Na lang twijfelen tussen 2 Reaktor edities op ADE, een haast onmogelijke keuze, heb ik uiteindelijk toch voor NDSM gekozen op Zondag ipv DVS1 Presents The Wall Of Sound in de Elementenstraat op Donderdag. Al prefereer ik de Wall Of Sound lineup ietsje meer (oa. Dvs1, Karenn live, Helena Hauff, Umwelt en Oscar Mulero als afsluiter), en schijnt die Wall Of Sound in combinatie met het altijd al absurde geluidssysteem wat Reaktor in de Elementenstraat neerzet heel ziek te worden.
De NDSM editie liegt er gelukkig ook niet om! Op volgorde draait eerst Artefakt, daarna Dasha Rush, dan Tommy Four Seven, vervolgens 3 uur lang LSD (Luke Slater, Steve Bicknell en Function) en als afsluiter 2.5 uur Multiples LIVE (Speedy J & Surgeon). Laatsgenoemde 2 sets zijn geheel uniek, LSD heeft volgens mij nog maar 2x in Berghain gedraaid en Multiples is de 1e keer, hier kijk ik dan ook het meest naar uit! Meerdere hardtraxxers die gaan en/of ervaring hebben met deze locatie? Era heb ik toendertijd helaas gemist..