Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die herkende ik toen wel :P

Die draaide hij middenin zijn set.
Video voor halp.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/track/3oTrrZhkJxZix26OBfP2Cb

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog mensen op Soenda te vinden dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Nog mensen op Soenda te vinden dit weekend?


I wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 22:50 
 
Hardtraxxer

elroyce schreef:
Maar hier haakt men al af als je een act als SHXCXCHCXSH of OAKE boekt (jammer genoeg).

Zonde inderdaad, SHXCXCHCXSH vond ik juist heel lekker op Katharsis 2015, OAKE heb ik helaas nog niet live gezien maar staan wel bovenaan mijn verlanglijstje. :drool: Dit jaar was ik zaterdag op Katharsis dus OAKE helaas moeten missen. Container live was toen wel de meest experimentele set en ook voor mij een van de beste van de avond. :worship:

Paling schreef:
Nog mensen op Soenda te vinden dit weekend?

Wellicht aanwezig, mocht het nog lukken een kaartje te scoren.

Tommy Four Seven komt met een nieuwe 4-track EP. Er zijn al 2 fulls te luisteren, The Trace en Hornet. Wat een platen weer. Heerlijke stijl heeft deze man, produceert ook ontzettend divers! :bomb: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sow die T47 release is echt heel ziek ja, Hornet en The Trace zijn ook wel de twee uitschieters :P

Nieuwe Amotik ep ook weer geniaal

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 01:04 
 
Hardtraxxer

Dikke track hoor, Amotik heeft echt hele lekkere producties!

Lijkt trouwens wel of mijn gebeden zijn verhoord. T47 komt weer met een 47 label night 27.01 in Kompass gent. Inclusief VSK, Killawatt en.... OAKE!! :drool: :drool:

Kom dan net terug van Las Vegas dus hoop dat ik dan nog wat gels over heb. xd Maar ik ga zeker proberen aanwezig te zijn, vorige maand nog in Kompass geweest en beviel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17-11 naar Planet Rose. Erg hyped om I Hate Models voor het eerst live te zien. Shxcxchcxsh en Cadans & Kracht laat ik me door verassen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Shxcxchcxsh

Wat? :lol:

Zo kan ik ook wel een artiestennaam bedenken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



poahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
17-11 naar Planet Rose. Erg hyped om I Hate Models voor het eerst live te zien. Shxcxchcxsh en Cadans & Kracht laat ik me door verassen. :)


Hier had ik wel graag naar toe willen gaan, maar dit en Qlimax in 1 weekend wordt me iets te veel van het goede :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 20:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).


Zekerheidje na de verhalen vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).


Zekerheidje na de verhalen vorig jaar.

Staat in m'n top 5 feesten aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:00 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).

De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.

De andere 4 namen die je noemt staan er denk ik allemaal wel, KRTM zou heel vet zijn. Ook zie ik Paramod, Falhaber en/of Haedes er wel staan voor de latere uurtjes, passen goed bij het concept en hebben een goed jaar achter de rug. Habits Of Hate mag ook wel een keer geboekt worden. Verder hoop ik dat Scalameriya er weer bij is, DVS1 met een lekkere lompe set soals op Katharsis dit jaar, en AX&P. :drool: Zoals elk jaar ben ik er weer bij, nu dus 2 dagen achter elkaar, ik kan niet wachten! Unpolished is altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar. :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest lijkt me zo vet! Ga alleen nooit vrienden mee krijgen, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste feest alleen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss ook aanwazig bij een vd twee edities :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GITM ben ik 99% zeker van dat ze op Unpolished staan, zie daarnaast graag weer Scalameriya & VSK Live, die set van 2016 heb ik nog vaak aan staan. :love: Stormtrooper zou ook heel tof zijn, maar schat de kans klein..

In ander nieuws, die line-up van Vault Sessions III in Elementenstraat een maand voor Unpolished is trouwens ook niet verkeerd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 23:36 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
In ander nieuws, die line-up van Vault Sessions III in Elementenstraat een maand voor Unpolished is trouwens ook niet verkeerd. :drool:


Die is heel ziek inderdaad, kaartje zit al in the pocket! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
17-11 naar Planet Rose.


Nog mensen aanwezig hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
urbandesigner schreef:
Unpolished 2018 2 nachten... Ben benieuwd, verwacht ook wel namen als Frantic Freak, N-Vitral of Mindustries.

Verder hopen op Ghost in the Machine, KRTM, I Hate Models en AnD (was vorig jaar echt bizar gaaf die set van hun).

De eerste 3 namen lijken me nogal onwaarschijnlijk, N-Vitral en/of Mindustries zou idd een vette afsluiter zijn maar wie weet, na de afsluiter van Bleaching Agent vorig jaar sta ik nergens meer van te kijken. Mij zou een afsluitset van bijv. Manu Le Malin ook wel vet lijken, die kan zich denk ik ook een stuk beter aanpassen aan het concept dan een N-Vitral.

De andere 4 namen die je noemt staan er denk ik allemaal wel, KRTM zou heel vet zijn. Ook zie ik Paramod, Falhaber en/of Haedes er wel staan voor de latere uurtjes, passen goed bij het concept en hebben een goed jaar achter de rug. Habits Of Hate mag ook wel een keer geboekt worden. Verder hoop ik dat Scalameriya er weer bij is, DVS1 met een lekkere lompe set soals op Katharsis dit jaar, en AX&P. :drool: Zoals elk jaar ben ik er weer bij, nu dus 2 dagen achter elkaar, ik kan niet wachten! Unpolished is altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar. :bomb:



N-Vitral en Mindustries zie ik niet echt gebeuren, dan eerder Tymon aangezien hij wel vaker techno draait, maar die kans schat ik ook klein in. Paramod, Falhaber en Haedes zijn toch wel echt wat te hersendood voor Unpolished. Scalameriya & VSK was voor mij vetste set in 2016, dus graag ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
yannickvk schreef:
17-11 naar Planet Rose.


Nog mensen aanwezig hier?

Nee veel plezier Yannick doe voorzichtig lieve knul van me en sterkte toegewenst tijdens schshchzcxcczhzzcsh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen naar KRAAK met Hekzitter, wordt lekker lomp beuken met o.a.GITM, Noneoftheabove en KRTM.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek