Related topics
- View the latest post: Jesse Jax - Out Of Body Experience (DWX2020)
- View the latest post: Exodus - Experience (EXO013)
- View the latest post: The Purge pres. TRIPPIN' [AUDIOVISUAL EXPERIENCE] @ REBiRTH Festival 2023
- View the latest post: The Purge presents TRIPPIN' Audiovisual Experience | Shockerz 2022
- View the latest post: The Dedicated Experience - Hardstyle Airsoft 2.0 (07-11-2020, Blackout Airsoft, Didam)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
-
E
Niet echt mijn ding dit, meer iets voor schuurfeesten etc. en die hebben we hier niet. 
Inderdaad, je meot wel heel veel biertjes gedronken hebben wil je dit leuk vinden :')Oxbow wrote:Niet echt mijn ding dit, meer iets voor schuurfeesten etc. en die hebben we hier niet.
idd dit vind ik dus echt helemaal niksCrash wrote:Inderdaad, je meot wel heel veel biertjes gedronken hebben wil je dit leuk vinden :')Oxbow wrote:Niet echt mijn ding dit, meer iets voor schuurfeesten etc. en die hebben we hier niet.
Mensen die het niet kennen en daarom niks vinden komen denk ook niet uit het Zuiden 
Ik kom uit het zuiden en ik vind het ook niks.Markos wrote:Mensen die het niet kennen en daarom niks vinden komen denk ook niet uit het Zuiden
-
D
sorry hoor maar dit is gewoon boeren stront muziek en elke piepo kan dit maken :')
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik kom ook gewoon uit het oosten, Maar op een vrijdagavond na een kistje bier is dit genieten 
-
E
Jurheinen wrote:Ik kom ook gewoon uit het Zuiden, Maar op een vrijdagavond na een kistje bier is dit rammen!!
juist! WC Experience is geniaal! en zeker als je ze live ziet!! beuken voor het leven 
-
E
correct! dan vlieg de liters bier door de tent! en bij Rowwen Heze trouwens ook!
-
D
daar is mijn vader helemaal fan vanbiscuit wrote:correct! dan vlieg de liters bier door de tent! en bij Rowwen Heze trouwens ook!
Last edited by DJ ShaG on 12 May 2011 22:12, edited 1 time in total.
-
E