Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik geef nog liever 900 euro uit aan set met 2x RMP1 waarbij je om de paar maanden de CUE knop moet fixen dan die crap te kopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ik geef nog liever 900 euro uit aan set met 2x RMP1 waarbij je om de paar maanden de CUE knop moet fixen dan die crap te kopen...
Vertel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Die cd spelers zijn anders prima in orde ;).


Ik heb er ook een, zeker een aanrader, betrouwbaar en goed, weinig poespas, heb geloof ik wel een andere versie, maar lijken veel op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 10:43 
 
Hardtraxxer

Ik heb paar maanden geleden 2 Reloop RMP2 met een RMX 40 mixer gekocht voor ik geloof iets van 1100 euro. Prima cd spelers en mixer die qua indeling veel op pioneers lijken (qua kwaliteit lopen ze natuurlijk wel achter ;) ) En anders zou ik naar de American audio radius 1000 of 3000 kijken dan zijn ze nog midi ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html

dat topic word veel vergeten iedereen start dit soort topics en vergeten die of zijn te lui om te zoeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Ik heb paar maanden geleden 2 Reloop RMP2 met een RMX 40 mixer gekocht voor ik geloof iets van 1100 euro. Prima cd spelers en mixer die qua indeling veel op pioneers lijken (qua kwaliteit lopen ze natuurlijk wel achter ;) ) En anders zou ik naar de American audio radius 1000 of 3000 kijken dan zijn ze nog midi ook

Voor 1100 euro ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Mannonymous schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html

dat topic word veel vergeten iedereen start dit soort topics en vergeten die of zijn te lui om te zoeken :/

Daarom attendeer ik mensen erop dat er al een topic voor dit soort dingen bestaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

dus komen we tot het besluit... slotje maar ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner