Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

btje de dirty house aan het uitvinden

zitten echt vette tracks tusse
maar sommige zijn ook echt waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxxer

alleen hardstyle,en met uitgaan draaien ze meestal alleen hous meuk dusja dat dus ook.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:28 
 

Badaap schreef:
alleen hardstyle,en met uitgaan draaien ze meestal alleen hous meuk dusja dat dus ook.. >.<


Ik ken het.. verschikkelijk, vooral als ze afsluiten met wat zei denken dat Hardstyle is..
Music made addict.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, in de skihuttent op Dutch Valley draaide dj Tony Star die Psyko Punkz(toch?) Heb Jij Een Masker Op remix. :lol: :sick:

Maar iemand anders draaide Ard und Jorn - 16. :O

Ben jij trouwens Daniel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:11 
 

hidde schreef:
Haha, in de skihuttent op Dutch Valley draaide dj Tony Star die Psyko Punkz(toch?) Heb Jij Een Masker Op remix. :lol: :sick:

Maar iemand anders draaide Ard und Jorn - 16. :O

Ben jij trouwens Daniel?


Ik? Ja, een van de vele hier(er was nog een daniel @ hardtraxx, toch?) :P Nja anyway care.
Oh en inderdaad, alles van psycko punkz word ook gezien als goede afsluiter voor een house set :')
maargoed, dat is nogal logisch. Psycko punkz word de nieuwe showtek als het zo door gaat. Overdreven wannabe-harde kicks, en die 'stoere' vocals met rotmelodiën..Lame.

Maar ieder zijn mening he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:33 
 

Eerder DBSTF die de "nieuwe showtek" worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:44 
 

Almighty schreef:
Eerder DBSTF die de "nieuwe showtek" worden


Dat is het al? Had je die nieuwe tracks gehoord :lol:
Maar showtek tel ik dus al een tijdje mee met showtek. Geen idee wat dat voor muziekstijl moet voorstellen, maar het is nog zachter dan nu-style.
Misschien Nu-dance?(Bestaat zeker al?:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
hidde schreef:
Haha, in de skihuttent op Dutch Valley draaide dj Tony Star die Psyko Punkz(toch?) Heb Jij Een Masker Op remix. :lol: :sick:

Maar iemand anders draaide Ard und Jorn - 16. :O

Ben jij trouwens Daniel?


Ik? Ja, een van de vele hier(er was nog een daniel @ hardtraxx, toch?) :P Nja anyway care.
Oh en inderdaad, alles van psycko punkz word ook gezien als goede afsluiter voor een house set :')
maargoed, dat is nogal logisch. Psycko punkz word de nieuwe showtek als het zo door gaat. Overdreven wannabe-harde kicks, en die 'stoere' vocals met rotmelodiën..Lame.

Maar ieder zijn mening he :P


Overdreven wannabe-harde kicks zeg je. Showtek ging juist steeds zachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:19 
 

marsiascout schreef:
Ducaz schreef:
hidde schreef:
Haha, in de skihuttent op Dutch Valley draaide dj Tony Star die Psyko Punkz(toch?) Heb Jij Een Masker Op remix. :lol: :sick:

Maar iemand anders draaide Ard und Jorn - 16. :O

Ben jij trouwens Daniel?


Ik? Ja, een van de vele hier(er was nog een daniel @ hardtraxx, toch?) :P Nja anyway care.
Oh en inderdaad, alles van psycko punkz word ook gezien als goede afsluiter voor een house set :')
maargoed, dat is nogal logisch. Psycko punkz word de nieuwe showtek als het zo door gaat. Overdreven wannabe-harde kicks, en die 'stoere' vocals met rotmelodiën..Lame.

Maar ieder zijn mening he :P


Overdreven wannabe-harde kicks zeg je. Showtek ging juist steeds zachter.


Klopt, maar dat vind ik dus ook van wannabe harde kicks, die doen juist het tegenovergestelde..(niet hard zijn :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En wat zijn de criteria om een kick als ''wannabe hard'' te bestempelen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:26 
 

hidde schreef:
En wat zijn de criteria om een kick als ''wannabe hard'' te bestempelen? :P


Die zijn er niet sinds dat het mijn mening is :thumbup: Maar dat is dus gewoon hoe ik het vind klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Psyko Punkz gebruiken eerder felle kicks met veel distortion.

