74x2=148, dus daarom valt ie gewoon te beatmatchenthe sidespinnars wrote:ja bij mij is dutch master fly like a rocket 74 maar hij is wel te beatmatchen!TakkU wrote:BPM counter van CD spelers/mixers zitten er iid vaak naast! De BPM counters van programma's als Traktor of VDJ zitten vaak wel goed.. Alhoewel ik ook wel is heb gezien dat The First Cut als 71 BPM werd gelezen.. Als je dan niet op gehoor kan beatmatchen heb je een flink probleem
Related topics
- View the latest post: Beginnen met mixen, welke DJ set?
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: Oefensets met commentaar (Geef eerst feedback!)
- View the latest post: Nummers die je eerst wel tof vond maar nu niet meer aan kunt horen.
- View the latest post: Beginnen met produceren van Hardstyle
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Ik kijk afentoe wel naar de BPM meter. Maar ik heb ook wel is gehad idd dat het verkeerd gelezen word.
Dan is het gewoon extra goed luisteren in je koptelefoon of et gelijk loopt, en et gelijk blijft
Dan is het gewoon extra goed luisteren in je koptelefoon of et gelijk loopt, en et gelijk blijft
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
oke dus zo kan het ook ik luisterde gewoon welke langzamer liep en die maakte ik wat sneller maar dit is makkelijker_dp_ wrote:74x2=148, dus daarom valt ie gewoon te beatmatchenthe sidespinnars wrote:ja bij mij is dutch master fly like a rocket 74 maar hij is wel te beatmatchen!TakkU wrote:BPM counter van CD spelers/mixers zitten er iid vaak naast! De BPM counters van programma's als Traktor of VDJ zitten vaak wel goed.. Alhoewel ik ook wel is heb gezien dat The First Cut als 71 BPM werd gelezen.. Als je dan niet op gehoor kan beatmatchen heb je een flink probleem
het ligt er vaak aan bij mij of ik hem wel of niet gebruik 
vaak met die italiaanse nummers als dritton en andere nummers van technoboy etc. die gaan vaak een heel stuk slomer dus dan leg ik hem goed op de bpm counter wanneer die 150 aangeeft en dan ga ik finetunen
vind ik makkelijker dan echt helemaal niet te gebruiken.
vaak met die italiaanse nummers als dritton en andere nummers van technoboy etc. die gaan vaak een heel stuk slomer dus dan leg ik hem goed op de bpm counter wanneer die 150 aangeeft en dan ga ik finetunen
-
RHardtraxx Veteran
ik denk als je ze heb gebruik ze dan ze zitte er niet voor niksDj Skitzo wrote:het ligt er vaak aan bij mij of ik hem wel of niet gebruik
Iedreen mixt op zn eigen marnier 
Zolang et maar goed klinkt is et oke toch
-
RHardtraxx Veteran
ja das waarElSalvaje wrote:Iedreen mixt op zn eigen marnier