Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Nieuwe Mark with a K:
View on YouTube

En een collab tussen Fenix & Gave:
View on YouTube
D
1 posts member since 2011
last seen Oct 2011
dePipoMadre wrote:Heb het nieuwe album van MWAK net geluisterd, maar klinkt nogal als veel van hetzelfde. Staan wel een paar uitzonderingen op (Davoodi rmx bijvoorbeeld) en staan ook zeker wel een paar vette tracks op. Ben 2 weken geleden nog bij Highstreet geweest en live gaan ze ook vet, maar voor een cd zijn het toch te veel bijna identieke nummers.

Oke, hij gebruikt elke x andere samples. Maar de kick is (bijna) altijd dezelfde en er wordt vaak hetzelfde trucje uitgehaald. Beste track voor mij is dan ook de Gave rmx van Break Your Back, leukste van MWAK vind ik Poppin' Pillz & Open Your Mind. Al met al wel een dikke voldoende, maar niet echt speciaal, ik had wat meer diversiteit verwacht :)
Nieuwe album van MWAK is weg goed anders. Poppin' Pillz is zalig schijfke, get hyper is anders ook wel een schijfke dat ik graag hoor, en idd, in Highstreet draait hij egt goed, ben onlangs nog naar "In Tek We trust gaan kijken.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
DjStylishboyy wrote:
dePipoMadre wrote:Heb het nieuwe album van MWAK net geluisterd, maar klinkt nogal als veel van hetzelfde. Staan wel een paar uitzonderingen op (Davoodi rmx bijvoorbeeld) en staan ook zeker wel een paar vette tracks op. Ben 2 weken geleden nog bij Highstreet geweest en live gaan ze ook vet, maar voor een cd zijn het toch te veel bijna identieke nummers.

Oke, hij gebruikt elke x andere samples. Maar de kick is (bijna) altijd dezelfde en er wordt vaak hetzelfde trucje uitgehaald. Beste track voor mij is dan ook de Gave rmx van Break Your Back, leukste van MWAK vind ik Poppin' Pillz & Open Your Mind. Al met al wel een dikke voldoende, maar niet echt speciaal, ik had wat meer diversiteit verwacht :)
Nieuwe album van MWAK is weg goed anders. Poppin' Pillz is zalig schijfke, get hyper is anders ook wel een schijfke dat ik graag hoor, en idd, in Highstreet draait hij egt goed, ben onlangs nog naar "In Tek We trust gaan kijken.
Vind hem in Highsteet meestal niet geweldig draaien, wekelijks hetzelfde eigenlijk :/ Op een groot feest is hij live altijd wel leuk, maar highstreet kom ik nog nauwelijks omdat het steeds hetzelfde blijft. Ook steeds meer gericht naar Tekstyle wat me niet zo ligt

edit: en hoezo naar een feest KIJKEN? xd
Last edited by nielstil on 13 Oct 2011 20:39, edited 1 time in total.
E
DjStylishboyy wrote:

BELGIE :worship:
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Als ik hardstyle wil horen, ga ik wel naar NL :p MWAK draait gewoon lekkere jump. Maar als je het album achter elkaar luistert is het te veel. Afzonderlijk zitten er echt wel lekkere tracks tussen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
dePipoMadre wrote:Als ik hardstyle wil horen, ga ik wel naar NL :p MWAK draait gewoon lekkere jump. Maar als je het album achter elkaar luistert is het te veel. Afzonderlijk zitten er echt wel lekkere tracks tussen :)
Hij mixt live ook lekker snel door zodat het afgezaagde van het album wel een beetje weg valt. Houdt de drive er ook goed in
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Binnenkort trouwens nog een nieuw album:
Image
D
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nieuwe relentless podcast is weer nice!

-->

Relentless Podcast Number 009
Mixed by Pat B

Downloads:

Direct download link (no waiting required)
http://dj-pat-b.is-music.net/mixtape/re ... wnload.mp3

Direct Itunes link (open in Itunes for free Podcast download)
http://itunes.apple.com/be/podcast/rele ... 50176&l=nl
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
daydreamer wrote:Nieuwe relentless podcast is weer nice!

-->

Relentless Podcast Number 009
Mixed by Pat B

Downloads:

http://itunes.apple.com/be/podcast/rele ... 50176&l=nl
Zijn er meer mensen waarbij de itunes abbonement link van deze podcasts kapot is?
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Ik heb geen Itunes, dus kan je niet helpen helaas...

View on YouTube

View on YouTube
D
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik vind die van Mark with a K echt phat!
Die nieuwe EP van Fenix wordt ook een hit met vernieuwende tracks als Believe en Bass behaviour.

Maar dé track om naar uit te kijken is voor mij toch wel Hitz van Fenix en Gave. Toffe vocals, heerlijk eerste gedeelte. Trouwens ook die Classics set op Coone & The Gang was er weer eentje om je vingers bij af te likken.

Nicetea. :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Het mooie is dat Fenix & Gave nog een track hebben gemaakt :) Twitter van Fenix:
Still in the studio, working on the last details for the new Fenix & Gave track! This one is gonna raise the bar for funkyness!
Pat B - You keep me hanging on (Dr Rude rmx)
View on YouTube
:loving:

En nog een plaat die ik ontzettend vet vond (oude dus):
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Vorige week naar Heart4Hard geweest en daar draaide Pat B vs Dr Rude, maar die Hitz van Fenix & Gave gaat live echt lekker :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Image
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
View on YouTube

Dany BPM - The Album (Fresh Beats)

Releasedate: December 2011

Tracklist:

Dany BPM ft Mc Chucky - Our Way
Dany BPM - Lick It
Dany BPM ft Fenix - One More
Dany BPM - Music is Everything
Dany BPM - Tutty Frutty
Dany BPM - Nasty
Dany BPM ft Dr Rude - Dookey
Dany BPM - Madness
Dany BPM ft Teka B - Let's Go
Dany BPM - Disco With The Music
Dany BPM ft Demoniak - TBA
Dany BPM ft Lethal MG - Get This Place
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
One more, madness & get this place zijn de enige die me wat aanspreken. Lijkt ook allemaal heel erg op elkaar.
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Bij Dany BPM vind ik meestal de collabs het vetste. Maar wel veel albums de laatste tijd in de jump, deze was ik nog vergeten volgens mij:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Die van chicago zone ga ik wel aanschaffen. Euforische jump spreekt me wel aan :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Housemosphere, pacific ride, die Demoniak remix, zitten echt wel klappers tussen
D
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2014
Relentless Podcast Number 010
Mixed by Pat B

Downloads:

http://itunes.apple.com/nl/podcast/rele ... =105229729
D
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2014
En nog een bootlegje wat je for free kan downloaden:
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Flash Nation vind ik een toffe bootleg :thumbup: Aanstaande zaterdag naar Bassrulers, staat eigenlijk de hele avond hardstyle. Maar daar tussendoor komt een half uur Pat B Live, ben daar wel benieuwd naar.

Kwam nog een andere bootleg tegen, Example - Changed the way you kissed me (DNA Killerz bootleg)
View on SoundCloud
http://www44.zippyshare.com/v/60005306/file.html

Ook heeft Mark with a K laatst Danza Kuduro & Loca People vrijgegeven, maar daar heb ik zo gauw de link niet van. Staat volgens mij gewoon op zijn site.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
dePipoMadre wrote:Flash Nation vind ik een toffe bootleg :thumbup: Aanstaande zaterdag naar Bassrulers, staat eigenlijk de hele avond hardstyle. Maar daar tussendoor komt een half uur Pat B Live, ben daar wel benieuwd naar.

Kwam nog een andere bootleg tegen, Example - Changed the way you kissed me (DNA Killerz bootleg)
View on SoundCloud
http://www44.zippyshare.com/v/60005306/file.html

Ook heeft Mark with a K laatst Danza Kuduro & Loca People vrijgegeven, maar daar heb ik zo gauw de link niet van. Staat volgens mij gewoon op zijn site.
Ik ga waarschijnlijk ook een kijkje nemen daar :thumbup: Ben wel benieuwd hoe die jumpset midden tussen de hardstyle ontvangen gaat worden...