View on YouTubeelroyce wrote:duistere beuk op je smoel techno
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Iemand nog Time Warp geweest, zo ja hoe was het? Las op ROD z'n Facebook dat het geluid in 'Area 11' zwaar bout was en daar stonden toch zeer heerlijke namen met Karenn en Pfirter etc.
Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Marcel Fengler vind ik heel vet draaien, check op lsdb de set van Awakenings Eindhoven van hem, heel dikKepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Mike Parker, wauw, vet!Kepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
-
C
View on SoundCloudI've enjoyed playing this one for a little while now. Big thanks to my good pal, JoeFarr for letting me do my mix of it.
Wishing everyone a fun festive season. Here's a free download of my edit of FTone.
Vandaag even checken.The Skribbler wrote:Marcel Fengler vind ik heel vet draaien, check op lsdb de set van Awakenings Eindhoven van hem, heel dikKepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Edwinn wrote:Mike Parker, wauw, vet!Kepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Onbekende naam voor mij, maar jouw kennis in de early hardstyle stelt me gerust voor deze artiest, ook al is dit techno gerelateerd.
Die is tof.Sensive wrote:View on YouTubeelroyce wrote:duistere beuk op je smoel techno
-
SHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Haha, op het gebied van techno weet ik inmiddels ook al aardig wat ik vet vind haha! Mike Parker heeft echt een unieke sound, zo diep en duitster..Kepro wrote:Onbekende naam voor mij, maar jouw kennis in de early hardstyle stelt me gerust voor deze artiest, ook al is dit techno gerelateerd.Edwinn wrote:Mike Parker, wauw, vet!Kepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
View on YouTube
HOLY FUCK wat een plaat
Leuke plaatjes hier.
Die Truss edit van FTone is echt sick.
Deze ook vet. Gruwelijk in te mixen na Pfirter - Erosion. Kraters!
View on YouTube
Deze ook vet. Gruwelijk in te mixen na Pfirter - Erosion. Kraters!
View on YouTube
-
SHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Beukplaten op 140 bpm
View on SoundCloud
Mark Morris - Bipolar Alchemy
Exium & Reeko - Part 1
Kwartz - Hole
Greenbeam & Leon - Unclear Strategy (Felix Lorusso Remix)
Roman Lindau - Crasse
AnD - The Jellyfish
Ontal - Visible Spectrum
Backroom Reality - False Tricks (Destroyer Remix)
Masteecate - Challenge A (Interferon Remix)
View on SoundCloud
Exium & Reeko - Part 1
Kwartz - Hole
Roman Lindau - Crasse
AnD - The Jellyfish
Ontal - Visible Spectrum
Gaat mee, leuk voor de variatie op m'n telefoon!
James Ruskin houdt ook altijd lekker het tempo erin en Function LIVE is gewoon doorbeuken tot je erbij neervalt, zo hard die kicks. Al met al een gigantisch zieke line-up. Ga je ook Dirk?The Skribbler wrote:Marcel Fengler vind ik heel vet draaien, check op lsdb de set van Awakenings Eindhoven van hem, heel dikKepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Ben jij er ook Nando?Nando wrote:James Ruskin houdt ook altijd lekker het tempo erin en Function LIVE is gewoon doorbeuken tot je erbij neervalt, zo hard die kicks. Al met al een gigantisch zieke line-up. Ga je ook Dirk?The Skribbler wrote:Marcel Fengler vind ik heel vet draaien, check op lsdb de set van Awakenings Eindhoven van hem, heel dikKepro wrote:Ik ga naar Reaktor tijdens NYE en de volgende namen draaien daar; ik weet alleen hoe Blawan draait, Luke en Marcel ken ik alleen van naam.
Blawan [UK]
▪ Luke Slater [UK]
▪ James Ruskin [UK]
▪ Marcel Fengler [DE]
▪ Function LIVE [USA]
▪ Mike Parker [USA]
▪ Psyk [ES]
Super veel zin in !
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Zeer goede smaak!Sensive wrote:Beukplaten op 140 bpm
View on SoundCloud
Exium & Reeko - Part 1
Kwartz - Hole
Roman Lindau - Crasse
AnD - The Jellyfish
Ontal - Visible Spectrum
Nee ik ga lekkere softe techno beluisteren dan, in de GashouderNando wrote:Ga je ook Dirk?
Ben je niet bang dat al die toffe namen te niet worden gedaan door het slechte geluid? Toch cruciaal voor dit soort techno.Nando wrote:James Ruskin houdt ook altijd lekker het tempo erin en Function LIVE is gewoon doorbeuken tot je erbij neervalt, zo hard die kicks. Al met al een gigantisch zieke line-up. Ga je ook Dirk?
Daarom besloten gezellig mee te gashouderen
Slecht geluid?Jordi wrote:Ben je niet bang dat al die toffe namen te niet worden gedaan door het slechte geluid? Toch cruciaal voor dit soort techno.Nando wrote:James Ruskin houdt ook altijd lekker het tempo erin en Function LIVE is gewoon doorbeuken tot je erbij neervalt, zo hard die kicks. Al met al een gigantisch zieke line-up. Ga je ook Dirk?
Daarom besloten gezellig mee te gashouderenPan-pot word vooral episch. Helemaal weg van hun style.