Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een probleempje met mijn cd speler, of mijn cd's.
daarom vraag ik even raad aan jullie.
namelijk is het probleem dat ookal in show your dj booth werd gemeld door mij:
Mijn cd speler steeds blijft hangen. 1tje maar, de andere net dezelfde reloop RMP-1 doet het perfect.
maar hij blijft alleen hangen met cd's die ik gebrand heb, de Fujifilm up to 52x speed cd's.
En als ik bv een gekochte album cd van uit de winkel opzet of eerder gebrande cd's op bv sony cd's doet ie het ook...
Maar die zijn ook me vorige pc gebrand.
dus weet niet of het nu aan de cd's ligt, aan de cd brander zelf of een heel gevoelige laser van de cd speler.
(vind het gewoon raar omdat de andere cd-speler het wel doet, ze zijn pas nieuw dus...)

Iemand die me kan helpen?
Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:05 
 
Donateur

Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.

Wat doe jij dan? niet mixen?:)
Het is echt om histerisch van te worden, even gaat het goed meestal en na 10 minuutjes blijfven ze hangen...
soms gaat het even goed, en dan weer niet... de ene cd doet het soms goed en soms ineens nietmeer.
Echt gek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Kryptica schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.

Wat doe jij dan? niet mixen?:)
Het is echt om histerisch van te worden, even gaat het goed meestal en na 10 minuutjes blijfven ze hangen...
soms gaat het even goed, en dan weer niet... de ene cd doet het soms goed en soms ineens nietmeer.
Echt gek :/

terug sturen, waarschijnlijk is de laser niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
lorennzkee schreef:
Kryptica schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.

Wat doe jij dan? niet mixen?:)
Het is echt om histerisch van te worden, even gaat het goed meestal en na 10 minuutjes blijfven ze hangen...
soms gaat het even goed, en dan weer niet... de ene cd doet het soms goed en soms ineens nietmeer.
Echt gek :/

terug sturen, waarschijnlijk is de laser niet goed

Maar waarom bij orginele cd's doet ie het wel?
als ze daar testen met cd's uit de winkelrekken, en geen gebrande zeggen ze dat er niets aan de hand is wss
... want een sony cd vol met krassen doet ie het wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:25 
 
Donateur

lorennzkee schreef:
Kryptica schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.

Wat doe jij dan? niet mixen?:)
Het is echt om histerisch van te worden, even gaat het goed meestal en na 10 minuutjes blijfven ze hangen...
soms gaat het even goed, en dan weer niet... de ene cd doet het soms goed en soms ineens nietmeer.
Echt gek :/

Ja meestal werkt die goed voor een half uur ofzo, en dan blijft hij veel hangen in een nummer, ook al haal ik de CD eruit, terug erin. Blijft hangen. Het is ook altijd maar 1 CD speler :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
lorennzkee schreef:
Kryptica schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, en sorry maar ik weet geen oplossing ;) Maar ik ben wel benieuwd wie er een oplossing voor heeft.

Wat doe jij dan? niet mixen?:)
Het is echt om histerisch van te worden, even gaat het goed meestal en na 10 minuutjes blijfven ze hangen...
soms gaat het even goed, en dan weer niet... de ene cd doet het soms goed en soms ineens nietmeer.
Echt gek :/

Ja meestal werkt die goed voor een half uur ofzo, en dan blijft hij veel hangen in een nummer, ook al haal ik de CD eruit, terug erin. Blijft hangen. Het is ook altijd maar 1 CD speler :/

Jij hebt dus precies hetzelfde...
gebruik jij ook wat goedkopere cd's of niet?
Ik ben echt ten einde raad... ben al naar die winkel geweest, zeiden ze. jha je moet een firewire update downloaden
op hun forum. ga thuis kijken, niets te zien op het forum over een RMP-1 firewire update...
heb jij ook de RMP-1's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:30 
 
Donateur

lorennzkee schreef:
Jij hebt dus precies hetzelfde...
gebruik jij ook wat goedkopere cd's of niet?
Ik ben echt ten einde raad... ben al naar die winkel geweest, zeiden ze. jha je moet een firewire update downloaden
op hun forum. ga thuis kijken, niets te zien op het forum over een RMP-1 firewire update...
heb jij ook de RMP-1's?

Ja ik heb Reloop RMP-1 Scratch spelers.. Ik gebruik gewone cd's, niet heel goedkope ofzo maar ook niet de duurste. Volgens mij liegt het niet aan de CD's, maar misschien toch iets met de laser ofzo. Ik hoop dat ik hem niet moet gaan opsturen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
lorennzkee schreef:
Jij hebt dus precies hetzelfde...
gebruik jij ook wat goedkopere cd's of niet?
Ik ben echt ten einde raad... ben al naar die winkel geweest, zeiden ze. jha je moet een firewire update downloaden
op hun forum. ga thuis kijken, niets te zien op het forum over een RMP-1 firewire update...
heb jij ook de RMP-1's?

