Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Defqon.1 Festival | Digital Age Contest
Hey hard dance DJs, listen up! Always wanted to know how it feels to be live on stage at Defqon.1 Festival? Stop daydreaming, because it could become real. We are giving you a once in a lifetime oppurtunity to experience playing at Defqon.1 Festival with the Digital Age Contest.


The music label Digital Age is all about redefining the standards in hard dance music and it is taking the career of Wildstylez and Noisecontrollers to the next level. They want to surprise the audience with different kinds of hard dance music. As you might know, both have recently made an anthem for Defqon.1 Festival. Wildstylez made the anthem No Time To Waste in 2010 and Noisecontrollers will be representing this years’ Defqon.1 anthem. Both artists have been very successful in the hard dance scene. Now this is your chance to be successful with them!

When you dream about playing at Defqon.1 2011, read this carefully. What you need to do to enter the Digital Age Contest, is to send us a demo with your hard dance sound. We want to hear something new, something refreshing. Digital Age is about adding new sounds to the ‘Hard Dance dictionary.’ So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for.

If you succeed, you are in the running towards becoming the winner of the Digital Age Contest. The person sending the best demo, will get a Prime Time performance in the PURPLE Area of Defqon.1 2011 in Biddinghuizen and will also get tips and tricks of no one less than Noisecontrollers and Wildstylez. But there is more: the winning track will be mastered by both Noisecontrollers and Wildstylez. We can make your dream come true.

So what are you still waiting for? This is it.
Send your demo to [email protected], by uploading your track to http://qdance.wetransfer.com.

You also need to supply a promotion package provided with the following:
- A demo of your full track, 320 KBPS
- Your social media accounts (Facebook, MySpace, Twitter)
- Biography
- Photos
- A video of your performance
- Your name, address, e-mail address and telephone number.

In this promotion package it is also important that you tell us why you are the one who has to win this contest. What is your motivation? Give us the best you’ve got!

Send your track and promotion package before April 29th. The winners will be announced on May 15th.

For more information about Digital Age, go to www.digitalage.nl or follow twitter.com/digitalagemusic or facebook.com/digitalagemusic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog te hoog gegrepen voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 april grap??? je weet maar nooit :P je kunt maar beter op je hoede zijn vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
1 april grap??? je weet maar nooit :P je kunt maar beter op je hoede zijn vandaag.

Nee stond ook al in de officiele line-up aankondiging :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
RobertV schreef:
1 april grap??? je weet maar nooit :P je kunt maar beter op je hoede zijn vandaag.

Nee stond ook al in de officiele line-up aankondiging :)

Misschien als voorbereiding voor deze grap. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou dan wel echt een hele slechte grap zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou wel leuk zijn als het echt waar is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ARGH 1 APRIL!? xd


het lijkt met dat je voor deze contest producer EN dj moet wezen of niet?

misschien dat je als producer dan toch wat op kan sturen,
dat je misschien wel niet mag draaien, maar dat ze je wel uitnodigen voor het label oid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Zal vast wel geen grap zijn hoor, had overlaatst al ergens gelezen dat de contest winner op defqon stond. Alleen was die contest nog niet aangegeven. Nu dus wel! :D

Overigens:
Citaat:
So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for.

Machtige zin! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Zal vast wel geen grap zijn hoor, had overlaatst al ergens gelezen dat de contest winner op defqon stond. Alleen was die contest nog niet aangegeven. Nu dus wel! :D

Overigens:
Citaat:
So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for.

Machtige zin! :worship:

maar is setje maken, en dan alleen maar egte HS draaien :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Citaat:
Citaat:
So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for.

Machtige zin! :worship:

maar is setje maken, en dan alleen maar egte HS draaien :evil:

Dat is niet bepaald out-of-the-box thinking ofwel... :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Dat is niet bepaald out-of-the-box thinking ofwel... :/ ?

ligt eraan wat je daar onder verstaat heh, en wat je ermee doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:49 
 
Artiest

Volgens mij draai je op een hardstyle stage toch?! Dus dan zou ik ook alleen idd met hardstyle aan komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
bRt_ schreef:
Zal vast wel geen grap zijn hoor, had overlaatst al ergens gelezen dat de contest winner op defqon stond. Alleen was die contest nog niet aangegeven. Nu dus wel! :D

Overigens:
Citaat:
So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for.

Machtige zin! :worship:

maar is setje maken, en dan alleen maar egte HS draaien :evil:


Je moet 1 track opsturen sjaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 10:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Volgens mij draai je op een hardstyle stage toch?! Dus dan zou ik ook alleen idd met hardstyle aan komen >.<

Ze hebben het voortdurend over harddance en dat is in dit geval alle hardere stijlen bij elkaar (van jump/hardtrance tot terror/extratone, maar het leek mij dat je iets moest maken waar nog geen genre van was, maar vervolgens vragen ze toch weer voor hardstyle, ik snap het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:07 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Volgens mij draai je op een hardstyle stage toch?! Dus dan zou ik ook alleen idd met hardstyle aan komen >.<

Ze hebben het voortdurend over harddance en dat is in dit geval alle hardere stijlen bij elkaar (van jump/hardtrance tot terror/extratone, maar het leek mij dat je iets moest maken waar nog geen genre van was, maar vervolgens vragen ze toch weer voor hardstyle, ik snap het niet meer.


Denk niet dat je met French-core moet aankomen ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Naja je moet sowieso niet aankomen met iets wat in een al bestaand genre past. Maar als het vergelijkbaar afwijkend is als hardstyle en french-core, dan vind ik dat ook Q-dance/Digital Age (geen idee wie van hen beslist) outside the box moet denken en niet alleen in de tunnelvisie genaamd hardstyle. Ik vind de Digital Age tracks op Huh na ook niet erg outside the box.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:20 
 
Artiest

Ja Digital Age is ook een Hard Dance label, althans zo presenteren ze zichzelf. Dus idd vreemd dat ze dan alleen een Hardstyle contest houden. Ik weet niet of de winnaars van Digital Age contest alleen op hardstyle stages staan? Het zou wel apart zijn in dat geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zover ik weet is Digital Age met name een Hardstyle label, met hier en daar een uitstapje naar wat anders (Pavelow). Ze willen vooral de sound binnen de hardstyle wat vernieuwen, en vandaar dat ze nu ook vragen naar tracks die beetje outside the box zijn. Op de site van Defqon is te zien dat er op de Purple stage 2 plekken zijn gereserveerd voor de Digital Age contest, dus wat dat betreft ook vrij logisch dat t Hardstyle is. Ze moeten toch voor een contest voor zo'n feest keuze moeten maken in stijl.. Je kan natuurlijk niet zomaar iemand met dikke terror op de purple stage gooien.. En om nou voor elke stage een plek vrij te houden, gaat hm ook niet worden. Dus de keuze voor Hardstyle lijkt mij volledig logisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er een track naartoe gestuurd die behoorlijk outside-the-box is, ben benieuwd of het wat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:35 
 
Artiest

TakkU schreef:
Zover ik weet is Digital Age met name een Hardstyle label, met hier en daar een uitstapje naar wat anders (Pavelow). Ze willen vooral de sound binnen de hardstyle wat vernieuwen, en vandaar dat ze nu ook vragen naar tracks die beetje outside the box zijn. Op de site van Defqon is te zien dat er op de Purple stage 2 plekken zijn gereserveerd voor de Digital Age contest, dus wat dat betreft ook vrij logisch dat t Hardstyle is. Ze moeten toch voor een contest voor zo'n feest keuze moeten maken in stijl.. Je kan natuurlijk niet zomaar iemand met dikke terror op de purple stage gooien.. En om nou voor elke stage een plek vrij te houden, gaat hm ook niet worden. Dus de keuze voor Hardstyle lijkt mij volledig logisch!


Digital Age is opgezet als een Hard Dance label, dus redelijk apart dat je dan geen hard dance contest doet toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
TakkU schreef:
Zover ik weet is Digital Age met name een Hardstyle label, met hier en daar een uitstapje naar wat anders (Pavelow). Ze willen vooral de sound binnen de hardstyle wat vernieuwen, en vandaar dat ze nu ook vragen naar tracks die beetje outside the box zijn. Op de site van Defqon is te zien dat er op de Purple stage 2 plekken zijn gereserveerd voor de Digital Age contest, dus wat dat betreft ook vrij logisch dat t Hardstyle is. Ze moeten toch voor een contest voor zo'n feest keuze moeten maken in stijl.. Je kan natuurlijk niet zomaar iemand met dikke terror op de purple stage gooien.. En om nou voor elke stage een plek vrij te houden, gaat hm ook niet worden. Dus de keuze voor Hardstyle lijkt mij volledig logisch!


Digital Age is opgezet als een Hard Dance label, dus redelijk apart dat je dan geen hard dance contest doet toch?!


hard dance is een verzamelnaam van alle soorten hardere dance muziek, dus ook hardstyle, hardcore, dubstep etc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 13:25 
 
Artiest

Dat snap ik, dat bedoel ik juist. Als je een hard dance label bent, waarom dan alleen vragen naar een hardstyle nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is volgens mij gewoon de bedoeling dat je echt met iets nieuws binnen de harddance moet komen, dus dat kan betekenen dat je hardstyle besluit te doen, maar dan moet je wel met een vernieuwende hardstyle track aankomen. Maar in mijn ogen dus ook iets anders binnen de harddance genres - zolang het vernieuwend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Nog te hoog gegrepen voor mij :P


precies dat.

:)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner