Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dit forum gemaakt voor al je beginnende DJ vragen, ik kan ze zelf niet beantwoorden want ik ben ook nog maar een beginner maar mischien andere mensen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik maar beginnen:
Ik ben een jongen van 13 die graag hardstyle/hardcore DJ zou worden, heeft er iemand een idee wat een goede eerste stap zou zijn naar het echte DJen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is hier al een soort topic voor:
djs-corner/dj-basics-tips-t3299.html

In ieder geval ben jij er vroeg bij op je 13 jarige leeftijd. :P Ik denk dat de eerste stap gewoon veel luisteren is, weten hoe de tracks in elkaar zitten. Ik neem aan dat jij als 13-jarige niet zomaar echte DJ Gear kan gaan aanchaffen, dus misschien zou je kunnen beginnen met oefenen met programma's als Virtual DJ of Traktor daarmee kun je op je computer mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok bedankt :) dat veel luistern doe ik voor mijn gevoel al, zon 3-4 uur per dag en van die DJ gear heb je gelijk, maar ik zal eens kijken naar VirtualDJ of Traktor THX!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ik heb dit forum gemaakt voor al je beginnende DJ vragen, ik kan ze zelf niet beantwoorden want ik ben ook nog maar een beginner maar mischien andere mensen wel.

Kleine correctie: Je hebt een topic aangemaakt, niet een forum. Het forum is alle topics en subfora bij elkaar. ;)

Maar je bent er vroeg bij inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals je hierboven kunt lezen hebben we hier inderdaad al een topic voor. Ik denk dat je veel antwoorden op vragen daar wel kunt vinden. Je kunt bijv. hier kijken:

djs-corner/dj-basics-tips-t3299.html

Als je gear hebt:

djs-corner/mixing-tips-t2889.html

En als je problemen krijgt:

djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html

En anders kun je altijd nog naar het ''stel je vraag topic'':

algemeen/stel-je-vraag-t821.html


Ik doe hier in ieder geval een slotje op :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner