Sommige hiphop gaat er ook wel in, maar dan sowieso niet die nieuwe bende, RunDMC is fijn bijv.
Maar toch blijft Hardstyle my style.
Maar toch blijft Hardstyle my style.
Kan ik serieus niet naar luisteren. Té eentonig, word er nerveus van.a-troxx wrote:En eclectic? Iemand...
Eentonig ja...Jur wrote:Kan ik serieus niet naar luisteren. Té eentonig, word er nerveus van.a-troxx wrote:En eclectic? Iemand...
Daft Punk FTW!Jor-D wrote:Eentonig ja...Jur wrote:Kan ik serieus niet naar luisteren. Té eentonig, word er nerveus van.a-troxx wrote:En eclectic? Iemand...
Ah grappig, mijn neef organiseert dat feestMol wrote:Gister naar Slick Outdoor geweest, dat trok ik ook zeker wel goed!
Waarom heb je dan een avatar met een gast die een trui aan heeft van Evil Activities..Frank wrote:Wat kun je nog meer waarderen naast hardstyle?
Niks![]()
lol
@ masco ik hoop wel dat het weer zo'n album word als de eerste 2. Die waren goed. De laatste was niks aan.Masco wrote:dit jaar of begin volgend jaar nieuw album van Linkin Park, Breaking Benjamin en eindelijk het lang verwachte eerste album van Dry Cell!![]()
welke artiest heb je het over Frank?Frank wrote:@ masco ik hoop wel dat het weer zo'n album word als de eerste 2. Die waren goed. De laatste was niks aan.Masco wrote:dit jaar of begin volgend jaar nieuw album van Linkin Park, Breaking Benjamin en eindelijk het lang verwachte eerste album van Dry Cell!![]()
Vertel hem dan maar dat ik me zeker vermaakt heb, vooral voor entree prijs van 12,50 wtf!Jor-D wrote:Ah grappig, mijn neef organiseert dat feestMol wrote:Gister naar Slick Outdoor geweest, dat trok ik ook zeker wel goed!(DJ naam: Josh Pitch)
ok okFrank wrote:ha LP uiteraard
Frank wrote:hahahahahahahah
al weet ik niet of ik het dan nog wel kan luisteren vind hardstyle echt helemaal te gek de laatste tijd. Luister het nu sinds een jaar en het voelt zeg maar ook aan dat ik dit voor altijd zal gaan luisterenhelemaal met de komst van dit forum.
ik hou meer van hardstyle liedjes met zang der in zoals Nothing Else Matters en Just Like You etc. etc.Frank wrote:Ja idd. Sommige nummers luister ik ook niet. Die laat ik links liggen.
Heb je dan ook nog verschillende soorten hs zeg maar?
Dat langzame vind ik maar niets..