Zet dan je e-mail er in..Parvuz wrote:Hamsters en opblaasboten.
Wie ziet hier wat in? Mail me maar even.
Related topics
- View the latest post: Hardstyle Maniacs (28-09-2013, Amsterdam Studio's, Amsterdam)
- View the latest post: RISE - This is Hard Dance (20 mei 2017, AIR Amsterdam, Amsterdam)
- View the latest post: Falcon – The Tempo Tantrum of Hardcore (11-04-2015, Amsterdam Studio's, Amsterdam)
- View the latest post: Pandemonium (07-03-2015, Amsterdam Studio's, Amsterdam)
- View the latest post: CANCELLED - Outlaw · Stand Your Ground (21-12-2013, Amsterdam Studio's, Amsterdam)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Onder mn plaatje staat een envelopje. Wel je naam onder de brief zetten!patrickjeb wrote:Zet dan je e-mail er in..Parvuz wrote:Hamsters en opblaasboten.
Wie ziet hier wat in? Mail me maar even.
-
E
IB4TL en IB4TB!
Zie je hier wat in? mail me even.
Zie je hier wat in? mail me even.
-
SHardtraxxer
- 66 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
het was wel de bedoeling dat je mailed als je een dj bent die wat ziet in Amsterdam en Hardstyle dus ik snap dat het zonder dat wazig voor je klinktwootum wrote:Ik zie wel wat in Hardstyle en Amsterdam. Zou het leuk vinden als er meer feestjes komen. Maar ik kom zelf nooit in A'dam en draai en produceer zelf ook niet. Maar ik zie dus wel wat in die twee woorden. Dus moet ik jou nou mailen? Serieus wat een wazig topic
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Zijn er hier nog mensen die uit de gabbertijd komen.
Men vraag aan jullie is waarom nederland mee deed aan deze rage maar Amsterdam hem oversloeg.
Overal in nederland worden er steeds meer hardstyle feesten georganiseerd maar Amsterdam doet niet mee
is er iemand die hier de verklaring voor heeft of een theorie waarom Amsterdam dit elke keer overslaat.
Men vraag aan jullie is waarom nederland mee deed aan deze rage maar Amsterdam hem oversloeg.
Overal in nederland worden er steeds meer hardstyle feesten georganiseerd maar Amsterdam doet niet mee
is er iemand die hier de verklaring voor heeft of een theorie waarom Amsterdam dit elke keer overslaat.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Als ik je zeg hoeveel mensen er hier staan te springen om een hardstyle feest/ 10eu entree zoals je dat overal ziet van groningen tot limburg