Ik heb gezien dat mensen hier ook wel is hiphop luisteren.
Hierbij mn favoriete ;
The Ranger$
View on YouTube
View on YouTube
Hierbij mn favoriete ;
The Ranger$
View on YouTube
View on YouTube
Ja, elke neger kan zomaar rapper worden. kijk maar naar de negers in Nederland, vieze Kempi en al die sukkels, teksten slaan nergens op, kut muziek, maar ze halen er wel geld mee binnen. Negers kunnen snel rennen en rappen, algemeen bekendProtoss wrote:dus iedereen die neger is zit goed lol echt een slimme opmerking
Omdat die negers te druk zijn om eten te zoeken en oorlog te voeren met andere stammenProtoss wrote:waarom zijn al die negers in afrika dan niet rappers en basketballers ?
en die negers in amerika niet die schieten elkaar tog ook doodSkedoedelefloeps wrote:Omdat die negers te druk zijn om eten te zoeken en oorlog te voeren met andere stammenProtoss wrote:waarom zijn al die negers in afrika dan niet rappers en basketballers ?
dat is meer popmuziekXtD wrote:Bij bepaalde rappers (B.O.B., Kanye West) kan ik nog wel snappen dat mensen het leuk vinden, maar dit soort rap snap ik gewoon niet. Het is een beetje kansloos ritmisch praten over idiote onderwerpen met een simpele beat eronder. Maarja, iedereen zijn smaak denk ik maar.