View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Wat een bommen op deze EP
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Wat een bommen op deze EP
Gruwelijk album dit ja. Zeker het checken waardIndy wrote:47 heeft ook weer een tof album uitgebracht. Staat dikke shit op waaronder deze![]()
View on YouTube
Ja, heel tof. Sowieso een fantastische dj is het:Jordi wrote:je kan me echt terugvinden in een hoekje, outgaan in een plasje van mijn eigen kwijl als ik dit na de lockdown ergens hoor. Na lange tijd weer eens getipt door een maat om te luisteren maar dit is ZO MIJN DING ik kan het bijna niet aan.
View on SoundCloud
WAT een spanningopbouw zit hierin zeg. Je gaat van hot naar her. Sunil is zo'n baas
Heerlijk naar 3 platen die er qua beatmatching scheef op liggen luisteren ipv maar 1.yannickvk wrote:Ja, heel tof. Sowieso een fantastische dj is het:Jordi wrote:je kan me echt terugvinden in een hoekje, outgaan in een plasje van mijn eigen kwijl als ik dit na de lockdown ergens hoor. Na lange tijd weer eens getipt door een maat om te luisteren maar dit is ZO MIJN DING ik kan het bijna niet aan.
View on SoundCloud
WAT een spanningopbouw zit hierin zeg. Je gaat van hot naar her. Sunil is zo'n baas
View on YouTube
Echt constant, rete irritant. Liever 1 goed erop dan 3 ernaast.Broken Balance wrote:Pff, ja die ene miliseconde er naast is wel rampzalig. Het heet dan ook the art of DJ'ing, niet the art of op de sync knop drukken.
Ik ben niet Melvin, maar ik ben er meerdere malen geweest. Leuk festival! Goed geluid (soms iets aan de zachte kant ivm geluidsrestricties), prima aangekleed. Goede line ups. Goed bereikbaar met OV via Utrecht Centraal en OV fiets. Wel veel studenten, mocht je dat erg vinden.Alm1ghty wrote:MElvin vraagje, is Soenda een beetje leuk?