Active topics in Andere muziek
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vraag ik me ook af: zal wle met psychische bewegingen te maken hebbenMilán wrote:Hoe de hell kun je hier nou op dansen
edit
kan ook geyl zijn
View on YouTube
-
G
dan sta ik toch liever te stampendj-rico01 wrote:vraag ik me ook af: zal wle met psychische bewegingen te maken hebbenMilán wrote:Hoe de hell kun je hier nou op dansen
edit
kan ook geyl zijn
View on YouTube
Hahahah vroeg ik me eerst ook af, maar het gaat echt automatisch..
Het is eigenlijk gewoon naar voren en naar achter buigen.. maar daar zit zo godse veel kracht in,
dat je harder kapot gaat van 40 minuten Rusko dan van 40 minuten Neophyte.
Het is eigenlijk gewoon naar voren en naar achter buigen.. maar daar zit zo godse veel kracht in,
Mij normaal gesproken ook hoor, maar ik hou af en toe van alternatieve stijlen.. als ik die dertien in een dozijn producties ff zat ben 
me2, maar vind dubstep wel leuk, maar niet voor langer dan 2 uurtjes.Mol wrote:Mij normaal gesproken ook hoor, maar ik hou af en toe van alternatieve stijlen.. als ik die dertien in een dozijn producties ff zat ben
laatst was ook dubstep feestje in effenaar voor 7,50 maar na 2 uur vond ik het wel leuk geweest, mag wel beetje worden afgewisseld met electro ofzo.
ik ga binnenkort trouwens naar minimal techno feestje, http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1570
Minimal techno is niet mijn ding though.. dat gaat me echt veel te zacht. Harde techno als Dave Clarke gaat er nog wel in
Ja voor mij net zo hoor, ik hoef ook geen hele avond dubstep
Beetje dnb erna is wel lekker!
Ja voor mij net zo hoor, ik hoef ook geen hele avond dubstep
View on YouTube
Ik vind het chille muziek, en zo live staat de bass nog gruwelijk hard ook haha. beetje afwisseling op 4-noten hardstyle mag wel :p
Ik vind het chille muziek, en zo live staat de bass nog gruwelijk hard ook haha. beetje afwisseling op 4-noten hardstyle mag wel :p
Ik had precies hetzelfde! maar het gaat idd gewoon automatisch! En dubstep is fucking SICK!Mol wrote:Hahahah vroeg ik me eerst ook af, maar het gaat echt automatisch..
Volgens mij is dat geen Dubstep meer? Klinkt wel lekker...stynch wrote:View on YouTube
minimalKepro wrote:Volgens mij is dat geen Dubstep meer? Klinkt wel lekker...stynch wrote:View on YouTube