Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iedereen die ik ken vind dit echt een kut nummer
maar ik vind m echt heerlijk :D

Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:35 
 

zeker een master track!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 23:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Heerlijk nummer om te drummen :)
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:13 
 

Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is zo'n schijtplaat. Wordt gelijk chagrijnig als ie weer eens voorbij komt op 538.

Snap sws niet waarom ze op het werk altijd 538 aan willen maar goed.
Bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat is zo'n schijtplaat. Wordt gelijk chagrijnig als ie weer eens voorbij komt op 538.

Snap sws niet waarom ze op het werk altijd 538 aan willen maar goed.


eens
Bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:love: :love:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:27 
 

Ice Cube - Today Was A Good Day :)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lanx - Eyecatcher
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gers Pardoel - Bagagedrager.
Hoezo die blijft in je kop zitten haha. :P
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plan B - Love Goes Down (Doctor P Rmx)

Parvuz schreef:
Gers Pardoel - Bagagedrager.
Hoezo die blijft in je kop zitten haha. :P

Haha wat een kansloos nummer is het eigenlijk xd .
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Parvuz schreef:
Gers Pardoel - Bagagedrager.
Hoezo die blijft in je kop zitten haha. :P

Haha wat een kansloos nummer is het eigenlijk xd .

Tuurlijk, gaat nergens over. Maar toch blijft het hangen. :P
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perm. ban voor jou, ookal is et maar een troll hoogstwaarschijnlijk..
Beetje HT vervuilen met dat soort meuk :/
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Ludacris doet ook alleen maar jonge meisjes. Viespeuk. :sick:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:37 
 

Sinister Souls - In The Filth.. wat gaat die hard :drool:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 02:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry maar dit is echt mijn track of the day!


Hij is slecht ik weet het! Maar stiekem wel leuk als je dronken bent!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Sinister Souls - In The Filth.. wat gaat die hard :drool:

Pre-order; http://subway-music.bandcamp.com/album/in-the-filth-ep ^^
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:08 
 
Donateur



Neurofunk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:43 
 

Bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:18 
 
Hardtraxxer




:innocent:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
flevoboys schreef:
Parvuz schreef:
Gers Pardoel - Bagagedrager.
Hoezo die blijft in je kop zitten haha. :P

Haha wat een kansloos nummer is het eigenlijk xd .

Tuurlijk, gaat nergens over. Maar toch blijft het hangen. :P


Dat is net zo met irritante reclames, die blijven in je hoofd zitten...
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek