Vind dit echt geweldige muziek
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Sick Individuals - Wasting Moonlight (Andrew Rayel Remix)

BRMN, wat vind je van Silverstein dan? 
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2017
Wel vet! Maar ben meer fan van het wat oudere werk. Vind Dio, Guns n Roses, Led Zeppelin en Judas Priest heel vet! Naast Iron Maiden natuurlijk!Peperkoek wrote:BRMN, wat vind je van Silverstein dan?
Ja hun beste tijd was ook wat jaren terug imo, Discovering The Waterfront en Arrivals & DeparturesBrmn wrote:Wel vet! Maar ben meer fan van het wat oudere werk. Vind Dio, Guns n Roses, Led Zeppelin en Judas Priest heel vet! Naast Iron Maiden natuurlijk!Peperkoek wrote:BRMN, wat vind je van Silverstein dan?
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2017
Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek! 
Vind juist dat dat nogal minder is hierBrmn wrote:Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek!
View on YouTube
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2017
Ik doelde ook op jou haha! Er is zoveel meer dan elektronische muziek!Peperkoek wrote:Vind juist dat dat nogal minder is hierBrmn wrote:Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek!, hier ga ik reacties op krijgen maar veel mensen blijven hier gewoon in hun EDM hokje zitten. Mijn favo track (ofja... song) today:
Nice! Luister zelf ook vooral dat oudere werk, GnR en Led Zeppelin idd. Maar ook iets als Queen vind ik gewoon baas, die muziek zit allemaal zo goed in elkaar (Bohemian Rhapsody, Innuendo). Dat wordt denk ik nooit meer evenaart.Brmn wrote:Wel vet! Maar ben meer fan van het wat oudere werk. Vind Dio, Guns n Roses, Led Zeppelin en Judas Priest heel vet! Naast Iron Maiden natuurlijk!Peperkoek wrote:BRMN, wat vind je van Silverstein dan?
Andere favorieten van me zijn Pearl Jam, Nirvana, Van Halen, Scorpions, Aerosmith, Golden Earring, Dire Straits, Pink Floyd, R.E.M., Red Hot Chili Peppers, AC/DC. En wat recenter: System Of A Down, Limp Bizkit, The Offspring, Sum 41, Arctic Monkeys, Muse, 3 Doors Down.
View on YouTube
Deze heb ik de laatste tijd veel aan staan
Brmn wrote:Ik doelde ook op jou haha! Er is zoveel meer dan elektronische muziek!Peperkoek wrote:Vind juist dat dat nogal minder is hierBrmn wrote:Toch gaaf om op een hardstyle forum te zien dat er mensen zijn met een brede smaak op gebied van muziek!, hier ga ik reacties op krijgen maar veel mensen blijven hier gewoon in hun EDM hokje zitten. Mijn favo track (ofja... song) today:
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Waar heb je die gehoord?Oranje wrote:Hardwell Ft. Jonathan Mendelsohn - Echo
is een van de tracks op het album van hardwell, dat album is al te downloaden(illegaal natuurlijk)Skyscraper wrote:Waar heb je die gehoord?Oranje wrote:Hardwell Ft. Jonathan Mendelsohn - Echo
Stukje met de trompet
altijd big smile op werk als ik deze hoor
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Deadmau5 - The Veldt (8 Minute Edit) 
Knife Party - Begin again
Wat een geniaal stukje muziek.