Dakpan wrote:DJ Hidden - Drastic
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2012
Pavelow - I Just Wanna Know ook al staat hij maar 41 sec op youtube maar Bas heeft hier een heerlijke sound neergezet!
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen May 2017
Last edited by Nvidia on 19 Nov 2011 16:28, edited 1 time in total.
Erik Arbores - Bliss vind ik persoonlijk beter. Hij kan beter bij house blijven vind ik persoonlijk.
-
A
En dan word Brennan Heart hier afgezeken omdat ie altijd dezelfde sounds gebruikt
Vind dat "soort" house, als dat een soort is, niet veel aan btw
Ik wel, heerlijk zweverig, en dat soort house noemen ze Clubhouse.Almighty wrote:En dan word Brennan Heart hier afgezeken omdat ie altijd dezelfde sounds gebruikt
Vind dat "soort" house, als dat een soort is, niet veel aan btw
Het klopt idd wel dat avicii veel dezelfde sounds gebruikt maar als je kijkt naar artiesten zoals
Third Party/Axwell/Sebastion Ingrosso/Steve Angello/Laidback Luke/Dirty South/Alesso
Zijn van hetzelfde genre en heel gevarieerd
-
A
Ben meer van het kekke sample gebruik, als in Hey Nah Nah Nah, We Speak No Americano ect. 
oh ik totaal niet, als ik m niet veel hoor dan is t best maar zoals die 2 die jij noemt zijn na 2 weken ronduit irritant.Almighty wrote:Ben meer van het kekke sample gebruik, als in Hey Nah Nah Nah, We Speak No Americano ect.
-
A
Ik luister dan ook nauwelijks radio en ga ook nauwelijks "normaal" uit 
Ja ok ik dat 2e dus wel, maar gelukkig draaien ze bij onze club ook gewoon avicii, SHM en Third PartyAlmighty wrote:Ik luister dan ook nauwelijks radio en ga ook nauwelijks "normaal" uit
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Het is niet te geloven. maar mijn track van vandaag wordt Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee
dat nummer net op de radio gehoord en het blijft in me kop hangen
View on YouTube
dat nummer net op de radio gehoord en het blijft in me kop hangen
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014