Tribal House of Minimal?Khadber wrote:Je hebt in de studentenwereld tegenwoordig een heel aparte house-stroming.. Een soort Deephouse met Electro achtige dingen.. En ik ben het enorm gaan waarderen..
Het BPM ligt relatief hoog voor house en heel typerend zijn de snares: een hele harde snare op de 2e en 4e tel van de maat. Soms word een korte dubbele snare gebruikt als afwisseling.
Er is weinig melodie, maar meestal een klein deuntje in de vorm van die dingetjes als je ze in electro/eclectic hoort. Veel FX geluid, met name van die harde sissers zeg maar..
Weet iemand hoe deze stijl heet??
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
een goeie guus meeuwis is nooit verkeerd 
Ook iemand hier ooit van drum and bass gehoord? Dat vind ik namelijk ook zalig. Niet alles maar wel het grootste gedeelte 
Paladijs, VEEL HITS!!!!Martin wrote:Bouw geen luchtkastelen, want dat heeft geen zin
Luchtkastelen vroeg of laat, storten eenmaal in
Bouw geen luchtkastelen, zet het uit je hoofd
Want ik heb een ander al, mijn hand en hart beloofd
Want ik heb een ander al, mijn hand en hart beloofd
Paladijns - Bouw geen Luchtkastelen:P
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
+1SoundTunerZ wrote:Ook iemand hier ooit van drum and bass gehoord? Dat vind ik namelijk ook zalig. Niet alles maar wel het grootste gedeelte
Telt vooraan staan bij Pendulum en Prodigy live?? 
Prodigy telt cekahKhadber wrote:Telt vooraan staan bij Pendulum en Prodigy live??
ik ben op vakantie kanye west gaan waarderen,
sorry dat ik het zeg, maar die van keri hilson waar hij in zit is gewoon vet :p
View on YouTube
en zij is nog lekker ook
sorry dat ik het zeg, maar die van keri hilson waar hij in zit is gewoon vet :p
View on YouTube
en zij is nog lekker ook
Heb iets gevonden wat er op lijkt..Khadber wrote:Je hebt in de studentenwereld tegenwoordig een heel aparte house-stroming.. Een soort Deephouse met Electro achtige dingen.. En ik ben het enorm gaan waarderen..
Het BPM ligt relatief hoog voor house en heel typerend zijn de snares: een hele harde snare op de 2e en 4e tel van de maat. Soms word een korte dubbele snare gebruikt als afwisseling.
Er is weinig melodie, maar meestal een klein deuntje in de vorm van die dingetjes als je ze in electro/eclectic hoort. Veel FX geluid, met name van die harde sissers zeg maar..
Weet iemand hoe deze stijl heet??
View on YouTube (vanaf 1.00)
Dit dus, zonder vocals en met name met die typerende snares.. Ook iets meer Electro achtig en ook zeker een end gepitched.
http://techno.org/electronic-music-guide/
Op die site staan veel genre's met voorbeelden enzo. Misschien eens daar kijken Khadber?
Op die site staan veel genre's met voorbeelden enzo. Misschien eens daar kijken Khadber?
Die youtube link noem ik dance, geen elektro of house 
Ben zelf naast Hardstyle ontzettende fan van Coldplay.
Ze komen naar Pink Pop, waar ik verder helemaal niets mee heb, maar ik zit echt serieus te denken om daar heen te gaan. Ik wil ze echt een keer live zien
Ze komen naar Pink Pop, waar ik verder helemaal niets mee heb, maar ik zit echt serieus te denken om daar heen te gaan. Ik wil ze echt een keer live zien
Hiphop, Industrial Hardcore, Breakcore, Drum & Bass (Liquid Funk, Darkstep etc.), IDM, Ambient (met name Dark Ambient), Frenchcore / Terror op zijn tijd, Triphop, Dubstep, Hardtechno / Schranz, Breakbeat ... En dat is het wel zo'n beetje denk ik 
Zeer vette site_dp_ wrote:http://techno.org/electronic-music-guide/
Noizecore aka Breakcore, Noize, Drop A Cat On The Equipment
Eerste voorbeeld Snares met een track van zn Doll Doll Doll album
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hard-Core/Trance
Therabyte
Harde Dub-Step/Style
Therabyte
Harde Dub-Step/Style
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Industrial. Voor de rest niet veel eigenlijk.
Vind sommige top 40 nummers zoals Laserkraft 3d wel lachen maarja.
Vind sommige top 40 nummers zoals Laserkraft 3d wel lachen maarja.
Underground Hip Hop, aantal bands die ik wel kan waarderen: Fu Manchu, DDT, Isa & The Filthy Tongues (en nog tal van andere), Muziek uit sommige films, zou het haast neo-klassiek willen noemen.
Dubstep
Hardcore
Terror
Hardcore Metal
Metalcore
Oldskool
Schranz
Tek soms
Hardcore
Terror
Hardcore Metal
Metalcore
Oldskool
Schranz
Tek soms
Hiphop, house, dubstep, dnb, techtrance, hardtrance & hardcore
-
A
Hoe tf kom ik nou bij CountryAlmighty wrote:Hardcore
Trance
Hard Trance
Electro
Tek
Platte Rock (Normaal, Mooi Wark, Jovink)
En modderdikke Country![]()
Wat ik totaal NIET kan waarderen is die eentonige oppervlakkige kloteherrie dat ze tegenwoordig House noemen.
House van vroeger is wel dik, maar tegenwoordig kots ik het uit
hardcore
klein beetje house
dubstep
dnb
carnaval
klein beetje house
dubstep
dnb
carnaval
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Tegenwoordig:
Drum & Bass
Dubstep
Metal
Rock
...
Drum & Bass
Dubstep
Metal
Rock
...
Winne wil ik ook nog wel eens opzetten, zeer goede lyrical flow idddawasiknie wrote:Luister eens Vloeistof/Brandstof en Spuugdingen van Opgezwolle of naar Winne. Behalve lekkere beats en een foutloos flowende rappers krijg je ijzersterke teksten voor je kiezen.