Beersenielstil wrote:en waar kom jij dan vandaan? :pSpablauw wrote:Echt typisch hoogstratenvolk die maat van je. :p
En wat gay is het om op een trampoline te gaan springen in een videoclip? Voor de rest wel gravere clip dan die van moneyshaker.
als het je geruststelt... ik zie er totaal anders uitVind de track trouwens wel erg lekker
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
S
-
FHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2012
- last seen Sep 2013
wat een lekkere track!
die mark with a k knalt geniaal heftig 
Last edited by FrenchTek on 08 Jun 2012 19:23, edited 1 time in total.
Als je in highstreet komt zijn er meer mensen uit Antwerpen/Turnhout dan uit Hoogstraten zelf de laatste jaren. Jammer genoeg... ruziemakertjes allemaalSpablauw wrote: Beerseen niet dat ik een probleem heb met het volk uit Hoogstraten, ze zijn gewoon rijker en dat maakt hen automatisch anders qua voorkomen
.
-
J
- 4 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Ey mensen,
Dit is mijn eerste topic op deze website.
Het is dan ook mijn eerste Jump/Tek track
Heb al een ander hardstyle nummertje en meerdere House nummers.
Misschien weten sommige al wie ik ben.
Het gaat om deze View on SoundCloud
Thanks alvast
Dit is mijn eerste topic op deze website.
Het is dan ook mijn eerste Jump/Tek track
Heb al een ander hardstyle nummertje en meerdere House nummers.
Misschien weten sommige al wie ik ben.
Het gaat om deze View on SoundCloud
Thanks alvast
Voor een beginner (denk ik?) is het niet slecht. Maar ik denk wel dat je een slecht nummer hebt uitgekozen om een bootleg van te maken. Er zit geen drive in het nummer, en dat komt door de originele melodie die "te traag" is. Ookal is hij op 150 geproduceerd. Ik denk ook dat een iets minder "lompe" kick hier beter bij had gepast.
Kwijl!
-
DHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
even een vraagje... Ben jij Pat B zelf of zijn persoonlijke muziekverspreider?daydreamer wrote:View on SoundCloud
Nieuwe Demoniak & Dr Phunk platen zijn ook cool:
Amsterdamn
View on YouTube
Antwarp
View on YouTube
& Mixico
View on YouTube

Amsterdamn
View on YouTube
Antwarp
View on YouTube
& Mixico
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mixico 
-
DHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Mixico is inderdaad uber, maar ik vind Antwarp ook wel vet gedaan.
Nog steeds aan het geilen op die previews van dr Rude btw.
Nog steeds aan het geilen op die previews van dr Rude btw.
-
A
Antwarp en Mixico
Wanneer komt het album van Dr Rude nou precies?
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
't is nu nie om te zeggen dat mensen uit Turnhout persé amokmakers zijn...nielstil wrote:Als je in highstreet komt zijn er meer mensen uit Antwerpen/Turnhout dan uit Hoogstraten zelf de laatste jaren. Jammer genoeg... ruziemakertjes allemaalSpablauw wrote: Beerseen niet dat ik een probleem heb met het volk uit Hoogstraten, ze zijn gewoon rijker en dat maakt hen automatisch anders qua voorkomen
.
Ik maak nooit amok
Heb het even voor je opgezocht:Almighty wrote:Antwarp en Mixico![]()
Just for your information
The official releasedate of my new album will be on the 25th of June
It will be for sale at Free Record Shop Belgium and at shops like Recess, Bol.com and others.
This will also be the date for the digital release of the album(Hardstyle.com and all major portals)
For now you can still order it exclusive at Toff Music
Diegene die naar highstreet gaan vaak wel, daarom da jij er ni bij hoortCore_freak wrote:'t is nu nie om te zeggen dat mensen uit Turnhout persé amokmakers zijn...nielstil wrote:Als je in highstreet komt zijn er meer mensen uit Antwerpen/Turnhout dan uit Hoogstraten zelf de laatste jaren. Jammer genoeg... ruziemakertjes allemaalSpablauw wrote: Beerseen niet dat ik een probleem heb met het volk uit Hoogstraten, ze zijn gewoon rijker en dat maakt hen automatisch anders qua voorkomen
.
Ik maak nooit amokIk ben trouwens ook nog nooit in Highstreet geweest
-
A
Amok?
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Haha, ik ga niet meer naar dancingsnielstil wrote: Diegene die naar highstreet gaan vaak wel, daarom da jij er ni bij hoort
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Haha vond het eigenlijk nog meevallen spablauw. Als ik daar kom lach ik me soms echt dood om hoe sommige mensen eruitzien daar.Spablauw wrote: Echt typisch hoogstratenvolk die maat van je. :p
Heel lekker nr imo!
Ik wilde hem net posten, goede tracks van 'nieuwe producers'Randleman wrote:View on YouTube
Code: Select all
Crunk'd Records presents Crunk'd Soldiers: sampler 1 01. Qrank - Lightz 02. Qrank - Girls (On the Side) 03. Saltzer - Rollta 04. Michael Jackin' - B.O.O.T.Y. Catalog: CRD-008 Release: 14th of July 2012
Ik weet niet of iemand hier ook meer in to het vagere jump/tek werk is, toch pleur ik hem hier even weg:

(korte) Previews:
http://www.amazon.co.uk/Het-Rijk-Der-On ... -uk-c81-21

(korte) Previews:

27 oktober at 21:00 tot 28 oktober at 6:00
Bass Events presents MWAK - Forever Young
After "Dirty Workz Deluxe", "5 Years Bass Events" and "Coone & The Gang", it's time for Mark with a K to take over the Lotto Arena and blow your brains !
MWAK will be joined by the best jump & tek artists and some very special acts & guests...
Expect another mindblowing production.
Presale starts the 7th of July on www.bassevents.be
More info soon !
----------------------------
Lijkt me leuk, maar ben niet zo voor het pokemonvolk dat er rond zal lopen...
-
DHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
dePipoMadre wrote:Ik weet niet of iemand hier ook meer in to het vagere jump/tek werk is, toch pleur ik hem hier even weg:
(korte) Previews: