Haha ja kom je nu meeJor-D wrote:Vanavond Awakenings! Wie me vindt krijgt een biertje
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Jaloers
Net deze set gevonden, nog nooit zo van Techno genoten:
View on SoundCloud
Techtraxx ziet er trouwens nu al lekker uit
ben benieuwd 
Net deze set gevonden, nog nooit zo van Techno genoten:
View on SoundCloud
Techtraxx ziet er trouwens nu al lekker uit
-
C
Eerste keer Awake en een geweldige nacht ervaren in de Gashouder.
Wist niet helemaal wat ik kon verwachten tijdens Surgeon en Perc & Truss, maar dat was me soms een bak vol duister mechanisch gekrijs, heerlijk! Het meest genoten van Gary Beck z'n set - Hold Up
Wist niet helemaal wat ik kon verwachten tijdens Surgeon en Perc & Truss, maar dat was me soms een bak vol duister mechanisch gekrijs, heerlijk! Het meest genoten van Gary Beck z'n set - Hold Up
Dit weekend naar Brussel op stap geweest, en Sven Väth gezien/gehoord. Zit zelf totaal niet in de Techno en dat zal het ook niet veranderen. Alleen voor een avond was het zeer goed te doen.
Dat zegt al genoeg over hoeveel ik er vanaf weetKepro wrote:Sven Vath is net house
Zekerheidjes in Trouw komende maand:
ZO11MEI
DYSTOPIAN & KLOCKWORKS WEEKENDER
All Night, All Day and All Night Long
Rødhåd (Dystopian, Berlin)
Alex.Do (Dystopian, Berlin)
ROD (Klockworks, ROD, Rotterdam)
Etapp Kyle (Klockworks, Moskou)
Ben Klock (Klockworks, Berghain, Berlin)
Visuals by Heleen Blanken
ZA31MEI
IMPRINT X GROUNDED THEORY
TR-101 aka DJ Pete & Sleeparchive live (Grounded Theory, Berlin)
Henning Baer (Grounded Theory, Berlin)
Sandrien (Imprint, Amsterdam)
Bovendien sowieso nog 't concert van Muziekgebouw @ Trouw! Maar dat hoort hier niet in het topic thuis.
Verder nog even zien waar ik heen ga.
ZO11MEI
DYSTOPIAN & KLOCKWORKS WEEKENDER
All Night, All Day and All Night Long
Rødhåd (Dystopian, Berlin)
Alex.Do (Dystopian, Berlin)
ROD (Klockworks, ROD, Rotterdam)
Etapp Kyle (Klockworks, Moskou)
Ben Klock (Klockworks, Berghain, Berlin)
ZA31MEI
IMPRINT X GROUNDED THEORY
TR-101 aka DJ Pete & Sleeparchive live (Grounded Theory, Berlin)
Henning Baer (Grounded Theory, Berlin)
Sandrien (Imprint, Amsterdam)
Bovendien sowieso nog 't concert van Muziekgebouw @ Trouw! Maar dat hoort hier niet in het topic thuis.
Verder nog even zien waar ik heen ga.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Met koningsdag erachter gekomen dat ik deephouse op een feest echt geen hol aan vind t.o.v. techno.
Thuis deephouse beluisteren is wel prima.
Hahahaha, ik heb precies dezelfde ervaring.Kepro wrote:Met koningsdag erachter gekomen dat ik deephouse op een feest echt geen hol aan vind t.o.v. techno.
Mijn eerste ervaring met deephouse was vorig jaar een festival in Amsterdam en ik vond er ook geen hol aan. Heb het toen ook meteen af geschreven. Maar de laatste paar maanden toch wat meer thuis aan t luisteren en ben het al meer gaan waarderen.
Vind het thuis wel lekker maar op een feest kan ik er totaal niet op los gaan. Komt ook ander publiek op af dan op techno feesten.
-
C
.Kepro wrote:Vind het thuis wel lekker maar op een feest kan ik er totaal niet op los gaan. Komt ook ander publiek op af dan op techno feesten.
Same. Deephouse ervaar ik op een feest als niet echt dansbare muziek en dan wordt het aardig saai na een paar uur.
Techhouse/Garage kan ik wel erg waarderen.
Sinds een tijdje zeer into the techno/deephouse/techhouse. Al een aantal feesten gepakt en de "reis" die je meemaakt is echt top!
Besloten om zelf ook wat in elkaar te flatsen, met als resultaat :
View on SoundCloud
Besloten om zelf ook wat in elkaar te flatsen, met als resultaat :
View on SoundCloud
WOOOOOOWKoelkast wrote:Stinkjanus wrote:Ritsurt wrote: Sven Wittekind; maakte vroegah hard techno/schranz, nu wat langzamer maar nog steeds lekker donker en hard
View on YouTube
SUN11MAY
TROUW
07.00 - 10:30 pär grindvik
10.30 - 14:00 Alex.Do
14.00 - 19:00 RØDHÅD
19.00 - 22:00 Rod Malmok
22.00 - 01:00 Etapp Kyle
01.00 - ????? Ben Klock
Juist!
TROUW
07.00 - 10:30 pär grindvik
10.30 - 14:00 Alex.Do
14.00 - 19:00 RØDHÅD
19.00 - 22:00 Rod Malmok
22.00 - 01:00 Etapp Kyle
01.00 - ????? Ben Klock
Juist!
Waarom op een zondag
pär grindvik is ook wel fijn
Ze hebben best wel vaak interessante line-ups op zondag. Jammer.
En ik ben weer verliefd
:
View on YouTube
Volledige versie:
View on YouTube
View on Spotify
En ik ben weer verliefd
View on YouTube
Volledige versie:
View on YouTube
View on Spotify
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
jezus wat een kneiter!
Ik luister heel veel setjes en dan af en toe weer wat vette platen op, maar is er nergens een forum, blog of iets waar ik een beetje de releases kan volgen?
Ik luister heel veel setjes en dan af en toe weer wat vette platen op, maar is er nergens een forum, blog of iets waar ik een beetje de releases kan volgen?
-
S
http://techtraxx.nl/Timmer wrote:jezus wat een kneiter!
Ik krijg om de zoveel tijd een mail van JunoDownload met de nieuwste Techno releases. Misschien iets voor jou?Timmer wrote:Ik luister heel veel setjes en dan af en toe weer wat vette platen op, maar is er nergens een forum, blog of iets waar ik een beetje de releases kan volgen?
Ook heb ik zelf nog een mooie vondst:
View on YouTube
Op z'n Soundcloud kan je een download-link naar de originele versie krijgen gratis.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ja stefanus, ik heb al lang me email adres achter gelaten!stefaneke wrote:http://techtraxx.nl/Timmer wrote:jezus wat een kneiter!