Waarschijnlijk de vrijdag aanwezig als een vriend van me niet moeilijk gaat doen 
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Helena Hauff & Umwelt (3hr set) maakt het alleen al waard om zaterdag te gaan
Zaterdag kaart is binnen broeder maat neef oomPaling wrote:Kom zaterdag ook ah niffoyannickvk wrote:Hoogstwaarschijnlijk ook de zaterdag aanwezig.
Edit: zie net dat ik de line-ups andersom had. Vrijdag line-up spreek me meer aan.
Zaterdag aanwezig met Hekzitter!
Jaja de zaterdag gaan we flaneren gappies
toch maar voor de vrijdag gekozen. ben benieuwd hoe dit is!
Hakkuh maot!yannickvk wrote:https://www.facebook.com/events/1805408489487963/
Vrijdag aanwezig met Melvinfr.
https://partyflock.nl/party/346792:Rott ... ave-Indoor
Dit ziet er ook wel vet uit
Dit ziet er ook wel vet uit
Info op Partyflock klopt alleen van geen kant.

En dit is de line-up voor de zondag (overdag):

De zondag is voor mij wel een hele dikke optie. Prima line-up en overdag is ook ontzettend chill. Locatie vind ik alleen wat minder (al zal het bij alleen de main-zaal van Factory 010 wel meevallen) maar dit compenseert dan weer met de mooie ticketprijs van €18,-. Heb maar gelijk een kaartje gehaald, zie tegen die tijd nog wel of ik mensen mee krijg en ga.

En dit is de line-up voor de zondag (overdag):

De zondag is voor mij wel een hele dikke optie. Prima line-up en overdag is ook ontzettend chill. Locatie vind ik alleen wat minder (al zal het bij alleen de main-zaal van Factory 010 wel meevallen) maar dit compenseert dan weer met de mooie ticketprijs van €18,-. Heb maar gelijk een kaartje gehaald, zie tegen die tijd nog wel of ik mensen mee krijg en ga.
Ik vind Rotterdam helaas te ver tegenwoordig. Ik ga zelf wel waarschijnlijk naar Dax J All Night in Doornroosje.
23:00 tot 10:00. Jammer dat Hardstyle nooit zo lang duurt, stopt bijna allemaal om 07:00
Omdat je een bak pep nodig hebt om dat vol te houden.Redle wrote:23:00 tot 10:00. Jammer dat Hardstyle nooit zo lang duurt, stopt bijna allemaal om 07:00
Die line-up van Rave Indoor Day
. Jammer dat het op een zondag valt, waarschijnlijk te weinig animo binnen onze groep..
chas1n wrote:Die line-up van Rave Indoor Day![]()
Hele goed optie.
Techno niet dan?:PBroken Balance wrote:Omdat je een bak pep nodig hebt om dat vol te houden.Redle wrote:23:00 tot 10:00. Jammer dat Hardstyle nooit zo lang duurt, stopt bijna allemaal om 07:00
Nee, ik ga gewoon om 6/7 uur weg en kom rond 12 uur binnen
.
Als je naar technofeesten gaat waar de stijl/lompheid van de techno je niet ligt, dan voelt de tijd langer in ieder geval. Bij de echte beuktechno hou ik het makkelijk zonder vol, zit energie zat in de muziek. Maar bij hardstyle ga je ook uitbundiger los, dus ben je waarschijnlijk ook sneller moe.
Als je naar technofeesten gaat waar de stijl/lompheid van de techno je niet ligt, dan voelt de tijd langer in ieder geval. Bij de echte beuktechno hou ik het makkelijk zonder vol, zit energie zat in de muziek. Maar bij hardstyle ga je ook uitbundiger los, dus ben je waarschijnlijk ook sneller moe.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Als het goed is, is awakie weekend na defqon. Dan worden het twee mooie weekendjes op rij.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Voor zover ik weet is de datum voor Defqon toch nog steeds niet officieel bevestigd? Zal wel een keer leuk zijn, aangezien ik altijd naar Awakenings ging en nu ook een keer Defqon kan meepakken.Jopsterz wrote:Als het goed is, is awakie weekend na defqon. Dan worden het twee mooie weekendjes op rij.