Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ik heb gezien dat mensen hier ook wel is hiphop luisteren.
Hierbij mn favoriete ;
The Ranger$
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
sounds like shit.....like jeniffer lopez
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik luister wel hip hop maar niet deze hip hop :P
dis meer kinder hiphop
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Als je kunt rijmen, neger bent en woorden op een fantasierijke manier kunt verneuken uit je taal waardoor het alsnog rijmt zit je geheid goed.
Dus eigenlijk hoef je niet eens te kunnen rijmen, daar heb je het internet voor, je moet gewoon woorden kunnen verneuken. Nou daar zijn negers sowieso al goed in, dus eigenlijk hoef je alleen maar neger te zijn en je zit al goed :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
dus iedereen die neger is zit goed lol echt een slimme opmerking :lol:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Protoss wrote:dus iedereen die neger is zit goed lol echt een slimme opmerking :lol:
Ja, elke neger kan zomaar rapper worden. kijk maar naar de negers in Nederland, vieze Kempi en al die sukkels, teksten slaan nergens op, kut muziek, maar ze halen er wel geld mee binnen. Negers kunnen snel rennen en rappen, algemeen bekend xd
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
waarom zijn al die negers in afrika dan niet rappers en basketballers ? :$
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Bij bepaalde rappers (B.O.B., Kanye West) kan ik nog wel snappen dat mensen het leuk vinden, maar dit soort rap snap ik gewoon niet. Het is een beetje kansloos ritmisch praten over idiote onderwerpen met een simpele beat eronder. Maarja, iedereen zijn smaak denk ik maar.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Protoss wrote:waarom zijn al die negers in afrika dan niet rappers en basketballers ? :$
Omdat die negers te druk zijn om eten te zoeken en oorlog te voeren met andere stammen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Skedoedelefloeps wrote:
Protoss wrote:waarom zijn al die negers in afrika dan niet rappers en basketballers ? :$
Omdat die negers te druk zijn om eten te zoeken en oorlog te voeren met andere stammen :thumbup:
en die negers in amerika niet die schieten elkaar tog ook dood :lol:
XtD wrote:Bij bepaalde rappers (B.O.B., Kanye West) kan ik nog wel snappen dat mensen het leuk vinden, maar dit soort rap snap ik gewoon niet. Het is een beetje kansloos ritmisch praten over idiote onderwerpen met een simpele beat eronder. Maarja, iedereen zijn smaak denk ik maar.
dat is meer popmuziek
D
Artiest
last seen Apr 2019
die schieten elkaar ook neer ja, maar als ze dat niet zouden doen waren ze binnen :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ja maar daar rappen ze dan over. Als ze net weer uit het ziekenhuis zijn ontslagen gaan ze gevoelige raps maken over spijt. :love: