Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Mega hard pompen deze! :bomb: s/o naar Yannick

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Indy wrote:Vond dat helaas de 2 minste sets. Beter komen snel die van Kobosil en SHDW & OS online!
Mee eens, had ik toen ook beschreven in mijn korte verslagje :P.
Paling wrote:Die van Perc al een aantal keer geluisterd, die remix/edit van LWYLHDTM klapt er echt heerlijk op :love:
Is mogelijk een remix. Amelie Lens, ze draaide een andere edit haar Time Warp set (niet dezelfde). Heb deze alleen niet gehoord op Free Your Mind van haar.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Indy wrote:Vond dat helaas de 2 minste sets. Beter komen snel die van Kobosil en SHDW & OS online!
Dat nummer dat ingemixed wordt op 24:20 :loving: Iemand een idee hoe die heet?

Paling wrote:Die van Perc al een aantal keer geluisterd, die remix/edit van LWYLHDTM klapt er echt heerlijk op :love:
Khadber wrote: Is mogelijk een remix. Amelie Lens, ze draaide een andere edit haar Time Warp set (niet dezelfde). Heb deze alleen niet gehoord op Free Your Mind van haar.
Edit van Amelie Lens klinkt inderdaad heel anders dan degene in deze set. Zag ook nog filmpjes van IHM op Oranjebloesem, waarin weer een andere remix/edit draaide, dus zal wel een remix EP van komen. :)
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Die line-up van Verknipt tijdens ADE... Jezus fucking dik. DYEN, KRTM en Ghost in the Machine in een line-up... (L)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Die line-up van Verknipt tijdens ADE... Jezus fucking dik. DYEN, KRTM en Ghost in the Machine in een line-up... (L)
Dik idd! Vlieg vrijdagochtend naar Praag met vrienden, maar zit serieus te twijfelen om door te halen..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:Die line-up van Verknipt tijdens ADE... Jezus fucking dik. DYEN, KRTM en Ghost in the Machine in een line-up... (L)
Holy shit idd. Wel jammer dst het de donderdag is en niet vrijdag of zaterdag.
✘ Line up (in alphabetical order)

AIROD
AnD
Cynthia Spiering
Domenico Crisci
DYEN
FJAAK b2b Fadi Mohem
Ghost in the Machine
I Hate Models
Juan Sanchez
[KRTM]
Noneoftheabove
Perc & Ansome (Hybrid Live)
Randomer
Remco Beekwilder
SHDW & Obscure Shape
SNTS
ZIZA
Alleen ZIZA zegt me zo niks maar al die namen zijn echt geniaal. Cynthia Spiering ook op nachtcollege gezien laatst en dat is ook supervet.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Broken Balance wrote:Alleen ZIZA zegt me zo niks maar al die namen zijn echt geniaal
Van wat ik voorbij heb zien komen van ZIZA draait die ook wel heel vet. Heel erg stevig vooral.

View on SoundCloud

Lekker nummertje op het nieuwe album van IHM. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ligt aan m’n tentamens dan welk feestje met ADE ik doordeweeks pak. Verknipt Day 2 ziet er namelijk ook erg dik uit (Cleric :love:), maar die KNTXT line-up ziet er ook dik uit. We zien het wel.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik hoor helaas wel gemengde meningen over verknipt in de A'dam studios vanwege matig geluid en zo. Mensen hier ervaring?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Last minute naar Verknipt Festival, zin in!
Waarschijnlijk naar Franky Rizardo, Headstrong, SNTS en Mees Salomé. Helaas staan Egbert en Secret Cinema heel erg in overlap.
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Broken Balance wrote:Ik hoor helaas wel gemengde meningen over verknipt in de A'dam studios vanwege matig geluid en zo. Mensen hier ervaring?
kan me niet herinneren dat het geluid zo slecht was vorig jaar, lekker vaag donker hol wel :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Prima dagje op Verknipt gehad. Toffe sets gehoord van SNTS en ROD. Dieptepunt was wel Headstrong die een set draaiden alsof ze op Pussylounge stonden, man man wat een aanfluiting was dat zeg. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Indy wrote:Prima dagje op Verknipt gehad. Toffe sets gehoord van SNTS en ROD. Dieptepunt was wel Headstrong die een set draaiden alsof ze op Pussylounge stonden, man man wat een aanfluiting was dat zeg. :lol:
Ook een leuke dag gehad op Verknipt! Van Mees Salome naar Miss Djax, Franky Rizardo, Headstrong, chillen/eind van SNTS en Noneoftheabove. Eigenlijk alleen maar leuke sets gehoord. In tegenstelling tot Indy vond ik de afwisseling van Headstrong wel cool. Ik heb 3x een Jump plaat gehoord, Zany & DV8 - Big Fat Bass (Nl vocal versie geloopt), een vertraagde hardcore plaat, meerdere clubtrance platen.. Echt van alles wat in een hoog tempo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
View on Instagram

Intercell ADE

Do 17-10: Intercell x Rebekah invites Basis
Vr 18-10: Intercell x Perc Trax
Za 19-10: Intercell x Paula Temple pres. Noise Manifesto
Zo 20-10: Intercell x I Hate Models Invites

Hoe moet ik hier nou tussen kiezen zeg, allemaal geweldige avonden
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
View on SoundCloud

2:30 :love:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Broken Balance wrote:https://www.instagram.com/p/BzGPEPXhQaY/?igshid=1ojs0enft1e3q

Intercell ADE

Weekendje van maken :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heb ook een limiet aan mijn vrijvragen :P

Maar gezien Perc Trax mijn eerste degelijke technofeest was en dat dat een geweldig feest was, pak ik die of de Paula Temple avond, want Paula Temple.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:https://www.instagram.com/p/BzGPEPXhQaY/?igshid=1ojs0enft1e3q

Intercell ADE

Hmm, de donderdag ga ik al naar verknipt. Als Paula Temple op de vrijdag was geweest zou dat ideaal zijn. Nog even kijken of ik met ADE nog een feestje meepak. Vrij van het werk heb ik die week sowieso al.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Perc Trax is ook sowieso een aanrader. Gaat er redelijk lomp aan toe altijd :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
View on YouTube

:D :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Pff abnormaal hoeveel vette feesten er met ADE zijn nu zeg. Ik ga eerst de LU's afwachten en bekijken wanneer ik tentamens etc heb.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Warehouse Elementenstraat presents: BERGHAIN ADE is toch wel een zekerheid maatje? Ongeacht LU.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Heerlijke plaat van KAS:ST gevonden, ik weet niet zo veel van de act zelf, maar maken geniale platen
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
THArdstyler wrote:Warehouse Elementenstraat presents: BERGHAIN ADE is toch wel een zekerheid maatje? Ongeacht LU.
tyf nou eens op
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Ik ben vrij nieuw in dit genre en ik zoek meer van dit soort tracks. Wat hardere techno, maar niet perse hardtechno/schranz.

View on YouTube

View on YouTube

Het mooiste zou zijn met early hardstyle/hardcore invloeden en boven de 140 bpm. Het liefst ook vrij nieuwe platen. Wie kan me daar aan helpen?