Showtek heeft n soort stompjes met bass erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 22:04 
 

marsiascout schreef:
De Psyko Punkz gebruiken eerder felle kicks met veel distortion.

Showtek heeft n soort stompjes met bass erachter.


Beide even kut voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben sinds kort ook helemaal fan van Natasha Beddingfield, die muziek die zij maakt is met zoooveel gevoel! Er zijn zoveel meer nummers, maar bij die nummers van haar krijg ik zo'n lekker gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben sinds kort ook helemaal fan van Natasha Beddingfield, die muziek die zij maakt is met zoooveel gevoel! Er zijn zoveel meer nummers, maar bij die nummers van haar krijg ik zo'n lekker gevoel :loving:

wat is dat ook alweer voor muziek want ken de naam wel :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik veel, gewoon pop dacht ik :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dit vind ik dan nog wel leuk!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Ik heb al zeg ik het zelf een hele brede smaak.

Top 40 (behalve afgezaagde piepjes house platen)
Nederlandstalig
Hiphop
Electro
Dubstep
Drum 'n Bass
Techno
Schranz
Progressive House
Industrial Hardcore
Reggea
90's
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

90% Van de tijd luister ik hardstyle, de overige 10% luister ik afwisselend naar Hardcore en Dubstep.
Natuurlijk luister ik af en toe ook andere muziekstijlen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik die ook kan waarderen haha.
Hardstyle blijft mijn favoriet! :loving: Maar daarnaast vind ik op z'n tijd een goed Hardcore of Dubstep nummer ook wel lekker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds meer eigenlijk

- hardtrance
- early hardstyle
- hardcore
- early hardcore
- industrial hardcore
- drum & bass
- breakcore
- darkstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RStyle32 schreef:
90% Van de tijd luister ik hardstyle, de overige 10% luister ik afwisselend naar Hardcore en Dubstep.
Natuurlijk luister ik af en toe ook andere muziekstijlen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik die ook kan waarderen haha.
Hardstyle blijft mijn favoriet! :loving: Maar daarnaast vind ik op z'n tijd een goed Hardcore of Dubstep nummer ook wel lekker. :thumbup:

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe een mens zich kan beperken tot enkel hardstyle met hier en daar wat hardcore of dubstep. Open your mind! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:34 
 

hidde schreef:
RStyle32 schreef:
90% Van de tijd luister ik hardstyle, de overige 10% luister ik afwisselend naar Hardcore en Dubstep.
Natuurlijk luister ik af en toe ook andere muziekstijlen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik die ook kan waarderen haha.
Hardstyle blijft mijn favoriet! :loving: Maar daarnaast vind ik op z'n tijd een goed Hardcore of Dubstep nummer ook wel lekker. :thumbup:

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe een mens zich kan beperken tot enkel hardstyle met hier en daar wat hardcore of dubstep. Open your mind! :)


Zoiets heet genoeg hebben aan 1 muziekstijl ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het niet een beetje bekrompen om maar 3 genres te kunnen waarderen?

Geloof me als je je ervoor open stelt dan zul je erover verbaasd zijn hoeveel muziek je leuk kan vinden. Hoe kan een mens zich nou beperken tot zo weinig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:44 
 

hidde schreef:
Is het niet een beetje bekrompen om maar 3 genres te kunnen waarderen?

Geloof me als je je ervoor open stelt dan zul je erover verbaasd zijn hoeveel muziek je leuk kan vinden. Hoe kan een mens zich nou beperken tot zo weinig?


Nou er zijn vele mensen, waaronder ikzelf, die gewoon andere muziek waarderen. Echter wat ik zelf luister beperkt zich tot 2 muziekstijlen. Hardstyle en hardcore, meer hoef ik niet te luisteren. Meer zou ik tevens ook niet kunnen luisteren omdat deze 2 stijlen al 24/7 opstaan :P

Hoe een mens zich kan beperken tot zo weinig? kwestie van smaak. Als hardstyle/hardcore PRECIES is wat je mooi vind, heb je niks anders nodig, omdat er niks anders in de buurt komt van hardstyle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 21:21 
 

Vind deze ook wel tof eigenlijk
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek