Last edited by Donkey controller on 04 Jan 2011 13:44, edited 1 time in total.
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Niet echtDonkey controller wrote:ja heNando wrote:Originele naam!
:')
-
S
Lekkere track! Alleen begint de synth bij elke noot zo fel.
Heerlijke track. Intro mag dan een super standaard screech hebben het klinkt wel nice.
Intro kick is lekker.
Break, kon beter, vind hem wat leeg klinken.
Melodie is echt super, synth ook. Dat lekkere erin klappen van de noten is juist fijn in mijn oordeel.
Kick in de main is helaas het enige wat me enorm stoort en wat eigenlijk de gehele track onderuit haalt.
Je verwacht een dikke knallende kick, maar er komt gewoon geen kick. Er is alleen een vage basslayer en totaal geen punch. Dit moet echt beter.
Intro kick is lekker.
Melodie is echt super, synth ook. Dat lekkere erin klappen van de noten is juist fijn in mijn oordeel.
Kick in de main is helaas het enige wat me enorm stoort en wat eigenlijk de gehele track onderuit haalt.
Je verwacht een dikke knallende kick, maar er komt gewoon geen kick. Er is alleen een vage basslayer en totaal geen punch. Dit moet echt beter.
Lekkere melodie, hij doet me alleen aan een andere denken 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind de effects van het filmpje mooier dan de track zelf..
lege sounds, standaard sounds en de kicks missen power.
Er zit geen gevoel in, nee, moet nog veel aan gebeuren.
lege sounds, standaard sounds en de kicks missen power.
Er zit geen gevoel in, nee, moet nog veel aan gebeuren.
+1Thund3R wrote:Heerlijke track. Intro mag dan een super standaard screech hebben het klinkt wel nice.
Intro kick is lekker.