Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:34 

Hardtraxxer

Nieuwe Mark with a K:

En een collab tussen Fenix & Gave:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 21:33 

Hardtraxx Newbie

dePipoMadre schreef:
Heb het nieuwe album van MWAK net geluisterd, maar klinkt nogal als veel van hetzelfde. Staan wel een paar uitzonderingen op (Davoodi rmx bijvoorbeeld) en staan ook zeker wel een paar vette tracks op. Ben 2 weken geleden nog bij Highstreet geweest en live gaan ze ook vet, maar voor een cd zijn het toch te veel bijna identieke nummers.

Oke, hij gebruikt elke x andere samples. Maar de kick is (bijna) altijd dezelfde en er wordt vaak hetzelfde trucje uitgehaald. Beste track voor mij is dan ook de Gave rmx van Break Your Back, leukste van MWAK vind ik Poppin' Pillz & Open Your Mind. Al met al wel een dikke voldoende, maar niet echt speciaal, ik had wat meer diversiteit verwacht :)

Nieuwe album van MWAK is weg goed anders. Poppin' Pillz is zalig schijfke, get hyper is anders ook wel een schijfke dat ik graag hoor, en idd, in Highstreet draait hij egt goed, ben onlangs nog naar "In Tek We trust gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

DjStylishboyy schreef:
dePipoMadre schreef:
Heb het nieuwe album van MWAK net geluisterd, maar klinkt nogal als veel van hetzelfde. Staan wel een paar uitzonderingen op (Davoodi rmx bijvoorbeeld) en staan ook zeker wel een paar vette tracks op. Ben 2 weken geleden nog bij Highstreet geweest en live gaan ze ook vet, maar voor een cd zijn het toch te veel bijna identieke nummers.

Oke, hij gebruikt elke x andere samples. Maar de kick is (bijna) altijd dezelfde en er wordt vaak hetzelfde trucje uitgehaald. Beste track voor mij is dan ook de Gave rmx van Break Your Back, leukste van MWAK vind ik Poppin' Pillz & Open Your Mind. Al met al wel een dikke voldoende, maar niet echt speciaal, ik had wat meer diversiteit verwacht :)

Nieuwe album van MWAK is weg goed anders. Poppin' Pillz is zalig schijfke, get hyper is anders ook wel een schijfke dat ik graag hoor, en idd, in Highstreet draait hij egt goed, ben onlangs nog naar "In Tek We trust gaan kijken.

Vind hem in Highsteet meestal niet geweldig draaien, wekelijks hetzelfde eigenlijk :/ Op een groot feest is hij live altijd wel leuk, maar highstreet kom ik nog nauwelijks omdat het steeds hetzelfde blijft. Ook steeds meer gericht naar Tekstyle wat me niet zo ligt

edit: en hoezo naar een feest KIJKEN? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:29 

DjStylishboyy schreef:
dePipoMadre schreef:

BELGIE :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 04:06 

Hardtraxxer

Als ik hardstyle wil horen, ga ik wel naar NL :p MWAK draait gewoon lekkere jump. Maar als je het album achter elkaar luistert is het te veel. Afzonderlijk zitten er echt wel lekkere tracks tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:
Als ik hardstyle wil horen, ga ik wel naar NL :p MWAK draait gewoon lekkere jump. Maar als je het album achter elkaar luistert is het te veel. Afzonderlijk zitten er echt wel lekkere tracks tussen :)

Hij mixt live ook lekker snel door zodat het afgezaagde van het album wel een beetje weg valt. Houdt de drive er ook goed in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:36 

Hardtraxxer

Binnenkort trouwens nog een nieuw album:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:18 

Hardtraxx Newbie

Nieuwe relentless podcast is weer nice!

-->

Relentless Podcast Number 009
Mixed by Pat B

Downloads:

Direct download link (no waiting required)
http://dj-pat-b.is-music.net/mixtape/re ... wnload.mp3

Direct Itunes link (open in Itunes for free Podcast download)
http://itunes.apple.com/be/podcast/rele ... 50176&l=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

daydreamer schreef:
Nieuwe relentless podcast is weer nice!

-->

Relentless Podcast Number 009
Mixed by Pat B

Downloads:

http://itunes.apple.com/be/podcast/rele ... 50176&l=nl

Zijn er meer mensen waarbij de itunes abbonement link van deze podcasts kapot is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:29 

Hardtraxxer

Ik heb geen Itunes, dus kan je niet helpen helaas...

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:27 

Hardtraxx Newbie

Ik vind die van Mark with a K echt phat!
Die nieuwe EP van Fenix wordt ook een hit met vernieuwende tracks als Believe en Bass behaviour.

Maar dé track om naar uit te kijken is voor mij toch wel Hitz van Fenix en Gave. Toffe vocals, heerlijk eerste gedeelte. Trouwens ook die Classics set op Coone & The Gang was er weer eentje om je vingers bij af te likken.

Nicetea. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:38 

Hardtraxxer

Het mooie is dat Fenix & Gave nog een track hebben gemaakt :) Twitter van Fenix:
Citaat:
Still in the studio, working on the last details for the new Fenix & Gave track! This one is gonna raise the bar for funkyness!

Pat B - You keep me hanging on (Dr Rude rmx)

:loving:

En nog een plaat die ik ontzettend vet vond (oude dus):
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:00 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 18:27 

Hardtraxxer

Vorige week naar Heart4Hard geweest en daar draaide Pat B vs Dr Rude, maar die Hitz van Fenix & Gave gaat live echt lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:15 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:06 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:53 

Hardtraxxer

Dany BPM - The Album (Fresh Beats)

Releasedate: December 2011

Tracklist:

Dany BPM ft Mc Chucky - Our Way
Dany BPM - Lick It
Dany BPM ft Fenix - One More
Dany BPM - Music is Everything
Dany BPM - Tutty Frutty
Dany BPM - Nasty
Dany BPM ft Dr Rude - Dookey
Dany BPM - Madness
Dany BPM ft Teka B - Let's Go
Dany BPM - Disco With The Music
Dany BPM ft Demoniak - TBA
Dany BPM ft Lethal MG - Get This Place
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

One more, madness & get this place zijn de enige die me wat aanspreken. Lijkt ook allemaal heel erg op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 20:50 

Hardtraxxer

Bij Dany BPM vind ik meestal de collabs het vetste. Maar wel veel albums de laatste tijd in de jump, deze was ik nog vergeten volgens mij:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Die van chicago zone ga ik wel aanschaffen. Euforische jump spreekt me wel aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:01 

Hardtraxxer

Housemosphere, pacific ride, die Demoniak remix, zitten echt wel klappers tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:30 

Hardtraxx Newbie

Relentless Podcast Number 010
Mixed by Pat B

Downloads:

http://itunes.apple.com/nl/podcast/rele ... =105229729
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:31 

Hardtraxx Newbie

En nog een bootlegje wat je for free kan downloaden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:33 

Hardtraxxer

Flash Nation vind ik een toffe bootleg :thumbup: Aanstaande zaterdag naar Bassrulers, staat eigenlijk de hele avond hardstyle. Maar daar tussendoor komt een half uur Pat B Live, ben daar wel benieuwd naar.

Kwam nog een andere bootleg tegen, Example - Changed the way you kissed me (DNA Killerz bootleg)

http://www44.zippyshare.com/v/60005306/file.html

Ook heeft Mark with a K laatst Danza Kuduro & Loca People vrijgegeven, maar daar heb ik zo gauw de link niet van. Staat volgens mij gewoon op zijn site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:59 

Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:
Flash Nation vind ik een toffe bootleg :thumbup: Aanstaande zaterdag naar Bassrulers, staat eigenlijk de hele avond hardstyle. Maar daar tussendoor komt een half uur Pat B Live, ben daar wel benieuwd naar.

Kwam nog een andere bootleg tegen, Example - Changed the way you kissed me (DNA Killerz bootleg)

http://www44.zippyshare.com/v/60005306/file.html

Ook heeft Mark with a K laatst Danza Kuduro & Loca People vrijgegeven, maar daar heb ik zo gauw de link niet van. Staat volgens mij gewoon op zijn site.

Ik ga waarschijnlijk ook een kijkje nemen daar :thumbup: Ben wel benieuwd hoe die jumpset midden tussen de hardstyle ontvangen gaat worden...
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek