Was echt episch, hij komt in oktober weer in de Gasfabriek, is alleen op een zondag en maar 5 uurtjesjRn wrote:Kepro wrote:Fritz Kalkbrenner![]()
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ik wil dan al naar Minus in diezelfde week. Heel misschien beiden gewoon doen, als ik er zin in heb.. 
Drumcode sowieso, op de zaterdagjRn wrote:Ik wil dan al naar Minus in diezelfde week. Heel misschien beiden gewoon doen, als ik er zin in heb..
Wel sick hoor, 5 dagen achter elkaar techno in de gashouder!
Zaterdag ben ik ook aan het overwegenGeck-o wrote:Drumcode sowieso, op de zaterdagjRn wrote:Ik wil dan al naar Minus in diezelfde week. Heel misschien beiden gewoon doen, als ik er zin in heb..![]()
View on YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Damn, zaterdag en zondag wil ik ook wel gaan. Hopen dat ik mensen mee krijg..
Ja, Drumcode wil ik ook pakken, maar ik weet het niet. Matador wil ik gewoon echt héél graag meemaken, en de rest van die namen is ook niet verkeerd. Matador zie ik sowieso maar weinig in Nederland, geloof ik.Geck-o wrote:Drumcode sowieso, op de zaterdagjRn wrote:Ik wil dan al naar Minus in diezelfde week. Heel misschien beiden gewoon doen, als ik er zin in heb..![]()
Kippenvel @ dat filmpje trouwens. Toen begon m'n narcotica ook z'n werk te doen.
Matador ben ik wel bij, heb Klay nu al een tijdje op repeat staan. Fijn stijltje.
Welke track is dat? Ben niet zo bekend met techno maar klinkt goed! had deze al wel eens gehoord trouwens.Kepro wrote:
Zaterdag ben ik ook aan het overwegenmaar Fritz is toch wel een held geworden
![]()
View on YouTube
Hier was ik ook bij, maar Viper en XXL gingen er zeker overeen.Jonas wrote:View on YouTube
Dit was zo fucking VET! Jezus, ik ben er nog niet goed van. Was m'n eerste keer Awakenings, volgend jaar zeker weer!
En een gedeelte van hun setje staat onlineKepro wrote:Hier was ik ook bij, maar Viper en XXL gingen er zeker overeen.Jonas wrote:View on YouTube
Dit was zo fucking VET! Jezus, ik ben er nog niet goed van. Was m'n eerste keer Awakenings, volgend jaar zeker weer!
View on SoundCloud
Ja man die waren ook echt epic. Was m'n eerste keer Awakenings, maar zeker niet de laatste!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik ben op Wish naar Invite gegaan, dat was echt heerlijk! Dat laag van techno gaat nooit vervelen 
KingSwing vind ik echt mateloos vet! Zoooo lekkerMaestro N wrote:Matador ben ik wel bij, heb Klay nu al een tijdje op repeat staan. Fijn stijltje.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godver, echt kippenvel bij Sky and Sand. Zie die gast vlakbij de camera genieten op het end 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Ik kwam het volgende nummer net weer eens tegen. Wat een plaat blijft het.
View on YouTube
Het is een sub-genre van techno dus mag hier volgens mij worden geplaatst
View on YouTube
Ben ik de enige die genoeg heeft van dezelfde mixing-techniek van Viper XXL? Echt, dezelfde fills (volgens mij gewoon sampletjes) altijd.
Ik luister drie sets van hem, en na paar minuten hoor ik ze weer.
Het is maar dat hij vette nummers draait altijd, en goede overgangen maakt (nog steeds niet zo goed als Remane imo), anders zou ik zijn mixes skippen.
Zonde, want zijn producties zijn geniaal.
Ik bedoel, kom op, zijn Brace For Impact album. 100% klasse nummers (ja alleen Rumble In The Bronx vond ik ietwat tegenvallen).
Ik luister drie sets van hem, en na paar minuten hoor ik ze weer.
Het is maar dat hij vette nummers draait altijd, en goede overgangen maakt (nog steeds niet zo goed als Remane imo), anders zou ik zijn mixes skippen.
Zonde, want zijn producties zijn geniaal.
Ik bedoel, kom op, zijn Brace For Impact album. 100% klasse nummers (ja alleen Rumble In The Bronx vond ik ietwat tegenvallen).
Dit heeft helemaal niks met techno te maken. Dit is wat Amerikaanse kids op youtube als techno taggen omdat ze daar simpelweg elk EDM genre als techno zien, zonder te weten wat techno echt is.BramHS wrote:Ik kwam het volgende nummer net weer eens tegen. Wat een plaat blijft het.
[youtube][/youtube]
Dit is Hands Up of Eurodance, niveautje basshunter en Cascada.
Exact. Hands Up.Koelkast wrote:Dit heeft helemaal niks met techno te maken. Dit is wat Amerikaanse kids op youtube als techno taggen omdat ze daar simpelweg elk EDM genre als techno zien, zonder te weten wat techno echt is.BramHS wrote:Ik kwam het volgende nummer net weer eens tegen. Wat een plaat blijft het.
[youtube][/youtube]
Dit is Hands Up of Eurodance, niveautje basshunter en Cascada.
Verder niks mis mee vind ik, heerlijk genre, maar niet Techno
Doet me eraan denken. Hands Up. Nog geen topic.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik verwachtte eigenlijk Fritz dus dat was best wel vreemdKepro wrote:En een gedeelte van hun setje staat onlineKepro wrote:Hier was ik ook bij, maar Viper en XXL gingen er zeker overeen.Jonas wrote:View on YouTube
Dit was zo fucking VET! Jezus, ik ben er nog niet goed van. Was m'n eerste keer Awakenings, volgend jaar zeker weer!![]()
View on SoundCloud
Heerlijk dit soort techno.
Lekker stevig en snel, maar nog niet zoals Schranz.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014