Maximize is opzich best wel goed,Dennis Aka Mash wrote:Maximize? speel daar is mee
Edit:
Max in Size
Max Imize
edit; yannick, komt goeie
Maximize is opzich best wel goed,Dennis Aka Mash wrote:Maximize? speel daar is mee
Edit:
Max in Size
Max Imize
ah ok, dat is idd makkelijk(Y)thedominator wrote:Mijn aritesten naam( als ik dat ooit word) Zal
Tha B-Boy zijn omdat mijn achternaam met een B begint dus daarom weet ook niet waarom maar dat zal hem dan zijn.
Niet slecht bedoeld, maar BBoy wordt ook gebruikt voor Blutonium Boythedominator wrote:Mijn aritesten naam( als ik dat ooit word) Zal
Tha B-Boy zijn omdat mijn achternaam met een B begint dus daarom weet ook niet waarom maar dat zal hem dan zijn.
Ik dacht dat het gewoon Random was ofzoRandM wrote:RandM
R = Ruben (ik)
and = en
M = Mathias (mn maat waar ik mee draai)
origineel?
Ik dacht dat het gewoon Random was ofzoMakxz wrote:RandM wrote:RandM
R = Ruben (ik)
and = en
M = Mathias (mn maat waar ik mee draai)
origineel?
swaffelen?Ravenwood wrote:
wat je ook kunt doen is gewoon bepaalde woorden die je mooi vind, opzoeken op internet en dan in andere taal, zoals latijns, spaans, pools etc.
HahahahaMarkos wrote:swaffelen?Ravenwood wrote:
wat je ook kunt doen is gewoon bepaalde woorden die je mooi vind, opzoeken op internet en dan in andere taal, zoals latijns, spaans, pools etc.
Ravenwood wrote:klinkt wel goed eigenlijk
Idd, Ik zou je uitlachen danYannicksuper wrote:Ravenwood wrote:klinkt wel goed eigenlijkIk denk niet dat ze je dan serieus gaan nemen
haha ofniet dan, zie je het al voor je;bRt_ wrote:Idd, Ik zou je uitlachen danYannicksuper wrote:Ravenwood wrote:klinkt wel goed eigenlijkIk denk niet dat ze je dan serieus gaan nemen
Ja dat is wel waar, als je goede muziek maakt, gaat je naam ook bekender worden en gaat hij automatisch goed gevonden worden. Neem nu The Pitcher, je denkt dan toch aan zo een kerel uit de Baseball, niet echt iets met muziek te makenRJBanthum wrote:Je moet volgens mij helemaal niet op zoek willen zijn naar de beste artiestennaam. Als je muziek scoort, scoort je naam automatisch ook. En natuurlijk werkt dat wel een klein beetje andersom, maar dat mag nooit je insteek zijn. Kies daarom inderdaad een niet-alledaags woord en doe daar iets leuks mee (niet te gek) en dan ben je al snel klaar. Leuk als het een beetje internationaal klinkt maar je hebt echt heel veel ruimte hoor. Tip: kies een item met symbolische meerwaarde, vind de engelse benaming en voila... dan heb je al 90% te pakken...
Hahaah zou nog wel grappig zijnRavenwood wrote:"ladies and gentlemen, give your respect for DJ ...wtf... DJ Swaffel!"
Nou, Abject die was niet zo heel populair. Maar toen 'ie die boutnaam had veranderd in het stoere Frontliner neem je zo'n artiest direct een stuk serieuzerRJBanthum wrote:Als je muziek scoort, scoort je naam automatisch ook.
Nouh, ik vind persoonlijk Abject stoerder dan Frontliner (en ik verwacht niet dat k alleen benArthurhoihoi wrote:Nou, Abject die was niet zo heel populair. Maar toen 'ie die boutnaam had veranderd in het stoere Frontliner neem je zo'n artiest direct een stuk serieuzerRJBanthum wrote:Als je muziek scoort, scoort je naam automatisch ook.