Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik draai nu thuis op een ddj-ergo!
Dit lukt mij al aardig goed, krijg positieve reactie's etc.
(De sync. Knop is eruit gesloopt hehehe)

Nu is mijn vraag;
Als ik een keer in een club ga spelen op cdj's 2000 etc. Zal dit dan lukken?(aan de plaats van de knopjes als je begrijpt wat ik bedoel ;) )

Of is het beter om eerst wat anders aan te schaffen? Zoja? Wat?
Graag niet het duurste van het duurste... Ik ben een arme student ;)

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

Hindrik schreef:
Hallo,

Ik draai nu thuis op een ddj-ergo!
Dit lukt mij al aardig goed, krijg positieve reactie's etc.
(De sync. Knop is eruit gesloopt hehehe)

Nu is mijn vraag;
Als ik een keer in een club ga spelen op cdj's 2000 etc. Zal dit dan lukken?(aan de plaats van de knopjes als je begrijpt wat ik bedoel ;) )

Of is het beter om eerst wat anders aan te schaffen? Zoja? Wat?
Graag niet het duurste van het duurste... Ik ben een arme student ;)

Bedankt!