Ook vaak goede verhalen van gehoord. Over twee weken voor het eerst live meemaken op de main op Vault sessions, ben heel benieuwd!Spanning Tree wrote:Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Mits mentaal in orde pakken we de zaterdag van Awake wel mee.Hekzitter wrote:Ja zoo hee. Alleen wel weekend na Defqon... Even kijken hoe ik er financieel en mentaal aan toe ben dan.MelvinFR wrote:Die zaterdag line-up van Awakefest, 100% aanwezig.
Spanning Tree wrote:Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?
Sorrows Of The Moon, Daydream, Emerald, Eternal Loneliness, Cyanure Dance en Heartbreaker zijn een paar goede platen.
View on YouTube
Wat een gruwelijke plaat
Wat een gruwelijke plaat
View on YouTubeSpanning Tree wrote:Hoi, ik ben niet zo'n technovlinder maar ik kom net toevallig I Hate Models tegen en ik zag dat er eerder over deze artiest is gesproken. Nog favorieten van deze artiest?
Line-up van Soenda Festival is ook wel echt goud
http://www.soenda.net/outdoor-festival-utrecht/line-up/
http://www.soenda.net/outdoor-festival-utrecht/line-up/
Omdat ik dit weekend voor het eerst naar Awakenings ga, heb ik eens een techno setje opgenomen. Alhoewel ik eigenlijk best een leek ben op het gebied van techno denk ik dat ik er toch wel wat leuks van gemaakt heb.
Dus voor de liefhebbers
View on Mixcloud
Dus voor de liefhebbers
View on Mixcloud
Dadelijk richting Eindhoven vertrekken. Dan daar eten en alvast wat zoep'n en dan richting Awakenings. Mijn eerste technofeest dus ik ben benieuwd hoe het me bevalt.
Mijn eerste technofeest is zeker een succes geweest. Vooral Miss Djax vond ik erg fijn draaien met die acid sounds. Ook Nina Kraviz was fijn, wel wat eentonig, maar stoorde me er niet echt aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?
Nou volgens mij ligt het heel erg aan het technofeest en de dj’s die je bezoekt. Ik vond reaktor afgelopen oktober met momenten ook vrij eentonig maar ik heb het idee dat dit op Unpolished anders gaat zijn (sneller doormixen, experimentelere platen draaien). Is deze verwachting terecht eigenlijk?PEPii wrote:Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?
Dat idee had ik van tevoren ook ja, en nu eigenlijk nog steeds. Maar het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit. Kan heel erg genieten van die cleane en volle sound van vooral de kicks, wat ik toch wel veelal mis in de hardstyle en hardcore van tegenwoordig. Zat al vrij snel in de mood om lekker mee te bewegen met de mensen om mij heen.
Iemand die een spotify-playlist weet waar een beetje drumcode-achtige techno in voorbij komt en ook regelmatig wordt geupdate?
Ik vind in techno qua kicks veel en veel meer laag in zitten dan hardstyle en hardcore tov een aantal jaar geleden en dat geldt vooral voor hardstyle wat mij betreft.Jordy wrote:Dat idee had ik van tevoren ook ja, en nu eigenlijk nog steeds. Maar het maakte me eigenlijk niet zo heel veel uit. Kan heel erg genieten van die cleane en volle sound van vooral de kicks, wat ik toch wel veelal mis in de hardstyle en hardcore van tegenwoordig. Zat al vrij snel in de mood om lekker mee te bewegen met de mensen om mij heen.
geen idee waar ik het zou moeten plaatsen maar wat deze man voor de ultieme beleving doet
https://www.facebook.com/EricPrydzOffic ... 540346962/
https://www.facebook.com/EricPrydzOffic ... 540346962/
Wel redelijk terecht ja. Bij beuktechno zijn de overgangen minder lang en wordt er sneller doorgemixt dan bijvoorbeeld wat meer melodieuzere techno. Weet niet welke dag je Unpolished gaat, maar vooral vrijdag is wel flink wat experimenteler ja. Vrijdag is vooral wat industrieler, zaterdag veel oldschool rave met paar moderne beukdj's.RoyAPO wrote:Nou volgens mij ligt het heel erg aan het technofeest en de dj’s die je bezoekt. Ik vond reaktor afgelopen oktober met momenten ook vrij eentonig maar ik heb het idee dat dit op Unpolished anders gaat zijn (sneller doormixen, experimentelere platen draaien). Is deze verwachting terecht eigenlijk?PEPii wrote:Volgende week voor het eerst naar een technofeest, Vault Session III in Warehouse Elementenstraat. Ben erg benieuwd. Mijn gevoel zegt altijd dat techno een eentonige bedoeling is, hoop dat dat beeld na volgende week een beetje weg is. Zijn er meer mensen van hier die hetzelfde beeld hadden als ik voor het bezoeken van hun eerste technofeest?
Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!
Zijn ik en Melvin ook aanwezig.Hekzitter wrote:Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!
Poh potje maaien daar dan yassssyannickvk wrote:Zijn ik en Melvin ook aanwezig.Hekzitter wrote:Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen), maar in plaats daarvan naar Rotterdamse Rave Indoor by day. Ook mooi!
Ik ga vrijdag ja! Hoop dus op sneller doormixen dan bij reaktor iedergeval. Dan ga ik een gouden avond tegemoet 
???Hekzitter wrote:Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen)
Ja super kut. Mijn ouders vieren die dag hun 12,5 jarige bruiloft... kan er echt niet onderuit helaas...Paling wrote:???Hekzitter wrote:Met Urban Designer kaartjes voor Unpolished verkocht (huilen)
View on Mixcloud
01. Paula Temple - Gegen
02. Scalameriya - Amnex No.3
03. Tripped - Y THO
04. Ansome - Bad Blood (Perc Remix)
05. Energetic X - The Moonless Midnight Of The Mind
06. Ansome - Stowaway
07. 74185 - Vexhita (I Hate Models Remix)
08. Tymon - Godless
09. Ansome - Dragon's Dynamite (Perc Remix)
10. I Hate Models - Die Marteryr
11. WarinD - Amluk (Marla Singer Remix)
12. Synaptic Memories - Comatose
12. Tim Tama - Complacency
13. I Hate Models - Rush
14. Thomas P. Heckmann - The High Costs Of Livng (Perc Remix)
15. The Horrorist - RIOT (Ayarcana Remix)
16. Incident Prism - Sonar Discipline
17. Tim Tama - The Augury
18. Marla Singer - Claviceps Purpurea ([KRTM] Remix)
19. Noneoftheabove & AUXXUA - Screaming Deamons
20. [KRTM] - Pigeon
21. Ghost In The Machine - Bang In The Dark
22. The Outside Agency - Acid Track #2
23. Nico Moreno - Fatal Illness
24. Miss Djax - Acid Storm
25. Paramod - Stuck In An Hexagonal Cave
Ik had zin om eens een techno mix op te nemen, dus dacht deel hem even hier.
Heb het lekker stevig gehouden.
Ook gaat dj Poke nu door het leven als Assumed.
01. Paula Temple - Gegen
02. Scalameriya - Amnex No.3
03. Tripped - Y THO
04. Ansome - Bad Blood (Perc Remix)
05. Energetic X - The Moonless Midnight Of The Mind
06. Ansome - Stowaway
07. 74185 - Vexhita (I Hate Models Remix)
08. Tymon - Godless
09. Ansome - Dragon's Dynamite (Perc Remix)
10. I Hate Models - Die Marteryr
11. WarinD - Amluk (Marla Singer Remix)
12. Synaptic Memories - Comatose
12. Tim Tama - Complacency
13. I Hate Models - Rush
14. Thomas P. Heckmann - The High Costs Of Livng (Perc Remix)
15. The Horrorist - RIOT (Ayarcana Remix)
16. Incident Prism - Sonar Discipline
17. Tim Tama - The Augury
18. Marla Singer - Claviceps Purpurea ([KRTM] Remix)
19. Noneoftheabove & AUXXUA - Screaming Deamons
20. [KRTM] - Pigeon
21. Ghost In The Machine - Bang In The Dark
22. The Outside Agency - Acid Track #2
23. Nico Moreno - Fatal Illness
24. Miss Djax - Acid Storm
25. Paramod - Stuck In An Hexagonal Cave
Ik had zin om eens een techno mix op te nemen, dus dacht deel hem even hier.
Heb het lekker stevig gehouden.
Ook gaat dj Poke nu door het leven als Assumed.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Iemand nog naar Vault geweest? Wat een vet feestje zeg