Ja ik heb Reloop RMP-1 Scratch spelers.. Ik gebruik gewone cd's, niet heel goedkope ofzo maar ook niet de duurste. Volgens mij liegt het niet aan de CD's, maar misschien toch iets met de laser ofzo. Ik hoop dat ik hem niet moet gaan opsturen :/


ik weet het ook niet...
dus ben niet de enige met het probleem. Maar ik wil wel dat het in orde komt van zo word ik toch wel elke avond
gek als dat ding blijft hangen... hoelang heb jij het probleem al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:46 
 
Donateur

lorennzkee schreef:

ik weet het ook niet...
dus ben niet de enige met het probleem. Maar ik wil wel dat het in orde komt van zo word ik toch wel elke avond
gek als dat ding blijft hangen... hoelang heb jij het probleem al?

Eigelijk al vanaf ik ze heb gekocht .. Maar toen dacht ik het zal wel overgaan of misschien gewoon is andere cd's proberen ofzo, maar nu gaat het nog steeds niet maar meestal mix ik niet zo lang dat ik er echt problemen van ondervind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
lorennzkee schreef:

ik weet het ook niet...
dus ben niet de enige met het probleem. Maar ik wil wel dat het in orde komt van zo word ik toch wel elke avond
gek als dat ding blijft hangen... hoelang heb jij het probleem al?

Eigelijk al vanaf ik ze heb gekocht .. Maar toen dacht ik het zal wel overgaan of misschien gewoon is andere cd's proberen ofzo, maar nu gaat het nog steeds niet maar meestal mix ik niet zo lang dat ik er echt problemen van ondervind ;)

Achzo, ja ik heb het ook al vanaf in het begin ik ze gekocht heb.
Jha, ik vind het echt verschrikkelijk lastig.
misschien dan toch maar retouren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cd speler op de grond leggen
zelf op je buro gaan staan
dan hoog in de lucht springen,boven op je cd speler en dan kijken of ie het nog doet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:55 
 
Donateur

Dj C-Mind schreef:
Cd speler op de grond leggen
zelf op je buro gaan staan
dan hoog in de lucht springen,boven op je cd speler en dan kijken of ie het nog doet xd

Bedankt voor de tip niet


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
en dan kijken of ie het nog doet xd

Betaal jij een nieuwe als ie het niet meer doet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel je vraag anders is op het Aboutdj Forum. ;)
www.aboutdj.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

mooi kut,, ook voor yannick!! Het moet niet kunnen dus ik zou Bax-shop of waar je hem gekocht hebt maar is opbellen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Is het probleem altijd met de Fuji cd's?
2. Op welke snelheid brand je je cd's?
3. Doen diezelfde Fuji cd's het in de andere speler wel zonder problemen?
4. Is het antwoord op vraag 3 JA, zijn de spelers tegelijk gekocht? Check op beide spelers eens het label met fabricagejaar etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer een bepaalde cd het wel in de andere speler doet, sluit je dus uit dat het aan de cd ligt.
Dus apparaat defect....

Zolang je garantie hebt, kun je het probleem gewoon aan je leverancier voorleggen.
Zij moeten zorgen voor een werkend product en zullen hem zeer waarschijnlijk terug naar de fabrikant sturen.

Nadeel is wel dat je de speler twee tot drie weken kwijt bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Ik zou eerst maar eens een spindle goeie cd's aanschaffen.

Was ik van plan, om eventueel in andere spelers te voorkomen op feesten ofzo
Kaap schreef:
1. Is het probleem altijd met de Fuji cd's?
2. Op welke snelheid brand je je cd's?
3. Doen diezelfde Fuji cd's het in de andere speler wel zonder problemen?
4. Is het antwoord op vraag 3 JA, zijn de spelers tegelijk gekocht? Check op beide spelers eens het label met fabricagejaar etc.

1. neen, alleen in die speler
2. op veilige modus, via nero
3.ja, in andere wel
4. ze zijn tegelijkertijd gekocht:)
San Miquel schreef:
Wanneer een bepaalde cd het wel in de andere speler doet, sluit je dus uit dat het aan de cd ligt.
Dus apparaat defect....

Oke, Dat dacht ik al wel maarja ben al bij bax shop langs geweest, zeiden ze dat ik firewire update moest doen. (die dus niet eens bestaat:))
bedankt voor jullie hulp
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
johnlienden schreef:
Ik zou eerst maar eens een spindle goeie cd's aanschaffen.

Was ik van plan, om eventueel in andere spelers te voorkomen op feesten ofzo
Kaap schreef:
1. Is het probleem altijd met de Fuji cd's?
2. Op welke snelheid brand je je cd's?
3. Doen diezelfde Fuji cd's het in de andere speler wel zonder problemen?
4. Is het antwoord op vraag 3 JA, zijn de spelers tegelijk gekocht? Check op beide spelers eens het label met fabricagejaar etc.

1. neen, alleen in die speler
2. op veilige modus, via nero
3.ja, in andere wel
4. ze zijn tegelijkertijd gekocht:)
San Miquel schreef:
Wanneer een bepaalde cd het wel in de andere speler doet, sluit je dus uit dat het aan de cd ligt.
Dus apparaat defect....

Oke, Dat dacht ik al wel maarja ben al bij bax shop langs geweest, zeiden ze dat ik firewire update moest doen. (die dus niet eens bestaat:))
bedankt voor jullie hulp

Het is overigens firmware...
Vraag het hier ook eens: http://www.reloopdj.com/forum ;) (Is officiƫle forum van reloop dus die zullen je wel kunnen helpen)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner