Volgens mij is het Skober - Hurt Effect.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
je hebt helemaal gelijk, wat een heerlijke rollin bass line, subtiel maar geef me toch flinke drive.
Is ie weer:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
01. Joop Junior - Itanimulli (Original Mix)
02. Joran van Pol - Stonecold (Original Mix)
03. Hobo - Mind Games (Original Mix)
04. Mr. Bizz - Reversion (Original Mix)
05. Matt Sassari - Sir Awful (Original Mix)
06. Urig & Dice - Eyes (Original Mix)
07. Skober - Consistent (Original Mix)
08. Mr. Bizz - Memory Lost (Original Mix)
09. Axel Karakasis - Gobble (Original Mix)
10. Spektre - Erase The Tapes (Luigi Madonna Remix)
11. Tom Hades - Gladiators (Hristian Stojanowski Remix)
12. Maxime Dangles - Diskover (Hauk 'n Baum Remix)
13. The Advent, Jason Fernandes & Hugo Paixao - Clockwork (Axel Karakasis Remix)
14. Hollen - Flopper (Original Mix)
15. Adrian Hour - Atomic City (Original Mix)
16. Moderat - Bad Kingdom (Marcel Dettmann Remix)
-
C
Heerlijk man! Ik ga ze alle 6 beluisteren zodra ik er tijd voor heb.
Geen idee of 'ie hier al gepost is (niets kunnen vinden in ieder geval via Zoeken), maar jezus
Heiko Laux - Re-Televised (Lucy Remix) [THEMA034]
View on SoundCloud
Heiko Laux - Re-Televised (Lucy Remix) [THEMA034]
View on SoundCloud
View on YouTube
Hier word ik zo enorm blij van
Begin de muziek steeds meer te waarderen ( 'snappen' ).
Hier word ik zo enorm blij van
View on SoundCloud
Hele nummer: View on Spotify
Ik ben zooooooo een fan van zo'n constante achtergrond sample/synth whatever, heerlijk trippend. Gaat maar door en door en door
Ik ben zooooooo een fan van zo'n constante achtergrond sample/synth whatever, heerlijk trippend. Gaat maar door en door en door
-
C
Potverdorie bijna zaterdag
Wie van hier zie ik in het Klokgebouw misschien?
Zaterdag SoHaSo in de Verdieping in Trouw. 
Richardd wrote:jRn wrote:Morgen Chateau.
Die hele pompende techno is lekker.Jor-D wrote:View on SoundCloud
View on SoundCloud
En dit is helemaal mijn ding
View on YouTube
True, hier nog zo'n nice plaatje van deze knul:Jor-D wrote:View on SoundCloud
View on SoundCloud
Same here, zieke set! Heb je meer van dit spul?STAN- wrote:View on YouTube
Hier word ik zo enorm blij vanBegin de muziek steeds meer te waarderen ( 'snappen' ).
JAKepro wrote:Die hele pompende techno is lekker.Jor-D wrote:View on SoundCloud
View on SoundCloud
En Jor-D bedankt voor Skober
Hier nog even drie hele mooie:
View on YouTube
View on YouTube
View on SoundCloud (gratis download)
Rave
Hoe is Chateau en Awakenings bevallen bij jullie?
Chateau was wel aardig, geluid was prima en hoefde ook nergens lang te wachten bij de bar/wc. Sfeertje was ook leuk en t was gezellig met de groep. Het voelde echt als een thuisfeestje want m'n halve dorp leek er wel te zijn.
Toch vond ik het muzikaal minder dan verwacht. Het gas ging er wat laat op naar mijn idee. Ook leek de minimumleeftijd wel 16 ofzo, veel jong volk zeg. En wat lag er allemaal op de vloer joh, jezus wat zagen mijn broek en schoenen er uit achteraf.. niet normaal.
Chateau was wel aardig, geluid was prima en hoefde ook nergens lang te wachten bij de bar/wc. Sfeertje was ook leuk en t was gezellig met de groep. Het voelde echt als een thuisfeestje want m'n halve dorp leek er wel te zijn.
Toch vond ik het muzikaal minder dan verwacht. Het gas ging er wat laat op naar mijn idee. Ook leek de minimumleeftijd wel 16 ofzo, veel jong volk zeg. En wat lag er allemaal op de vloer joh, jezus wat zagen mijn broek en schoenen er uit achteraf.. niet normaal.
Wie zijn Awake geweest? Lees verhalen over dat het geluid tegenviel in het klokgebouw?
Chateau vond ik wel leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar daar blijft het ook bij. Qua sfeer en publiek was het echt iets compleet anders dan de techno/deephouse feesten die ik normaal pak. Veel 16-jarigen inderdaad en had af en toe het idee dat ik op hardstyle feest rondliep (lees veel leipe bodybuilders / heftruckchauffeurs met ontbloot bovenlichaam
).
Ondanks dat wel prima vermaakt, was met een vette groep en er werd best lekker gedraaid. Die laatste paar platen van Ben Sims knalden er wel lekker op zeg.
Ondanks dat wel prima vermaakt, was met een vette groep en er werd best lekker gedraaid. Die laatste paar platen van Ben Sims knalden er wel lekker op zeg.
Last edited by Maestro N on 10 Feb 2014 17:18, edited 1 time in total.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Awakenings was leuk, maar had wel verwacht dat er meer mensen zouden zijn die los gingen. Bijna iedereen stond stil, zelfs van voor stonden er nog steeds veel mensen stil. Anders was het echt supervet geweest, want in je eentje dansen werkt ook niet echt. Goede sets, zin in UK special awakenings!