVE FINALE - TAUROS VS VULPIX | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: HALVE FINALE - PIDGEY VS GRAVELER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: KWARTFINALE - BULBASAUR VS TAUROS | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: KWARTFINALE - VULPIX VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
A
Leuk idee! Ben wel bij denk ik. Mogen de dj's alleen stemmen?
Leuk idee. Misschien nog wel vet om de rondes in te delen in thema's. Enkele voorbeelden:
Air/Sky
Fire/Hell
Earth/Universe
Dark/Ghostly
Air/Sky
Fire/Hell
Earth/Universe
Dark/Ghostly
Leuk idee! Ik ga een poging wagen ook al ben ik nog beginnende
Lijkt me leuk! Count me in 
Maar hoe zie jij zo'n battle voor je?
Maar hoe zie jij zo'n battle voor je?
Ik ben / wij zijn ook wel beschikbaar, afhankelijk van de beschikbare tijd 
-
JHardtraxxer
- 52 posts member since 2018
- last seen Dec 2021
Ik doe ook wel mee. Maar heb je dan niet kans op bv een hardcore vs hardstyle set?
Tof idee, lijkt me leuk om mee te doen 
Dit! Ik doe ook mee!Intervention wrote:Tof idee, lijkt me leuk om mee te doen
Tof, ik doe mee! Misschien kan dit wel in offtopic gepost worden? Of algemeen? Denk dat daar meer mensen kijken.
Mij lijkt dit ook wel leuk! Ben alleen wel benieuwd hoe je de indeling wil maken aangezien sommigen bijv. raw draaien en anderen weer juist veel classics/euforisch en dus andere muziek op hun USB hebben.
Heb het wel druk tegenwoordig dus kan misschien niet zo snel een setje in elkaar draaien. Maar lijkt me wel leuk.
Vind Helicaze z’n idee daarom wel een goede met categorieën. Wat je ook zou kunnen doen is onderstaande bijvoorbeeld:Henkerfist wrote:Mij lijkt dit ook wel leuk! Ben alleen wel benieuwd hoe je de indeling wil maken aangezien sommigen bijv. raw draaien en anderen weer juist veel classics/euforisch en dus andere muziek op hun USB hebben.
- De perfecte Qlimax set
- Een knock-out concept (euforisch vs euforisch of raw vs raw)
- Een Origins set
- Een VWAB set
- Een tribute naar artiest naar keus (categorie daarbij geven dus raw of euforisch)
En dan in iedere ronde een nieuwe ‘categorie’.
Het zou ook wel een leuk idee te zijn om de dj's een challenge mee te geven. Maak een mashup van deze en deze platen of gebruik op zijn minst een type overgang/kickswitch bla bla of verwerk een non hardstyle plaat in je setFuzzylogic wrote:Vind Helicaze z’n idee daarom wel een goede met categorieën. Wat je ook zou kunnen doen is onderstaande bijvoorbeeld:Henkerfist wrote:Mij lijkt dit ook wel leuk! Ben alleen wel benieuwd hoe je de indeling wil maken aangezien sommigen bijv. raw draaien en anderen weer juist veel classics/euforisch en dus andere muziek op hun USB hebben.
- De perfecte Qlimax set
- Een knock-out concept (euforisch vs euforisch of raw vs raw)
- Een Origins set
- Een VWAB set
- Een tribute naar artiest naar keus (categorie daarbij geven dus raw of euforisch)
En dan in iedere ronde een nieuwe ‘categorie’.
Maakt de battle wat uitdagender en kan je echt iets goeds neerzetten
Ronde 1: Verwerk de Macarena in je set.
-
A
Deathmatch pingpongpatrickjeb wrote:Ronde 1: Verwerk de Macarena in je set.
Last edited by Anonymous on 04 Sep 2018 18:16, edited 2 times in total.