Jaa ik heb hem nu opstaan en hij doet het goed. Trap. Is. Baas.BvG50 wrote:Yellow Claw zijn weer terug! Na een van de kutste platen ooit, namelijk Krokobil, was ik toch een beetje teleurgesteld, maar ze gaan steeds meer de trap richting toe.
Ook hun nieuwe nummer -Nooit meer slapen- is weer heerlijk. Die beat, hoe gek maar origineel wil je het hebben. Verder moet ik toch toegeven dat het niet een heel speciale mixtape is, vond 2 en 3 wat beter. Maar dikke pluspunt voor die shitload aan trap tracks.
11 Boaz VD Beatz Slechtgaan Trap Mix
Ohja, en respect voor die remix van Braincracking!
Related topics
- View the latest post: Crypsis & INVADE & Alee - The Trap (MOHDIGI564)
- View the latest post: The Temper Trap - Sweet Disposition (Anderex Remix)
- View the latest post: Cut Sphere - Real Trap Shit (TCC051)
- View the latest post: Digital Punk - Death Trap (ROUGH204)
- View the latest post: Frequencerz – Burnin (Trap Edit)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
ZekerJVDM wrote: Jaa ik heb hem nu opstaan en hij doet het goed. Trap. Is. Baas.
Die beat van Mr.Polska - Hausa Wausa is trouwens zo geniaal he, mag wel een trap bass onder van mij.
Iemand fan van de rustige/emotionele trap?
View on YouTube
Boaz vd Beatz is trouwens ook echt een held.
Zijn beats voor Nouveau Riche zijn echt baas.
En:
27. Neophyte - Braincracking (Yellow Claw RMX
En:
27. Neophyte - Braincracking (Yellow Claw RMX
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Klopt. Neem de beat van "Mr.Polska - Bolle Man" als voorbeeld.Koelkast wrote:Boaz vd Beatz is trouwens ook echt een held.
Koelkast wrote:27. Neophyte - Braincracking (Yellow Claw RMX)
Die is echt geweldig.
-
E
Ja! Heb je meer van dit soort nummers?BvG50 wrote:Iemand fan van de rustige/emotionele trap?
View on YouTube
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
View on YouTubeEntourage wrote: Heb je meer van dit soort nummers?
View on YouTube
Alstublieft. Voor meer kun je gewoon kijken op Youtube.com/AllThingsTrap.
Lekkere muziek voor thuis ofzo.
-
E
Deze is lekker!BvG50 wrote:View on YouTubeEntourage wrote: Heb je meer van dit soort nummers?
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Last edited by BvG50 on 09 Oct 2012 08:45, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Trap remix van Eminem - Till I Collapse.
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
MHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Die van Flosstradamus is weer heerlijk. Dat is toch van Da Tweekaz - The Groove ?
Ook High rollerz remix erg nice
Ook High rollerz remix erg nice
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Deze is ook erg nice
View on YouTube
View on YouTube
vind 99% van die ripoff trapstyle echt inspiratieloze kut herrie!
men neme een hardstyle track en knippen hier de melodie uit, maak er een loop in zodat deze melodie 30x herhaald wordt .. gooi er een willekeurige EQ overheen en haal alles onder de 200hz weg..
zet de standaard trap beat eronder die we al onder elke trap track hebben zitten.. trap track complete..
voorbeeld:
View on YouTube
en dan is flosstradamus 1 van de grote namen in Trap..
sorry hoor maar dit is ongeinspireerde ... eeeuuh.. we pakken een hardstyle track en zetten er een andere beat onder herrie..
verder heb ik helemaal niets tegen de muziek en staat mijn Trap Mix Vol.2 deze week nog op http://www.youtube.com/allthingstrap :-D
men neme een hardstyle track en knippen hier de melodie uit, maak er een loop in zodat deze melodie 30x herhaald wordt .. gooi er een willekeurige EQ overheen en haal alles onder de 200hz weg..
zet de standaard trap beat eronder die we al onder elke trap track hebben zitten.. trap track complete..
voorbeeld:
View on YouTube
en dan is flosstradamus 1 van de grote namen in Trap..
sorry hoor maar dit is ongeinspireerde ... eeeuuh.. we pakken een hardstyle track en zetten er een andere beat onder herrie..
verder heb ik helemaal niets tegen de muziek en staat mijn Trap Mix Vol.2 deze week nog op http://www.youtube.com/allthingstrap :-D
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Die "DARK KNIGHT" is wel echt slecht ja.The Axe wrote: en dan is flosstradamus 1 van de grote namen in Trap..
Headhunterz - Fear Of Darkness met een hiphop beat eronder. Vijf minuten werk en je hebt een nieuwe track.
Vind die remix van "Da Tweekaz - The Groove" dan nog wel te doen, maar ze hadden van mij alles behalve de vocals achterwege mogen laten. Ik zelf vind Flosstradamus ook wel goede producers, maar hun zogenaamde Trapstyle is best wel cheap.
Nog zo'n geval
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by BvG50 on 08 Oct 2012 18:56, edited 5 times in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
nvm
Last edited by BvG50 on 08 Oct 2012 18:50, edited 2 times in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Nice.The Axe wrote: verder heb ik helemaal niets tegen de muziek en staat mijn Trap Mix Vol.2 deze week nog op http://www.youtube.com/allthingstrap :-D
Hou ons maar op de hoogte!
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Dit.The Axe wrote:vind 99% van die ripoff trapstyle echt inspiratieloze kut herrie!
Net als dat ik die dubstep (en hardstyle look alike) van Yellow Claw niet om aan te horen vind! Ze kunnen het best volgens mij...
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik denk dat je het wel leuk vind als je op een feest staat. Sowieso verschillen smaken natuurlijk, maar ik vind Yellow Claw echt bazen omdat ze van alles combineren, en dat gaat van Hardstyle tot Trap etc. ...Bart0ving wrote: Net als dat ik die dubstep (en hardstyle look alike) van Yellow Claw niet om aan te horen vind! Ze kunnen het best volgens mij...
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Het feit dat ze het draaien vind ik meer dan geweldigBvG50 wrote:Ik denk dat je het wel leuk vind als je op een feest staat. Sowieso verschillen smaken natuurlijk, maar ik vind Yellow Claw echt bazen omdat ze van alles combineren, en dat gaat van Hardstyle tot Trap etc. ...Bart0ving wrote: Net als dat ik die dubstep (en hardstyle look alike) van Yellow Claw niet om aan te horen vind! Ze kunnen het best volgens mij...
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik snap je punt. Maar ik denk dat ze vaak proberen een hele lompe kick neer te zetten waar het hele publiek op los kan gaan, alleen dat gaat dan niet altijd de kwaliteit van die kick ten goede.Bart0ving wrote: Het feit dat ze het draaien vind ik meer dan geweldigHeb er ook heel veel respect voor. Alleen het producen van bijv. hardstyle kicks gaat ze totaal niet goed af (zit ook wel in de Mixtape 4) alle kicks liggen er naast..
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Deze is lekker.
View on YouTube
Wel erg vreemde muziek eigenlijk die Hudson Mohawke shit, klinkt als iemand die pas een paar dagen met FL bezig is ofzo. Toch ligt mij dit wel, luistert lekker weg.
View on YouTube
Wel erg vreemde muziek eigenlijk die Hudson Mohawke shit, klinkt als iemand die pas een paar dagen met FL bezig is ofzo. Toch ligt mij dit wel, luistert lekker weg.