View on YouTube
dikke jungle pokoe s/o naar identified patient
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
View on YouTube
Hoorde deze paar weken geleden voor het eerst voorbij komen in de livestream van een uitvaart.
Maar wat een heerlijke track.
Hoorde deze paar weken geleden voor het eerst voorbij komen in de livestream van een uitvaart.
Maar wat een heerlijke track.
Wat klinkt die vibrato akelig zo omhoog gepitcht
Ronald van Gelderen pres. Kid Vicious - Proceed, vorig jaar ook op vinyl gevonden bij Killacutz in Amsterdam, maakt het allemaal net mooier 
-
THardtraxxer
- 502 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
View on YouTube
Zo gruwelijk veel zin hierin. Zelden zo hyped geweest voor een specifieke show op een festival
Zo gruwelijk veel zin hierin. Zelden zo hyped geweest voor een specifieke show op een festival
Heel vet! Had gehoopt dat ze op BKS zouden staan aangezien DTRH geen dagkaarten heeft. Maar Justice was ook vet.UptempoSoldaat0411 wrote:View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
View on YouTube
Prima nieuwe vocalist. Gaat Chester natuurlijk nooit vervangen, maar dat hoeft ook niet. Gewoon een 'nieuwe' Linkin Park dit 
MYTZE wrote:View on YouTube
Prima nieuwe vocalist. Gaat Chester natuurlijk nooit vervangen, maar dat hoeft ook niet. Gewoon een 'nieuwe' Linkin Park dit
View on YouTube
Toch blijft het wel vreemd om geen Chester te horen tijdens de oudere nummers.
Desniettemin is ze denk ik wel een goede aanvulling. En inderdaad, dat is ook wat Mike zegt.
"The role of Chester Bennington is in each of you"
Ik vind het wel lekker, ietsje zenuwen nog in dr stem maar ze heeft een goeie stem met een rauw randje. Kom maar op met dat album!
Prima nieuwe vocalist?
Nou nee. Scientologist. Danny Masterson supporter. iemand die een van zijn slachtoffers heeft lastiggevallen.
Hoe kan je het in je hoofd halen om iemand die zelfmoord heeft gepleegd vanwege zijn mentale problemen die onder andere onstaan zijn door sexueel misbruik als kind met iemand die onderdeel is van een kerk (cult) die hulp bij mentale problemen ziet als slecht en zij specifiek dan ook nog een verkrachter verdedigt.
Kansloos. Lekker op Chester Bennington graf pissen.
Ja en haar "statement" van vandaag is echt lachwekkend slecht.
Nou nee. Scientologist. Danny Masterson supporter. iemand die een van zijn slachtoffers heeft lastiggevallen.
Hoe kan je het in je hoofd halen om iemand die zelfmoord heeft gepleegd vanwege zijn mentale problemen die onder andere onstaan zijn door sexueel misbruik als kind met iemand die onderdeel is van een kerk (cult) die hulp bij mentale problemen ziet als slecht en zij specifiek dan ook nog een verkrachter verdedigt.
Kansloos. Lekker op Chester Bennington graf pissen.
Ja en haar "statement" van vandaag is echt lachwekkend slecht.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Ga eens wat vaker naar buiten ipv de hele dag op social media te zitten
Ik ken dat verhaal niet in detail en daardoor interesseert het me ook vrij weinig, ik luister LP omdat ze goede muziek maken. Als ik puur op woorden, daden en achtergrond zou filteren dan bleven er weinig artiesten en acts over 
Galimatias heeft Lost Cargo uitgebracht met een hoop oudere tracks erop. Mogelijk dat iemand het hier ook kan waarderen. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 4 days ago