Reken erop dat de track binnen een maand of 2 toch wel klaar moet kunnen zijn!
zal het proberenShowey wrote:Reken erop dat de track binnen een maand of 2 toch wel klaar moet kunnen zijn!
zal het proberenShowey wrote:Reken erop dat de track binnen een maand of 2 toch wel klaar moet kunnen zijn!
rawincnl@gmail.combass fucker wrote:waar kun je ook al weer je track heen stuuren die nog niet helemaal af is voor tips??
denk dat als je dubstep wil doen dat je dat in de break moet doen want ik zou er geen hele dubstep verzie van maken daar is die melo egt niet geschikt voor zit veel's te veel energie inSoundHound wrote:is het alleen hardstyle,
of mag ook bijv. een dubstep of hardcore remix ingeleverd worden?
preciesLuxion wrote:Uhh, met een remix kun je doen met de melodie wat je zelf wilt, dus je kunt m ook zo maken dat ie wel voor dubstyle geschikt is
ja maar er staat tog egt 2010 edit sorry wil altyd gelijk hebbenSoundHound wrote:preciesLuxion wrote:Uhh, met een remix kun je doen met de melodie wat je zelf wilt, dus je kunt m ook zo maken dat ie wel voor dubstyle geschikt is
idd genoeg tijd maar hoe gaat het eigenlijk in z'n werk word de besten uitgekozen of de 2 beste hoe zit dat?Showey wrote:Deadline : 5th of November 23:59
best wel geinig alleen nog heel veel werk nodig!Skedoedelefloeps wrote:verveelde me gister avond dus zag dit topic, ff voor fun wat gemaakt, je moet toch wat in je vrije tijd.
http://www26.zippyshare.com/v/258569/file.html
ja ik ga me er niet mee bezig houden verder heb er 20 minuten van men tijd ingestoken om me ff te vermaken, vind t best zothe sidespinnars wrote:best wel geinig alleen nog heel veel werk nodig!Skedoedelefloeps wrote:verveelde me gister avond dus zag dit topic, ff voor fun wat gemaakt, je moet toch wat in je vrije tijd.
http://www26.zippyshare.com/v/258569/file.html
ja het origineel is ook niet van alone in the dark hehSoundTunerZ wrote:Hoe wouden jullie dit eigenlijk gaan releasen? Er staat toch volgens mij echt wel copyright op die soundtrack van Alone in the dark? Hebben jullie dat al geregeld dan?
Ook wel handig opzich dat het orgineel(?) in de eerste, post van Youtube is gehaald