Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:22 
 
Hardtraxxer

Was vetjes gisteren se :)
Chapeau (nogmaals) aan de organisatie en natuurlijk ook aan mijn "tegenstaander" Lowrenz die toch een dikke set neergezet heeft! :D

Toch vond ik de battle echt leuk :) samen achter de decks wat gek doen was wel de moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man, en nog eens een dikke proficiat dat je gewonnen hebt :P. Ja, lekker gek doen met 2 is wel leuker als alleen. Maar je moet altijd zo'n tijd wachten he xd. Dan sta je daar tralalala :whistle:. En inderdaad, een ':worship: :thumbsup: :thumbup:' voor de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks! :D

In de jury kwam al het idee naar boven dat jullie een duo moeten gaan vormen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:34 
 
Hardtraxxer

ghe he.. heb ik inderdaad in mijn commentaar gelezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha, en dat ik mijn dans moves moet aanpassen :woot:. Je kan daar ook niet zo hard losgaan op verschillende manieren want het is er wel klein :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Proficiat mannen!!! Respect voor beiden! ;) Was idd fijne contest! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 07:22 
 
Hardtraxxer

Uw dance moves aanpassen? :D hoe da? :p
En thx Deenite ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 17:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar we gaan proberen een reunion voor elkaar te krijgen in het najaar. Op een zaterdag en MET enkele juryleden.

Ik beloof niks, maar we gaan ervoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

5 november zijn alle finalisten van de chosen one djcontest wederom welkom om een (zaterdag)avond te komen draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NielZ_RR schreef:
5 november zijn alle finalisten van de chosen one djcontest wederom welkom om een (zaterdag)avond te komen draaien! :D

En weer doet de organisatie dat goed :thumbsup:. Dat is echt vet jongens ;). Volgens mij hebben Contest organisatoren zoiets nog niet vaak gedaan. Echt leuk, en ik zie jullie dan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Komt nog wel een headliner bij :P
gezien ie tussen jou en Rayn in staat zal het wel iets in de trant van Psyko Punkz worden (zij iig niet, zijn pasgeleden nog geweest). Paul elstak of mental theo komen ook meestal rond november, maar lijkt me gezien de timetable niet handig.

Helaas hebben wij hier als organisatie niet of nauwelijks invloed op... Dus het is afwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd :P.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner