ja dat bedoel ikD-Nemacyst wrote:Hahahaha bedoel je niet Lamb?Forbidden Phobia wrote:Lamp Of God
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nederhop 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Dat was ook mijn eersteSTAN- wrote: (zo ook Hardcore ontdekt, Unleash The Beast)..
Werd wel veel (lompe) rock geluisterd zie ik al
Wel geinig dat iedereen van toch veel verschillende stromingen bij één (geweldige) stroming uitkomt
En op een gegeven moment vond je toch dat je kleren te wijd zaten en ging je hardstyle luisteren?JVDM wrote:Nederhop
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Solis wrote:En op een gegeven moment vond je toch dat je kleren te wijd zaten en ging je hardstyle luisteren?JVDM wrote:Nederhop
Trance, Hardcore en heel eventjes Jumpstyle, daarvoor ook nog Hip Hop/Top 40/Rock. En ook altijd wel naar NL-talige muziek geluisterd.
Trance/dance en uiteindelijk een beetje jumpstyle. Beetje hardstyle ook al eigenlijk alles ook wel wat op de tunning beats cd's stond.
-
JHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
Vrijwel alleen EDM, en dan in de vorm van House, Techno, Electro, Minimal, Acid, Hardhouse, Garage. Luister ik nu nog steeds naast Hardstyle/core eigenlijk 
-
WHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
pop-rock vooral!
ALL TIME LOW nogsteeds
ALL TIME LOW nogsteeds
Zo'n gevoel had ik al toen ik je avatar zag.wasbeer wrote:pop-rock vooral!
ALL TIME LOW nogsteeds
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Gewoon datgene dat op de radio was, en ook nog wel wat (mainstream) rock en lichte metal 
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Voordat ik bij Hardstyle, Was het voornamelijk Hardcore zoals, Angerfist - Spook 
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Dat was ook 1 van de eersten (en 1 van de enigen) voor mijdylanhardstyle wrote:Voordat ik bij Hardstyle, Was het voornamelijk Hardcore zoals, Angerfist - Spook
Youtube/Limewire noobs
dit nummer is : Partyraiser & Triax - Ghost Connections
en dat heeft een of andere noob versneld. een andere naam gegeven voor populairiteit en op limewire gezet
View on YouTube
zelfde verhaal met ubermensch wat Art Of Fighters - Earthquake is
View on YouTube
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Die goede oude tijd dat alles nog van LimeWire kwam 
Earthquake was één van m'n eerste hardcore nummers, maar ook ik dacht gewoon dat hij Ubermensch heette
Kwam er pas later achter dat dat niet zo was. Is Take U Back wel gewoon de goeie (van Angerfist dus)? Die heb ik ook supervaak geluisterd 
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
breaking benjamin, linkin park, all time low, mayday parade, red hot chili peppers enz
-
A
Heb jij de KaZaa tijd bewust meegemaakt? Toen waren er geen fora's en nam je alles maar aan wat daarop stondDraidy wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Youtube/Limewire noobs
dit nummer is : Partyraiser & Triax - Ghost Connections
en dat heeft een of andere noob versneld. een andere naam gegeven voor populairiteit en op limewire gezet
View on YouTube
zelfde verhaal met ubermensch wat Art Of Fighters - Earthquake is
View on YouTube
Nee niet speciaal. Maar toen ik 8 was ofso was ik al een eckte eckte. want jwt. ik zocht angerfist nrs op op limewire
-
A
Ah, duidelijk.
Ja nou ik heb nooit van KaZaa gehoord. Maar ik downloadde in ieder geval mijn muziek op limewire en via youtube.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Haha van die YT rips met een bitrate om te huilenDraidy wrote:ik downloadde in ieder geval mijn muziek op limewire en via youtube.
Napster, Ares, KaZaa(lite), Bearshare, Limewire, Frostwire geweldig al die programma's toen.
Name Of My DJ heette daarop ook Coone - ID&T Hardstyle
Korsakoff vs Outblast - Calyptus
Headhunterz & Korsakoff - Mistycity
Headhunterz - Give It Up ipv Wild Motherfucker - Fuck It Up
Name Of My DJ heette daarop ook Coone - ID&T Hardstyle
Korsakoff vs Outblast - Calyptus
Headhunterz & Korsakoff - Mistycity
Headhunterz - Give It Up ipv Wild Motherfucker - Fuck It Up
Last edited by Oxbow on 09 Feb 2012 21:39, edited 2 times in total.
-
A
Napster is echt waaaay back, voor mijn tijd nog