Wel vet! Maar ben meer fan van het wat oudere werk. Vind Dio, Guns n Roses, Led Zeppelin en Judas Priest heel vet! Naast Iron Maiden natuurlijk!
Ja hun beste tijd was ook wat jaren terug imo, Discovering The Waterfront en Arrivals & Departures . Maar niet zo lang terug als het 'oudere werk' waar jij op doelt .
Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek!
Vind juist dat dat nogal minder is hier , hier ga ik reacties op krijgen maar veel mensen blijven hier gewoon in hun EDM hokje zitten. Mijn favo track (ofja... song) today:
Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek!
Vind juist dat dat nogal minder is hier , hier ga ik reacties op krijgen maar veel mensen blijven hier gewoon in hun EDM hokje zitten. Mijn favo track (ofja... song) today:
Ik doelde ook op jou haha! Er is zoveel meer dan elektronische muziek!
Wel vet! Maar ben meer fan van het wat oudere werk. Vind Dio, Guns n Roses, Led Zeppelin en Judas Priest heel vet! Naast Iron Maiden natuurlijk!
Nice! Luister zelf ook vooral dat oudere werk, GnR en Led Zeppelin idd. Maar ook iets als Queen vind ik gewoon baas, die muziek zit allemaal zo goed in elkaar (Bohemian Rhapsody, Innuendo). Dat wordt denk ik nooit meer evenaart.
Andere favorieten van me zijn Pearl Jam, Nirvana, Van Halen, Scorpions, Aerosmith, Golden Earring, Dire Straits, Pink Floyd, R.E.M., Red Hot Chili Peppers, AC/DC. En wat recenter: System Of A Down, Limp Bizkit, The Offspring, Sum 41, Arctic Monkeys, Muse, 3 Doors Down.
Ik doelde ook op jou haha! Er is zoveel meer dan elektronische muziek!