@Goldenstyle die is ook mega dik inderdaad. Sowieso alle Kas:st platen zijn bizar vet! 
Die plaat is zo fucking dik
Die plaat is zo fucking dik
Ja ben ook helemaal weg van al zijn platen! Helemaal lekkahIndy wrote:@Goldenstyle die is ook mega dik inderdaad. Sowieso alle Kas:st platen zijn bizar vet!
Eindelijk klaar met afteren, was mooie fissa neefyannickvk wrote:Morgen naar Rotterdamse Rave met o.a. Paling. Lekker nachtje in de Perc Traxx Area en mooi afsluiten op de main met IHM en Headstrong, mits we het volhouden tot 10:00
LOLiRon wrote: 09. Oxia - Domino (Matador Remix)
Mark With A Tarrel wrote:Ik moet een promomixje voor een techno avond op de studentenvereniging verzorgen. Mijn aandeel die avond wordt industriële techno. Ik wil de set afsluiten met The Outside Agency - Godspeed oid en ik zoek een paar nummers om daar progressieve naar op te bouwen vanuit de mainstream hardere techno, iemand ideeën?
TL: Broken Balance - Encyclopedia Of Industrial Hardcore (Part 1: <145 BPM)Broken Balance wrote:
View on Mixcloud
Technisch gezien kan deze hier ook gezien veel industrial techno of wat stevige techno is. Dus voor de mensen die daar wat meer in willen komen