Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 179  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog kaarten zoekt voor Rotterdam Rave by night, ik heb er 2 (en mogelijk zelfs 4) over. Ruilen voor de dag-editie mag ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Dit is wel techno in de kanus hoor hey, doet me denken aan GITM :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2021 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig bij Intercell x Perc Trax, einde van de maand Intercell x R-Label Group. November Bauhauz in Utrecht en zeer waarschijnlijk Reaktor. Allemaal muzikaal wel leuke feestjes. Hebben er weer zin in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intercell x Perc Trax was goud. Alleen maar dikke sets gehoord, al staken Scalameriya en Manni Dee er wel bovenuit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdam Rave indoor Nacht line up:
Exhale:
Amelie Lens
Airod
Farrago
Fjaak
Kobosil

Radar room:
Anfisa Letyago
Joyhauser
Lilly Palmer
Spektre

Machine room
Speedy J All Night Long

Rotterdam Rave indoor dag lineup:
Control Room

Amelie Lens B2B AIROD
Anfisa Letyago
Pan-Pot
Joyhauser

Machine Room:
Farrago
Hush & Sleep
Kobosil
ROD
Stranger

Radar Room
Cynthia Spiering
Dyen
[KRTM]
Nico Moreno
Trym

Lichte voorkeur voor de dag line-up, ook omdat het overdag is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lichte voorkeur voor de dag line-up, ook omdat het overdag is :P.


Ik ook, daarom probeer ik m'n kaarten nog te ruilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een originele line-up weer van Rotterdam Rave :sleep: Speedy J all night long is nice en Spektre en Joyhauser zie je niet zo heel vaak, maar voor de rest is het wel weer redelijk standaard haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, aan de andere kant verkopen ze binnen een dag uit, waarom zou je dingen dan anders doen?
Er is een goede markt voor deze techno en de productie is meer dan prima. Wel jammer overigens dat GitM er niet zijn, toch wel een van de "huisacts" van Rotterdam Rave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker waar, maar vind de locatie en het concept an sich erg vet, dus vind het jammer dat ze niet echt buiten de hokjes kleuren met de line-ups. Zijn allemaal wel leuke namen hoor, begrijp me niet verkeerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zeker waar, maar vind de locatie en het concept an sich erg vet, dus vind het jammer dat ze niet echt buiten de hokjes kleuren met de line-ups. Zijn allemaal wel leuke namen hoor, begrijp me niet verkeerd! :D

Dan zijn we het eens :). Desalniettemin dus lekker naar Rotterdam Rave overdag naar alle waarschijnlijkhied!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Indy schreef:
Zeker waar, maar vind de locatie en het concept an sich erg vet, dus vind het jammer dat ze niet echt buiten de hokjes kleuren met de line-ups. Zijn allemaal wel leuke namen hoor, begrijp me niet verkeerd! :D

Dan zijn we het eens :). Desalniettemin dus lekker naar Rotterdam Rave overdag naar alle waarschijnlijkhied!


Ik inmiddels zeker. Even een half uurtje hunten op de Swap leverde me een kaartje op, prima.
Zoek er nog wel 6 voor de rest van de groep. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Echt een hele dikke set heeft AnD neergezet op Verknipt! Wacht nog op die van Perc maar die is echt lekker doorbeuken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze wil ik Zenda en PatrickjeB van harte verwelkomen als nieuwe respecteerde leden van het techno topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verknipt gisteren gehad. Leuke locatie, heel unieke plek bovenop een gebouw in toch een loods, binnenkomen via de parkeergarage. Visuals super, maar man het geluid was niet zo lekker. Weinig speakers, zaal werd niet goed gevuld met geluid en in zaal twee leken de subs niet goed mee te werken? Echt eeuwig zonde en ook niet de eerste keer dat ik het geluid bij Verknipt niet fantastisch vind. Toch zonde, want de rest van het feest was prima. Hele leuke sets van Ghost in the Machine en AnD gezien.
Morgen Dockyard!

edit: overigens werd TNT - Reverse The Bass gedraaid door Cera Kihn, werd goed ontvangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zaterdag naar Dockyard & Mystic Garden geweest. Geweldig georganiseerd festival, zware aanrader voor mensen die van een groot deep House en Techno feest houden. Eelke Kleijn gezien met allerlei podiumacts, met onder andere een vrouw die in een rollende kooiconstructie allerlei acrobatiek deed., heel cool. Heerlijke sets van Alan Fitzpatrick & Luigi Madonna, secret guest Len Faki, Rodhad en Sam Paganini die er flink zin in had de laatste twee uur. Super geluid, goed aangekleed, strak georganiseerd, weinig hoeven wachten. Zeer positief dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tham :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 21:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja daar komt de schaamteloze zelfpromotie weer! :D

Minus 25 - Close Your Eyes (inc. Thoqy Remix) [TSR002]

Label: The Second Room / TSR002
WEB release:01/11/2021

Tracks:
01. Close Your Eyes (Original Mix) 06:03
02. Close Your Eyes (Stabij Remix) 06:03
03. Close Your Eyes (Thoqy Remix) 05:45

Label: The Second Room
Catalogue Number: TSR002
Release Date: 01/11/2021
Format: Lossless
Genre: Acid, Rave, Techno, Trance
Written, Produced & Composed: Barry Stabij
Remix: Barry Stabij (2), René Tokár (3)
Mastering: Wanton (1,2) René Tokár (3)
Artwork: Barry Stabij
Free Download: http://www.TheSecondRoom.com





Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dope! Ik vind de eigen remix, #2, het vetst. Kan hier wel op pompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heerlijk stijltje dit zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Op 10 minuten fietsen nu, ga goed hard proberen tickets te krijgen. De Suikerunie is wel een goede locatie. Kan zich niet meten met de Warehouse natuurlijk, maar het is evengoed underground. Zat goede feesten gehad met oa Speedy J, Ghost In The Machine en Stranger.



Mensen die tickets willen verkopen vanwege de verkassing, dan hoor ik het graag, heb een hele groep die tickets zoekt :P

Hij is nu verplaatst naar overdag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:


Heerlijk stijltje dit zeg! :loving:


Pfoe mij toch net its te soft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa soft is niet echt de goede verwoording denk ik :P Pompt flink door op een fatsoenlijk geluidsysteem hoor maar snap wat je bedoelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hij is nu verplaatst naar overdag :cool:


Hoppa, ga je ook heen maat?

Indy schreef:
Mwa soft is niet echt de goede verwoording denk ik :P Pompt flink door op een fatsoenlijk geluidsysteem hoor maar snap wat je bedoelt!


Zou het ook niet per sé soft noemen inderdaad, danst en rolt lekker door op feesten. Alleen echt pit zit er niet in imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boothstock geweest gisteren. Na 2 jaar weer eens een techno feestje. Wat kan je daar toch heerlijk non-stop op rammen. Afsluiter met Speedy J was eerste uur echt ongekende treintjestechno, op de een of andere manier het laatste uur juist stapje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mwa soft is niet echt de goede verwoording denk ik :P Pompt flink door op een fatsoenlijk geluidsysteem hoor maar snap wat je bedoelt!

Zou het ook niet per sé soft noemen inderdaad, danst en rolt lekker door op feesten. Alleen echt pit zit er niet in imo.


Jaa wellicht is pit of drive wel een goede bewoording.
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 179  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek