Die draaide hij middenin zijn set.
Video voor halp.
View on YouTube
I wish.Paling wrote:Nog mensen op Soenda te vinden dit weekend?
Zonde inderdaad, SHXCXCHCXSH vond ik juist heel lekker op Katharsis 2015, OAKE heb ik helaas nog niet live gezien maar staan wel bovenaan mijn verlanglijstje.elroyce wrote:Maar hier haakt men al af als je een act als SHXCXCHCXSH of OAKE boekt (jammer genoeg).
Wellicht aanwezig, mocht het nog lukken een kaartje te scoren.Paling wrote:Nog mensen op Soenda te vinden dit weekend?
Wat?yannickvk wrote: Shxcxchcxsh
Hier had ik wel graag naar toe willen gaan, maar dit en Qlimax in 1 weekend wordt me iets te veel van het goedeyannickvk wrote:17-11 naar Planet Rose. Erg hyped om I Hate Models voor het eerst live te zien. Shxcxchcxsh en Cadans & Kracht laat ik me door verassen.
Zekerheidje na de verhalen vorig jaar.urbandesigner wrote:Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.
Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).
Staat in m'n top 5 feesten aller tijden.Broken Balance wrote:Zekerheidje na de verhalen vorig jaar.urbandesigner wrote:Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.
Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).
De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.urbandesigner wrote:Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.
Die is heel ziek inderdaad, kaartje zit al in the pocket!Paling wrote:In ander nieuws, die line-up van Vault Sessions III in Elementenstraat een maand voor Unpolished is trouwens ook niet verkeerd.
Nog mensen aanwezig hier?yannickvk wrote:17-11 naar Planet Rose.
N-Vitral en Mindustries zie ik niet echt gebeuren, dan eerder Tymon aangezien hij wel vaker techno draait, maar die kans schat ik ook klein in. Paramod, Falhaber en Haedes zijn toch wel echt wat te hersendood voor Unpolished. Scalameriya & VSK was voor mij vetste set in 2016, dus graag jaalexxie wrote:De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.urbandesigner wrote:Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.
De andere 4 namen die je noemt staan er denk ik allemaal wel, KRTM zou heel vet zijn. Ook zie ik Paramod, Falhaber en/of Haedes er wel staan voor de latere uurtjes, passen goed bij het concept en hebben een goed jaar achter de rug. Habits Of Hate mag ook wel een keer geboekt worden. Verder hoop ik dat Scalameriya er weer bij is, DVS1 met een lekkere lompe set soals op Katharsis dit jaar, en AX&P.Zoals elk jaar ben ik er weer bij, nu dus 2 dagen achter elkaar, ik kan niet wachten! Unpolished is altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar.
View on YouTube
Nee veel plezier Yannick doe voorzichtig lieve knul van me en sterkte toegewenst tijdens schshchzcxcczhzzcshyannickvk wrote:Nog mensen aanwezig hier?yannickvk wrote:17-11 naar Planet Rose.